Oh dat ik daar niet meer op gereageerd had bedoelde je.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee ging toch over domheid en waarom ik me daar aan irriteerde
In feite betekend dat dat je nog niet treurig genoeg bent om meelij mee te hebbenquote:
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerendquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat ik daar niet meer op gereageerd had bedoelde je.
Ik zag het verband al niet.
Kan me wel voorstellen dat je ergernis zou voortkomen uit een stukje frustratie vanuit jezelf. Maar het brengt je niets om je daarom aan hen te gaan ergeren, terwijl het probleem hoogstwaarschijnlijk gewoon bij jou ligt.
In real of op tinder?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wel online. In real merk je het natuurlijk minder snel aan iemand.quote:
Online snap ik het wel. Das namelijk ook gewoon snel filteren. Zo werkt het nu eenmaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel online. In real merk je het natuurlijk minder snel aan iemand.
Dat zal wel vooral op datingsites enzo spelen neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Zoals ik al zei het is onnodig. Maar vooral ook omdat ik bijv merk dat mensnen zo erg een papiertje willen zien om te erkennen dat hun date rond hetzelfde intelligentieniveau als zijzelf zitten. Dat is gewoon erg frustrerend
Ja zal ook wel. Achja. Maar gewoon accepterenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Online snap ik het wel. Das namelijk ook gewoon snel filteren. Zo werkt het nu eenmaal
Ik geloof er sowieso niet echt in. Online appsquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zal ook wel. Achja. Maar gewoon accepteren
Watquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingfilters
mfw <180
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Aangezien hier rechtenmensjes zitten (jatog), denk eens mee en eventueel wat er te verwachten isDat kan ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Veel vrouwen op datingsites selecteren (mede) op lengte.quote:
waarom wil je vreemd gaanquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Datingfilters
mfw <180
[ afbeelding ]
Dat kan ik zo 1 2 3 niet zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed idee.
Wanneer, met wie en waar?
Zo rol ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Op een datingsite zou Kaneel me wel zijn tegengekomen want ik heb vernomen dat hij op volslank selecteerde.
Open relatie ja toch.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn tinderdate van afgelopen keer kwaad gemaakt toen ik vroeg of ze opgewonden raakt als ze een piemel in een onderbroek ziet hangen.
In het open relatie topic zag ik allemaal vrouwen posten over dat ze veel makkelijker een date konden krijgen dan hun vent, en dat hij eerst wel even jaloers was soms maar dat hij het daarna helemaaaal niet meer erg vond.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Slechts dikkertjes voor mij.
Slanke meisjes willen me niet.
[..]
Open relatie ja toch.
Maar in R&P ontkennen ze dat constant!quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het open relatie topic zag ik allemaal vrouwen posten over dat ze veel makkelijker een date konden krijgen dan hun vent, en dat hij eerst wel even jaloers was soms maar dat hij het daarna helemaaaal niet meer erg vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |