Wat dan precies?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Als je IQ 65 is zegt dat best veel over je vind ik eigenlijk.
ze was wel wat wereldvreemdquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zegt niet zoveel. Intelligentie is wel meer dan je IQ
Maar waar baseerde ze het op?
Eensquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Als je IQ 65 is zegt dat best veel over je vind ik eigenlijk.
Ha ha ha de onwetendheidquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat je beter 88 topics per dag kan openen in VBL
is toch sowieso kut als je slimmer bent dan iedereenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Maar volgens mij hebben mensen met een extreem hoog IQ meer gebreken dan mensen met een extreem laag IQ kwaliteiten hebben
welk vak geef jij nou danquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand die niet de snaartheorie en de 12 dimensies begrijpt, hoeft bij mij niet aan te komen.
Dat je hoogstwaarschijnlijk langzaam van begrip bent, je minder makkelijk leert van je ervaringen, enzovoort.quote:
Ja, maar dat os niet zomaar in 30 jaar allemaal kapot verderquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze was wel wat wereldvreemd
ze had tot haar 12e nooit met mensen gesproken uit een lagere sociale klasse.
Maar op het milieu wat steeds harder verneukt raakt en harder dan we denken. Bijen die uitsterven en daardoor niet meer belangrijk werk kunnen doen.
Ik vond het wat overdreven pessimistisch.
je bent verliefdquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze was wel wat wereldvreemd
ze had tot haar 12e nooit met mensen gesproken uit een lagere sociale klasse.
Maar op het milieu wat steeds harder verneukt raakt en harder dan we denken. Bijen die uitsterven en daardoor niet meer belangrijk werk kunnen doen.
Ik vond het wat overdreven pessimistisch.
Waardoor denk je dat?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Maar volgens mij hebben mensen met een extreem hoog IQ meer gebreken dan mensen met een extreem laag IQ kwaliteiten hebben
welkom in mijn levenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is toch sowieso kut als je slimmer bent dan iedereen
dan erger je je de hele tijd
Onder andere.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
welk vak geef jij nou dan
natuurkunde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ja dat zei ik ook al tegen haarquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat os niet zomaar in 30 jaar allemaal kapot verder![]()
Al kloppen haar redenen natuurlijk wel enigszins
wel wat gevoelens maar niet echt verliefdquote:
Het gaat weer over mij merk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is toch sowieso kut als je slimmer bent dan iedereen
dan erger je je de hele tijd
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onder andere.Een man van vele kwaliteitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dit onthouden. We zijn weer wat nader tot elkaar gekomen.
Op sociaal vlak hebben ze vaak moeitequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |