Ohja ik zag hetquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had een katholiek even van repliek gediend in het ramadan toppa lol
Jup, maar sommigen doen het tijdens winter om gebruik te kunnen maken van kortere vasttijd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich logisch
Gebeurt dat wel meer dat mensen het inhalen op een later moment?
wilde met deze meid ook gewoon vriendschap opbouwen wel ja, ook omdat ik een relatie niet zag gebeuren. Maar zij zal wel afstand willen houdenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke da's logisch. Gewoon lekker zonder verwachtingen heen gaan toch
Nederlandse katholieken weren echt niets van de katholieke wetten hequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja ik zag het
[..]
Jup, maar sommigen doen het tijdens winter om gebruik te kunnen maken van kortere vasttijd.
Gewoon proberen, niks te verliezenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wilde met deze meid ook gewoon vriendschap opbouwen wel ja, ook omdat ik een relatie niet zag gebeuren. Maar zij zal wel afstand willen houden
Dat klinkt dan wel een beetje jammerquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohja ik zag het
[..]
Jup, maar sommigen doen het tijdens winter om gebruik te kunnen maken van kortere vasttijd.
Ik zal jou nog eens heel verhaal sturenquote:
Klopt wel denk ik, heb een katholiek Urks meisje bij mij in de klas en veel kan ze er niet over vertellen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederlandse katholieken weren echt niets van de katholieke wetten he
hoi lekkerdingquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig vallen mijn vastendagen nooit in hitte
Mijn IQ van 65 is oververhit, ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal jou nog eens heel verhaal sturen
Terwijl er een vrij duidelijk wet over is geschreven. En hoi tjack. Ik heb heimwee. Dus nu fok ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt wel denk ik, heb een katholiek Urks meisje bij mij in de klas en veel kan ze er niet over vertellen.
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn IQ van 65 is oververhit, ik snap er niets meer van
Hoe is het daarquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Terwijl er een vrij duidelijk wet over is geschreven. En hoi tjack. Ik heb heimwee. Dus nu fok ik
Goed. Morgen business class naar maleisie. Maar op moment vind ik alles kutquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welk lang verhaal van jou te maken had met ongesteldheid tijdens ramadan, denk ik.
Verder dan dat ik kwamquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
leuk uit medelijdenuiteindelijk neukt ze een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |