Hmm ohja dat kan welquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten veel internationalestudenten wel op die in Nederland zitten dus misschien daarom
Een kilo is 1,90 daar, vies duur. Bijna dubbel zo duur als bij de jumbo. Daar haal ik bananen meestal omdat ze er zo goedkoop zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]Bij de AH een tros bananen voor 1 euro!
Ik pak morgen wel even marktje mee voor wat goedkope fruitjes voor je.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een kilo is 1,90 daar, vies duur. Bijna dubbel zo duur als bij de jumbo. Daar haal ik bananen meestal omdat ze er zo goedkoop zijn.
20 cent per banaanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een kilo is 1,90 daar, vies duur. Bijna dubbel zo duur als bij de jumbo. Daar haal ik bananen meestal omdat ze er zo goedkoop zijn.
Wow, dan moet ik als dank je eten maar voor je gaan klaarmaken.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pak morgen wel even marktje mee voor wat goedkope fruitjes voor je.
Dan kan ik in die tijd nakijkwerk doen. Lijkt me een goede deal.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow, dan moet ik als dank je eten maar voor je gaan klaarmaken.
Dafuqquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Net mijn bonnetjes van deze week gesorteerd. 18 euro aan eten, waarvan 7 aan fruit.
Ligt eraan, is het echt een vadsig type of zijn het gewoon vage foto's?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
Stel dat je iemand tegen komt met een super leuk profiel, maar dat je aan de foto's kan zien dat het echt niet jouw type is. Zou je dan toch liken of niet?
Kan altijd in het echt meevallen qua uiterlijk he.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
Stel dat je iemand tegen komt met een super leuk profiel, maar dat je aan de foto's kan zien dat het echt niet jouw type is. Zou je dan toch liken of niet?
Als het echt, echt niet je type is dan denk ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
Diegene ziet er wel gewoon normaal uit, niet dik of vies, maar ook niet knap en je type.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ligt eraan, is het echt een vadsig type of zijn het gewoon vage foto's?
Gewoon liken, misschien klikt het voor de rest welquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Diegene ziet er wel gewoon normaal uit, niet dik of vies, maar ook niet knap en je type.
Gewoon niet iemand waar je op het eerste gezicht voor zou vallen.
wat zou je dan doen
Jij bent geen chubby chaser?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou alleen geen volslanke types liken als het profiel verder tof is.
Uiteindelijk worden we allemaal oud en lelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
Ik vind uiterlijk best wel belangrijk dus ik doe zelf dan maar gewoon niet liken
Wij zullen dus nooit matchenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:22 schreef supersof het volgende:
Ik vind uiterlijk best wel belangrijk dus ik doe zelf dan maar gewoon niet liken
Nee, slechts een feeder.quote:
Geef jij zo weinig uit?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Net mijn bonnetjes van deze week gesorteerd. 18 euro aan eten, waarvan 7 aan fruit.
Natuurlijk wel maar het ligt eraan, is het niet je type of is diegene schijtlelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof er niet zo in dat je iemand qua uiterlijk veel leuker kan gaan vinden omdat je zijn of haar innerlijk heel leuk vind
Dat moet er wel een beetje zijn meteen op het eerste moment
Ja dit inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof er niet zo in dat je iemand qua uiterlijk veel leuker kan gaan vinden omdat je zijn of haar innerlijk heel leuk vind
Dat moet er wel een beetje zijn meteen op het eerste moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |