lolololquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Waarom eet je gewoon niet wat meer fruit?

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten

Al Shaab young boysquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ewa haags sorry dat ik er niet was met all stars

hij wil michelin man wordenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Waarom eet je gewoon niet wat meer fruit?

ff srs hè. Zit je in die business nu? Mag in dmquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
werd gekidnapt in een van de kinky kelders

Ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Iemand op mijn Instagram tijdlijn heeft een huis gekocht in Zuid-Afrika. Gaat daar heen met haar man en 2 kleine kinderen. Ik ben zo jaloers.

quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter veilig binnenblijven en fokken, ben je er wel overheen gekomen nu?

quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]Alle ellende komt door al die boze ogen omdat je zo mooi bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Jawel. Ben een zombie. Die caren niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]![]()
beter veilig binnenblijven en fokken, ben je er wel overheen gekomen nu?

Ja ik ook sorryquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ewa haags sorry dat ik er niet was met all stars

oh vergeten trouwens:quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet de vertaling. Maar inderdaad.

quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh vergeten trouwens:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!!

Ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Iemand op mijn Instagram tijdlijn heeft een huis gekocht in Zuid-Afrika. Gaat daar heen met haar man en 2 kleine kinderen. Ik ben zo jaloers.

quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet in KLB. Yvonne ging er naar kijken geef het door in de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |