Gedaan, vrind.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet in KLB. Yvonne ging er naar kijken geef het door in de SC
pls beter blijf je wegquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet in KLB. Yvonne ging er naar kijken geef het door in de SC
ligt toch aan wat voor soort hoer je wilquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:50 schreef Firewarrior het volgende:
Hoeveel kost een hoer? Dat moet ik weten voor als ik over 20 jaar nog geen vriendin heb, dan neuk ik wel een hoer. Kinderen hoef ik niet.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In 1 - 2 minuten als ik ruk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe snel je komt.
En dan vraag je iemand in een ander topic dit:quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:50 schreef Firewarrior het volgende:
Hoeveel kost een hoer? Dat moet ik weten voor als ik over 20 jaar nog geen vriendin heb, dan neuk ik wel een hoer. Kinderen hoef ik niet.
Oh wacht het was een vraag waar je zelf profijt bij zou hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef Firewarrior het volgende:
Hoe is het je gelukt om een vriendin te krijgen?
Ja, ik heb nooit een vriendin gehad. Maar ik had er wel een kunnen hebben, maar ik heb toen besloten nog even erover na te denken ondanks dat we beide verliefd op elkaar waren en later kregen we ruzie dus gelukkig hebben we geen relatie gehad. Daarnaast was ze toch best irritant. Liefde maakt blind.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:40 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
En dan vraag je iemand in een ander topic dit:
[..]
Oh wacht het was een vraag waar je zelf profijt bij zou hebben
Als je zo op je geld zit kan je beter niet gaanquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:46 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hoelang duurt een beurt? Ligt het niet ook daar aan?
Ik heb nog geen baan, maar als ik een baan heb kan ik wel gaan als ik nog thuis woon. Dan verdien ik duizenden euro's terwijl ik geen huur, internet of elektriciteit hoef te betalen. Dan kan ik best 50 euro voor een half uur betalen. Je moet toch een keer seks hebben gehad, ook als je nooit een vriendin hebt gehad of krijgt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je zo op je geld zit kan je beter niet gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |