Fok-it houdt van haren stijlenquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil mn haren stijlen ben te lui srsly
het blijft lastig om niet over je nek te gaan als je dat "eten" daar ruiktquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat jij daar binnen bent geweest
Macgodquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het blijft lastig om niet over je nek te gaan als je dat "eten" daar ruikt
Dat soort mensen zitten gewoon te anders in elkaar dan ikzelf, heeft nog niet eens altijd te maken met intelligentie.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op Facebook is dat echt te tergend.
Dat volk wat daar pp nieuwsberichten enzo reageert..is gewoon deprimerend om te zien
Ruilen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik ook dom ben.
Voel helemaal niets bij berichten van tokkies.
KFC is beterquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Macgod
Blijkbaar niet voor iedereen weggelegd
Je hoopt toch ergens dat het een troll is, maar neequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik las vandaag reacties op een advertentie voor die proefpersonen gezocht
En was zo'n vrouw die zei dat het allemaal troep was want als het medicatie was die veilig geweest zou zijn hoefde je mensen er niet voor te betalen en kon je het ook op je eigen vrienden en familie testen![]()
![]()
Wat was het voor advertentie?quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag van de week een advertentie voor mensen met genitale wratten.
Misschien iets voor Etsu.
Was 1500 euro.
Kloptquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoorde de nieuwe facebook hype dat een verzekaar geen geld wil weggooien op een terminaal patient.
Ik vind dat je vreemde vragen stelt aan datesquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn tinderdate van afgelopen keer kwaad gemaakt toen ik vroeg of ze opgewonden raakt als ze een piemel in een onderbroek ziet hangen.
Heee fokkieeequote:Op woensdag 8 juni 2016 20:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Fok-it houdt van haren stijlen
Om een nieuw medicijn te proberen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat was het voor advertentie?
Nou, stuur maar even DM met link, dan zal ik even kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om een nieuw medicijn te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |