ja, daar houdt het al snel op denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je wel op oude mannetjes vallen natuurlijk.
Waarom nu niet, zoveel verschil maakt het niet of je homo of hetero bent denk ik als je bottom hoer bent.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Nouri het volgende:
als ik homo was zou ik lekker 40 euro per 20 minuten vragen
ik alleen als iemand een glas omgooitquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als iemand mij ook maar een beetje aanraakt spring ik meteen twee meter verderop uit reflex
hoezo nietquote:
hij heeft geen katquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Liep je kat weer eens over het toetsenbord?
Veel kicken er zelfs op als ze weten dat je straight bentquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom nu niet, zoveel verschil maakt het niet of je homo of hetero bent denk ik als je bottom hoer bent.
Hmm, ik besef me nu dat optimistisch vrij sletterig overkomt jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of pessimistisch. Afhankelijk van je oordeel.
ik walg van te oude mannenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoezo niet
je vind piemels interessant en je krijgt er geld voor
toch win/win
lijkt mij viesquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom nu niet, zoveel verschil maakt het niet of je homo of hetero bent denk ik als je bottom hoer bent.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ben weer in de lach geschoten toen ik daar aan terug dacht
Echt? Nou ja, ik ben niet eens echt verbaasd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel kicken er zelfs op als ze weten dat je straight bent
Misschien is hij vermoord in Tenerifequote:
De meeste hoeren vinden hun klanten wel een beetje vies denk ik.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou... 23 ofzo
geen idee, hangt van de persoon af
je moet het ook een beetje met beleid doenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
anaal genomen worden doet toch vreselijk veel pijn Pax?
Neequote:
Nee joh, als dat zo was zou toch niemand het doen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
mietjequote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou... 23 ofzo
oh is hij daar heenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien is hij vermoord in Tenerife
Oh ik ben veiligquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nou... 23 ofzo
echt? hoe weet je datquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh is hij daar heen
hij heeft wel een vriendin toch
gewoon ontspannenquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
snap ook echt niet waarom er mensen zijn die vrijwillig hoer willen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meeste hoeren vinden hun klanten wel een beetje vies denk ik.
Ik ben hetero en vind de gedachte van piemels van oude onaantrekkelijke hoerenlopers ook vies.
voel je je onprettig hier?quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef JanCees het volgende:
kan het ophouden met die praat over homo dingen pff
dit is niet waarquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh is hij daar heen
hij heeft wel een vriendin toch
Ik krijg hier de laatste weken veel vragen over.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, als dat zo was zou toch niemand het doen.
ja moet kokhalzen er vanquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
voel je je onprettig hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |