quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:23 schreef Rezania het volgende:
Alles wegscheren geeft een vies gevoel imo, gewoon beetje trimmen.
Dankjewel voor het complimentquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:28 schreef Bugfixed het volgende:
Mannen die dat niet doen, die zijn pas goor.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
TS: jaaa das echt hommo
Jij: jaaa echt vies
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef Fatoeman het volgende:
Okselhaar trimmen kan nog, maar gasten die hun borsthaar gaan scheren!!11!!
Ja als ik weet dat ik seks ga hebben of naar het strand ga scheer ik alles weg.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Buik?![]()
Rug snap ik dan wel en oksels moet je gewoon trimmen dan
Ik wilde een grapje maken zo van "dan zal je wel al lang niet geschoren hebben" ofzo maar ik wist niet hoe ik dat strand erin zou verwerken. Al met al heb ik er veel te lang over nagedacht.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja als ik weet dat ik seks ga hebben of naar het strand ga scheer ik alles weg.
Denken dat je dan nog seks kan krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
Scheer het gewoon weg man, viezerik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dankjewel voor het compliment
Ik ga er altijd wel met shampoo doorheen
Mijn meisjes vonden het altijd beter als ik het schoor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken dat je dan nog seks kan krijgen
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken zo van "dan zal je wel al lang niet geschoren hebben" ofzo maar ik wist niet hoe ik dat strand erin zou verwerken. Al met al heb ik er veel te lang over nagedacht.
Jij zit hier ook op het forum, maar toch ben je nutteloos.quote:
Als ik echt alles van mijn lichaam moest scheren was ik wel ff bezig. Mijn borsthaar is ook nog niet uitgegroeid.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:41 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Scheer het gewoon weg man, viezerik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je rood haar? dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:42 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn meisjes vonden het altijd beter als ik het schoor.
Een keer geschoren, werd chagrijnig van de jeuk en het was echt bizar veel werkquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:44 schreef Furdinand het volgende:
Als je je konthaar scheert is het wel moeilijk om stille scheetjes te laten. Het gaat dan zo knetteren.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Als ik echt alles van mijn lichaam moest scheren was ik wel ff bezig. Mijn borsthaar is ook nog niet uitgegroeid.Een echte man heeft haar, dat weten we wel. Maar een echte man loopt niet met een dooie rat onder de oksels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad ja. het echt bizar hoeveel er zit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Een keer geschoren, werd chagrijnig van de jeuk en het was echt bizar veel werk
Ranzige mannenpraat. Ik ben weg hierquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
ja als je een wijf bent.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:30 schreef Fascination het volgende:
Dude, je gaat toch niet met shag onder je armen lopen.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
wat zijn tarrels?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:49 schreef Furdinand het volgende:
één voordeel aan anus scheren = geen tarrels
Dat kost mij 2 uur, ga liever FOK!kenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef Fatoeman het volgende:
Okselhaar trimmen kan nog, maar gasten die hun borsthaar gaan scheren!!11!!
Dieet? ben je hommo ofzo? lolquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wat zijn tarrels?
zijn dat stukjes poep in je konthaar?
even gokken
ik heb daar nooit last van aangezien ik een perfect dieet heb.
dat is bijna een reden om nog een topic te openen jezus.
Hommo gespotquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de biologische term voor je voedingspatroon homo. Het wordt echter misbruikt door dikke dieren.quote:
Ik ga er wel vanuit dat jij jezelf toch niet scheert als überprimaatquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Gisteren de buik van m'n moeder geschoren.
Liet ze mooi toe!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |