Ik ging dood toen ik zag hoe hij dat tosti apparaat had volgestouwdquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen z'n pens tevoorschijn kwam: heuj dat is braddie
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
ik vind het ook vies als je dikke mensen hoor hijgen
herkennen jullie dit?
jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
herkennen jullie dit?
allemaal suikerquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dit verzin je ter plekke
ik drink nu milk en fruit aarbei kers
Nee ik dacht dat het een gehandicapte was door zijn stem, maar hij probeerde te praten alsof hij op fok postte met zijn et0n, drink0n enzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen z'n pens tevoorschijn kwam: heuj dat is braddie
Moet nog even in de leer bij Nic0 danquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat het een gehandicapte was door zijn stem, maar hij probeerde te praten alsof hij op fok postte met zijn et0n, drink0n enzo
dit jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef Paxcon het volgende:
Oh dat hij met zn hele poten aan die kaas gaat zitten
Laat dat plastic aan de buitenkant eraan zitten en hou het daaraan vast als je er wat af snijdt
TR voor belediging van braddiequote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
Vind dikkee mensen zien eten vies
En dikke mensen eten altijd enorm veel
ik koop gewoon plakkenquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef Paxcon het volgende:
Ook dat hij met zn hele poten aan die kaas gaat zitten
Laat dat plastic aan de buitenkant eraan zitten en hou het daaraan vast als je er wat af snijdt
Ik had dit jaar ook pfeiffer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben teringveel gewicht kwijtgeraakt
wil het graag weer bij, ik ben echt eng dun
pfeifferaids
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
herkennen jullie dit?
Pfeiffer watquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben teringveel gewicht kwijtgeraakt
wil het graag weer bij, ik ben echt eng dun
pfeifferaids
ik ookquote:
En daar dan naast zitten, bahquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jalaatst in de trein een vrouw die war dikker was. Die stapte in en ze heeft gewoon serieus nog 20 minuten non-stop gehijgd van het rennen blijkbaar ofzo
Ik kon echt twee weken niet normaal eten, ook koorts enzoquote:Op woensdag 8 juni 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook pfeiffer.
Alleen maar aangekomen
Zeiden ze zelf ook al, als er dan iets misgaat hebben ze alleen maar extra steun, zouden ze sowieso niet verborgen hebben gehouden. Dus ik snap best dat ze er meteen al mee naar buiten zijn gekomen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind het ook wel leuk dat ze het meteen vertellen enzo. Mensen doen moeilijk dat ze de 13 weken niet hebben afgewacht, maar ook al zou er iets gebeuren, is het dan erg dat dat bekend is? maarja, ik vind tegenwoordig alles met baby's leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |