trieste cucksquote:Op woensdag 8 juni 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat hele topic stond er vol mee.
Ook mannen die met moeite van 2 vrouwen reacties kregen online en daar dan meteen maar mee op date gingen, terwijl hun vriendinnen de beste 2 uit 500 konden kiezen.
Hahaha, FMquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
FM deed altijd alsof ze beter was dan ik terwijl ik haar elk potje versloeg :s
he paxquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze willen in jouw broekje omdat ze denken jij bent size queen
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist mijn joylent pakketje geunboxed. Het aantal zakken klopte zowaar. 30 stuks van de juiste smaken. Iedere zak is goed voor drie maaltijden. Shakebeker en maatschap en een STICKER.
Bij de bereiding van een aardbeien shake meteen een tegenvaller. Volgens de aanwijzingen gebruik je drie scoops (=170 gram). Een scoop bevat echter maar 40 gram. Goed dat ik dit naweeg!
De shaker sluit goed. De boel mengt best matig. Blijven na lang schudden klontjes achter. De shake is dikker dan ik had verwacht en heeft weinig smaak (wat ik wel prima vind eigenlijk). Door de textuur drinkt het niet echt makkelijk weg. Het gaat iedere ochtend wel even tijd kosten dit weg te werken
Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
Hoe duur?quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zojuist mijn joylent pakketje geunboxed. Het aantal zakken klopte zowaar. 30 stuks van de juiste smaken. Iedere zak is goed voor drie maaltijden. Shakebeker en maatschap en een STICKER.
Bij de bereiding van een aardbeien shake meteen een tegenvaller. Volgens de aanwijzingen gebruik je drie scoops (=170 gram). Een scoop bevat echter maar 40 gram. Goed dat ik dit naweeg!
De shaker sluit goed. De boel mengt best matig. Blijven na lang schudden klontjes achter. De shake is dikker dan ik had verwacht en heeft weinig smaak (wat ik wel prima vind eigenlijk). Door de textuur drinkt het niet echt makkelijk weg. Het gaat iedere ochtend wel even tijd kosten dit weg te werken
Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
700quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Hoeveel calorieën is dat per maaltijd?
er zit geen scooper bij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Is het wel goed gegaan bij de dosering?
Ik vind het raar dat die scooper of hoe het mag heten niet aansluit op het totaalgewicht dat je nodig hebt
Misschien dat het daarom zo slecht mixte
heb keukenweegschaalquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Is het wel goed gegaan bij de dosering?
Ik vind het raar dat die scooper of hoe het mag heten niet aansluit op het totaalgewicht dat je nodig hebt
Misschien dat het daarom zo slecht mixte
zit wel een scoop bijquote:Op woensdag 8 juni 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
er zit geen scooper bij.
Er staat 3 scheppen, maar niks waarmee je kan scheppen.
Is wel raar, had ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |