iedereen tegenwoordig helemaal wild van shakesquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist mijn joylent pakketje geunboxed. Het aantal zakken klopte zowaar. 30 stuks van de juiste smaken. Iedere zak is goed voor drie maaltijden. Shakebeker en maatschap en een STICKER.
Bij de bereiding van een aardbeien shake meteen een tegenvaller. Volgens de aanwijzingen gebruik je drie scoops (=170 gram). Een scoop bevat echter maar 40 gram. Goed dat ik dit naweeg!
De shaker sluit goed. De boel mengt best matig. Blijven na lang schudden klontjes achter. De shake is dikker dan ik had verwacht en heeft weinig smaak (wat ik wel prima vind eigenlijk). Door de textuur drinkt het niet echt makkelijk weg. Het gaat iedere ochtend wel even tijd kosten dit weg te werken
Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
picsquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Toevallig gister mijn haar weer geblondeerd. of ja blond... donkerblond is het.
Waarom eet je gewoon niet wat meer fruit?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist mijn joylent pakketje geunboxed. Het aantal zakken klopte zowaar. 30 stuks van de juiste smaken. Iedere zak is goed voor drie maaltijden. Shakebeker en maatschap en een STICKER.
Bij de bereiding van een aardbeien shake meteen een tegenvaller. Volgens de aanwijzingen gebruik je drie scoops (=170 gram). Een scoop bevat echter maar 40 gram. Goed dat ik dit naweeg!
De shaker sluit goed. De boel mengt best matig. Blijven na lang schudden klontjes achter. De shake is dikker dan ik had verwacht en heeft weinig smaak (wat ik wel prima vind eigenlijk). Door de textuur drinkt het niet echt makkelijk weg. Het gaat iedere ochtend wel even tijd kosten dit weg te werken
werd gekidnapt in een van de kinky keldersquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb nog gezocht op Kinky. Nl en naar overlijdensberichten
Dat is niet hip.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
Waarom eet je gewoon niet wat meer fruit?
lolololquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Al Shaab young boysquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ewa haags sorry dat ik er niet was met all stars
hij wil michelin man wordenquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ff srs hè. Zit je in die business nu? Mag in dmquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
werd gekidnapt in een van de kinky kelders
Ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Iemand op mijn Instagram tijdlijn heeft een huis gekocht in Zuid-Afrika. Gaat daar heen met haar man en 2 kleine kinderen. Ik ben zo jaloers.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter veilig binnenblijven en fokken, ben je er wel overheen gekomen nu?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]Alle ellende komt door al die boze ogen omdat je zo mooi bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. Ben een zombie. Die caren niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]![]()
beter veilig binnenblijven en fokken, ben je er wel overheen gekomen nu?
Ja ik ook sorryquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:48 schreef NoelGallagher het volgende:
ewa haags sorry dat ik er niet was met all stars
oh vergeten trouwens:quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet de vertaling. Maar inderdaad.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh vergeten trouwens:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!!
Ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:49 schreef Amarantha het volgende:
Iemand op mijn Instagram tijdlijn heeft een huis gekocht in Zuid-Afrika. Gaat daar heen met haar man en 2 kleine kinderen. Ik ben zo jaloers.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet in KLB. Yvonne ging er naar kijken geef het door in de SC
quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:54 schreef Neverknown het volgende:
Is hier nog wat gebeurd?kan iemand me op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen omtrent FOK! en Braddie?
FOK! leeft Braddie is wegquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:54 schreef Neverknown het volgende:
Is hier nog wat gebeurd?kan iemand me op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen omtrent FOK! en Braddie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |