ligt alsnog aan je omvang denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je moet het ook een beetje met beleid doen
heb ik van horen zeggen
Ik ben geen cougar eh, dat je t even weetquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind mijn 20e verjaardag ingaan als lesbo wel mooi.
dat ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ligt alsnog aan je omvang denk ik
er doen ook mensen aan poepseks en SM, dus mij verbaast niksquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, als dat zo was zou toch niemand het doen.
Zelfs als je ze wel aantrekkelijk vindt is het vast vreselijk als je gewoon geen zin hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snap ook echt niet waarom er mensen zijn die vrijwillig hoer willen zijn
seks hebben met mensen die je niet aantrekkelijk vind is toch vreselijk
Sof had dit beter niet kunnen zeggen met jou in de buurt inderdaad. Kan me nog wel herinneren paar jaar geledenquote:
oh dacht zoiets gelezen te hebben hier een tijdje terugquote:
Een cougar is een economisch onafhankelijke vrouw boven de veertig die een ( seksuele) relatie met een veel jongere persoontje.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben geen cougar eh, dat je t even weet
Of je het pijnlijk vindt om anaal geneukt te worden?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg hier de laatste weken veel vragen over.
wij nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
vrienden doen ook aan seks onderling
Dan heb ik nog even dus. Scheelt weer :$quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een cougar is een economisch onafhankelijke vrouw boven de veertig die een ( seksuele) relatie met een veel jongere persoontje.
Zo oud ben jij heul niet
lijkt me ook raar om dat puur als iets zakelijks te zienquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs als je ze wel aantrekkelijk vindt is het vast vreselijk als je gewoon geen zin hebt.
jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom hebben jullie zoveel seksvragen like srsly zijn jullie onzekere 15 jarige puberds. ?
Daar lijkt het wel erg op jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:31 schreef Opsonisatie het volgende:
waarom hebben jullie zoveel seksvragen like srsly zijn jullie onzekere 15 jarige puberds. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |