quote:
Op dinsdag 7 juni 2016 18:45 schreef jen__ het volgende:Ze geeft zelf anders al een hele goede hint. "ze vertelde me dat ze stapje voor stapje nieuwe dingen wilt uitproberen" Daar zit blijkbaar meer info in dan je al begrepen hebt.
Stap voor stap is echt wel iets anders dan de eerste keer gaan neuken als je twee weken samen bent, het is je eerste keer, en je hebt elkaar amper/nooit gezien. Daarnaast wil dat ook zeggen dat er nog heel wat andere stappen zijn die ze ook wil proberen. Misschien kan je ook écht eens met haar praten over seks en alles wat ermee te maken heeft, dan kom je er misschien nog wel achter welke stappen er zo nog allemaal bestaan.
Uitproberen => je moet niet met een uitgedokterd plan komen en je hoeft hier ook geen medailles te winnen. Neem eerst maar eens de tijd om elkaar te leren kennen.
Over dat masturberen kan ik niet veel zeggen, maar ik weet wel zeker dat veel meisjes het niet zo leuk vinden om daarover te praten tegen jongens die ze nog maar amper kennen.
Is ook mijn mening! Als jullie samen zijn, mekaar leuk vinden en beiden graag "stap voor stap" iets op seksueel gebied willen doen, komt het met behulp van moedertje natuur beslist goed.
Plan niks maar wees wel voorbereid, dus zorg voor condooms. Meerdere, want er kan er best een kapot gaan als je er beiden niet ge-oefend ermee bent die aan te brengen.
En denk aan het oude spreekwoord: heet in de mond, koud in de kont. En vice versa. Dus de stilste wateren hebben de diepste gronden. Kortom, er zijn veel vrouwen en natuurlijk ook mannen die liever niet praten (en pochen). Maar wel heel "fijn" zijn in bed.
Had er eens zo eentje, die zei niks maar was super in bed. Die zei na afloop, zo, dat ben ik, die andere meiden praten erover maar ik doe het! Ik kon bekaf alleen nog maar zeggen: yes dear!
Dus veel plezier samen, en dat succes komt vanzelf, daar kun je zeker van zijn.
Misschien zelfs goed om af te spreken, de eeste keer gaan we niet "alll the way" Die afspraak zou een stuk spanning misschien wegnemen.
[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 10-06-2016 11:09:11 (puntjes op de "i" gezet.) ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!