quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:23 schreef Rezania het volgende:
Alles wegscheren geeft een vies gevoel imo, gewoon beetje trimmen.
Dankjewel voor het complimentquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:28 schreef Bugfixed het volgende:
Mannen die dat niet doen, die zijn pas goor.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
TS: jaaa das echt hommo
Jij: jaaa echt vies
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef Fatoeman het volgende:
Okselhaar trimmen kan nog, maar gasten die hun borsthaar gaan scheren!!11!!
Ja als ik weet dat ik seks ga hebben of naar het strand ga scheer ik alles weg.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:35 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Buik?![]()
Rug snap ik dan wel en oksels moet je gewoon trimmen dan
Ik wilde een grapje maken zo van "dan zal je wel al lang niet geschoren hebben" ofzo maar ik wist niet hoe ik dat strand erin zou verwerken. Al met al heb ik er veel te lang over nagedacht.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja als ik weet dat ik seks ga hebben of naar het strand ga scheer ik alles weg.
Denken dat je dan nog seks kan krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja als ik weet dat ik seks ga hebben of naar het strand ga scheer ik alles weg.
Scheer het gewoon weg man, viezerik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dankjewel voor het compliment
Ik ga er altijd wel met shampoo doorheen
Mijn meisjes vonden het altijd beter als ik het schoor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Denken dat je dan nog seks kan krijgen
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken zo van "dan zal je wel al lang niet geschoren hebben" ofzo maar ik wist niet hoe ik dat strand erin zou verwerken. Al met al heb ik er veel te lang over nagedacht.
Jij zit hier ook op het forum, maar toch ben je nutteloos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |