Alleen jij kan bepalen hoe jij het hebben wil in het levenquote:
Een weekend van 5 dagen. Das ook weer niet zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo erg.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:10 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja wel verplicht, maar je mag 3x missen. En heb überhaupt alleen op wo/do les. Maar wel van 10 tot 5.
Sowieso volgende week tentamens, en deze week de studyguide ontvangen voor het tentamen. Daar staan gewoon de vragen in. Moet voor Korean history 5 essay antwoorden voorbereiden, en op het tentamen moet je 1 essay schrijven.
Done.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het opleuken met Rusnak in de OP
[ afbeelding ]
Daarom weet ik dit juist. En dan is dat nog de beste mbo-school waar je maar op kunt belanden in Nederland. Nooit klassen groter dan 15 man en veel tucht en discipline.quote:
Rez is gewoon een klaagnicht c.q. dramaqueen. Morgen klaagt hij weer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen jij kan bepalen hoe jij het hebben wil in het leven
Maar je wil ook niet weer zo graag chillen dat je gaat stoppen met je huidige studie dus eigenlijk wil je gewoon deze studie afmaken.
Einde van het jaar, dan gebeurt dat wel eens ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rez is gewoon een klaagnicht c.q. dramaqueen. Morgen klaagt hij weer.
Mijn naam is khaas.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:12 schreef Rezania het volgende:
ONZ / [DE GYM #931] kaashomootje
Kaas, zit je nou ook al daar te soggen?
Klagen is wel lekker trouwensquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rez is gewoon een klaagnicht c.q. dramaqueen. Morgen klaagt hij weer.
De rest van het jaar sta je inderdaad totaaaaal niet bekend om je klaagposts.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Einde van het jaar, dan gebeurt dat wel eens ja.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De rest van het jaar sta je inderdaad totaaaaal niet bekend om je klaagposts.
Klopt wel, maar meestal als ik ergens over klaag hoor ik mezelf direct lullen en vind ik het gênant en houd ik er gauw mee op of relativeer ik het.quote:
Je bent soms vaak ook wel een beetje een hit-and-run-user he, daar komt dat denk ik door. Midden in een discussie een topic binnenvallen om iets over jouw studievereniging te roepen en weer weg, of zo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:17 schreef Rezania het volgende:
Tevens reageert bijna nooit iemand als ik wel wat gaafs vertel want het is enkel gaaf voor mij.
Ja duh jongen, het is een SC, geen discussietopic in POL. Tevens heb ik niet iedere dag de tijd om de hele dag hier alles te lezen, dus dan krijg je dat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent soms vaak ook wel een beetje een hit-and-run-user he, daar komt dat denk ik door. Midden in een discussie een topic binnenvallen om iets over jouw studievereniging te roepen en weer weg, of zo.
Het is ook enkel een mogelijke verklaring en geen aanval.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja duh jongen, het is een SC, geen discussietopic in POL. Tevens heb ik niet iedere dag de tijd om de hele dag hier alles te lezen, dus dan krijg je dat.
de meisjequote:Op woensdag 8 juni 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aldus begon de Marokkaan een gesprek met de meisje.
Dat is toch niet nodig Rezje.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:25 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, zal wel niet meer posten over studie dan. Ik jank te veel. grgr.
Ties valt op milfsquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:28 schreef Kaas- het volgende:
Hebben we een nieuwe flikker in ons midden?
Ah, een lurker dus. Mijn schoonmoeder is best wel een gilf. Misschien is zij wat voor hem?quote:
Tiesje heeft al twee chicks die ik ken, gehosseldquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:28 schreef Kaas- het volgende:
Hebben we een nieuwe flikker in ons midden?
Pics van je schoonma?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, een lurker dus. Mijn schoonmoeder is best wel een gilf. Misschien is zij wat voor hem?
Goede naam trouwens, Ties.
Jullie kennen ook echt iedereen op fok he.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Tiesje heeft al twee chicks die ik ken, gehosseld
Ik weet wie Ties is, maar heb nooit met hem gesproken irlquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jullie kennen ook echt iedereen op fok he.
Hoewel ze me nooit specifiek verboden heeft om pics van haar op een forum te gooien kan ik me niet voorstellen dat het een heel goed idee is.quote:
enge Groningen kliekquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jullie kennen ook echt iedereen op fok he.
Laten we dat maar zo houdenquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik weet wie Ties is, maar heb nooit met hem gesproken irl
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoewel ze me nooit specifiek verboden heeft om pics van haar op een forum te gooien kan ik me niet voorstellen dat het een heel goed idee is.
SPOILER: enge incrowdspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, laat maar. Laten we het vooral weer over thigh gaps en kcal hebben. Je zou maar een discussie voeren over wat verder gaat dan spieren en eten.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]De schoonma van m'n vriend z'n broer is mijn moeder.SPOILER: enge incrowdspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Wacht nee, dat is de moeder van zijn vriendin.
Edit2: Wacht, maar dan snap ik het weer en is je post wel logisch.
Edit3: Dat was ook z'n vriendin trouwens.![]()
Wind je niet zo op, niks aan het handjequote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, laat maar. Laten we het vooral weer over thigh gaps en kcal hebben. Je zou maar een discussie voeren over wat verder gaat dan spieren en eten.
Echt, ik mag af en toe ook gewoon klagen vent. Dat jij dat niet doet betekent niet dat je gelijk moet gaan lopen oordelen.
Uh, watquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De schoonma van m'n vriend z'n broer is mijn moeder.
Wat is deze?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, laat maar. Laten we het vooral weer over thigh gaps en kcal hebben. Je zou maar een discussie voeren over wat verder gaat dan spieren en eten.
Echt, ik mag af en toe ook gewoon klagen vent. Dat jij dat niet doet betekent niet dat je gelijk moet gaan lopen oordelen.
Nja ik woon er niet meer. Maar je weet het he: je kan de Groninger wel uit Groningen halen, maar je haalt Groningen nooit uit de Groninger.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oei het komt allemaal wel erg dichtbij zo
hehe ohquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nja ik woon er niet meer. Maar je weet het he: je kan de Groninger wel uit Groningen halen, maar je haalt Groningen nooit uit de Groninger.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hehe oh
Vond haar al uitzonderlijk knap voor een schoonmoeder
Maar dit snapt niemand dus laten we er snel over ophouden
Ik vond het wel leuk toen het ging over bulges en kaastwinks.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:39 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon waarom ben je nooit meer in de rechten sc, zijn wij te min?
Dat je een verschrikkelijke nerd bent bijv.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar ik weet niet wat ik daar moet posten
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat je een verschrikkelijke nerd bent bijv.
In meerdere gemeenten in midden-oost-Groningen. Geboren in Groningen zelf. Vind de provincie op de een of andere wijze nog steeds wel het fijnste plekje dat ik ken.quote:
Juistquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat je een verschrikkelijke nerd bent bijv.
Ah, nooit in de stad zelf dus?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In meerdere gemeenten in midden-oost-Groningen. Geboren in Groningen zelf. Vind de provincie op de een of andere wijze nog steeds wel het fijnste plekje dat ik ken.
Wanneer is de grote dag?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daarom passen Pax en ik zo goed bij elkaar
Bachelor niet denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Juist
jouw cijferlijst is een stuk beter dan de mijne
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:43 schreef Kaas- het volgende:
Vind de provincie op de een of andere wijze nog steeds wel het fijnste plekje dat ik ken.
Nee, dat nooit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ah, nooit in de stad zelf dus?![]()
Het is wel lekker rustig hier, inderdaad. Ver van de bewoonde wereld, dat wel.
Nerd nerd afgekeurd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Juist
jouw cijferlijst is een stuk beter dan de mijne
Hey!quote:
Als dat gebeurt hoop ik op jouw mentale support te kunnen rekenenquote:
Ff wachten op de fotosessiequote:Op woensdag 8 juni 2016 12:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat schijnt ook altijd om onze Ang3l heen stel ik mij zo voor.
Ja wie wordt dan je nieuwe lustobject? Blijft niet veel over qua jongetjesquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als dat gebeurt hoop ik op jouw mentale support te kunnen rekenen
Maar Watford schijnt geïnteresseerd te zijn dus ik hou m'n hart vast
Jijquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja wie wordt dan je nieuwe lustobject? Blijft niet veel over qua jongetjes
Jup! 100% homemade.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Had je dat eten van gister of eergister van snapchat zelf gemaakt? Zag er fancy uit.
Ik waardeer hem puur om zijn voetballende kwaliteiten natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja wie wordt dan je nieuwe lustobject? Blijft niet veel over qua jongetjes
Misschien moet hij dan eerst even appen met Steven Berghuis over hoe leuk het daar is.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als dat gebeurt hoop ik op jouw mentale support te kunnen rekenen
Maar Watford schijnt geïnteresseerd te zijn dus ik hou m'n hart vast
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:51 schreef Paxcon het volgende:
https://www.instagram.com/albertrusnak10/
Valt het jullie ook op dat dat vrouwtje van hem wel heel pedant aanwezig is op ZIJN instagram?wat een kutwijf
Dat je me geen klaagnicht of whatever moet noemen.quote:
Is dat z'n beard?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:51 schreef Paxcon het volgende:
Valt het jullie ook op dat dat vrouwtje van hem wel heel pedant aanwezig is op ZIJN instagram?wat een kutwijf
Daar is beenhaar toch voor?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Zonder thigh gap plakken je benen zo tegen elkaar met dit weer
Haha jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan eerst even appen met Steven Berghuis over hoe leuk het daar is.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je me geen klaagnicht of whatever moet noemen.
Bij mij wel ja. Maar je hebt ook van die haarloze gevallen!quote:
Daar ben ik heilig van overtuigd want in alles komt hij enorm gay overquote:
Weet je nog die periode waarin jij het fucking druk had? Zo is mijn hele studie zo'n beetje. Dus aub, laat me klagen af en toe.quote:
Deed het eigenlijk nog best goed.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja
En ondanks dat stond hij gewoon in de basis tegen Oostenrijk
Janssen doet het echt lekker jaquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deed het eigenlijk nog best goed.
Het stomme is dat ik in no time weer ben omgezwaaid qua kansen in de toekomst van dit elftal. Mede doordat ik kortgeleden nog dacht dat we geen spits hadden de komende jaren, maar ik denk inmiddels dan Janssen dat gewoon de eerstvolgende tien jaar kan doen. Tegen de tijd dat dat WK is spelen Bazoer en Tete ook wel bij betere clubs. Etc.
quote:
Misschien is t wel wishfull thinking. Ik weet t niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar ben ik heilig van overtuigd want in alles komt hij enorm gay over
Maar het is een stoere Slowaakse jongen in de voetbalwereld dus dat ligt wat lastig
Ja dezequote:Op woensdag 8 juni 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om even mijn honger te wekken...
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien is t wel wishfull thinking. Ik weet t niet.
Ik had eens met een body cruiser het haar op binnenkant van m'n dijen weggehaald - vraag niet waarom - en toen ik daarna 10 km zou gaan hardlopen ben ik halverwege gestopt en met het ov terug gegaan omdat m'n bovenbenen helemaal kapot gingen doordat ze tegen elkaar aanschuurden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij wel ja. Maar je hebt ook van die haarloze gevallen!
Damn. Dat klonk echt wanhopiger dan je bedoelde.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij heet Lego
(voor meer feitjes over alles wat Rusnak te maken heeft kun je me altijd DM'en)
Hij is een obsessie voor mequote:Op woensdag 8 juni 2016 12:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Dat klonk echt wanhopiger dan je bedoelde.
Was voor 2 man.quote:
Dat eerste ziet er echt vet lekker uit. Ik moet echt weer eens mexicaanse ovenschotel maken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je het of trimmen of scheren, niet dat halve gedoe.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had eens met een body cruiser het haar op binnenkant van m'n dijen weggehaald - vraag niet waarom - en toen ik daarna 10 km zou gaan hardlopen ben ik halverwege gestopt en met het ov terug gegaan omdat m'n bovenbenen helemaal kapot gingen doordat ze tegen elkaar aanschuurden.
'quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat eerste ziet er echt vet lekker uit. Ik moet echt weer eens mexicaanse ovenschotel maken.
Weet je wat: je krijgt van mij gewoon periodiek een heel goed biertje cadeau en dan zet ik je op de klaagstoel en dan mag je al genietend van het biertje en 100% van mijn aandacht enkele minuten lang ALLES eruit smijten en zal ik meelevender zijn dat ooit tevoren en oh boy het zal een opluchting zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je nog die periode waarin jij het fucking druk had? Zo is mijn hele studie zo'n beetje. Dus aub, laat me klagen af en toe.
Ok, doe ik wel even mee:quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker.quote:
Heb jij al die macaroons op?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, doe ik wel even mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was goed binnen te houden.
Fucking mooie hond.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klik jij niet op al m'n Rusnak linkjes ofzo?!!!!
Ja, daarom rennen dikke mensen dus ook nooit!quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had eens met een body cruiser het haar op binnenkant van m'n dijen weggehaald - vraag niet waarom - en toen ik daarna 10 km zou gaan hardlopen ben ik halverwege gestopt en met het ov terug gegaan omdat m'n bovenbenen helemaal kapot gingen doordat ze tegen elkaar aanschuurden.
Zijn dat buttplugs?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, doe ik wel even mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klinkt als mijn avondetenquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, daarom rennen dikke mensen dus ook nooit!
Kip-Ei-Kip-Omelet-KFC
Ja en? Als je wat vlees, bonen, saus, chips en kaas de oven in schuift heb je een ovenschotel.quote:
Nee, was er voor ieder eentje. ik had die met kokos.quote:
Kom op zeg. Die is Angel wel een maatje groter gewend.quote:
Bonbons, troela!quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet je wat: je krijgt van mij gewoon periodiek een heel goed biertje cadeau en dan zet ik je op de klaagstoel en dan mag je al genietend van het biertje en 100% van mijn aandacht enkele minuten lang ALLES eruit smijten en zal ik meelevender zijn dat ooit tevoren en oh boy het zal een opluchting zijn.![]()
Deal?
Waar smaakte die rooie en blauwe macaron naar?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, doe ik wel even mee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat je met je dikke vingers nog op Grindr kan danquote:
Bastognequote:Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar smaakte die rooie en blauwe macaron naar?
Valt reuze mee. Veel prot en vet, weinig carbs.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je met je dike vingers nog op Grindr kan dan
Lelquote:
Hoe weet jij dat nou weer?! Klopt.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Die is Angel wel een maatje groter gewend.
Stiekem zijn al je foto's gewoon nep. Ben je een 175kg wegend vet jabbathehutje!quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Veel prot en vet, weinig carbs.
Lel?quote:Lel
Oké, dat zou ik heel raar vinden.quote:
Blind heb ik ook geen vertrouwen in. Het is echt belachelijk dat een coach die enkel een half jaartje Ajax onder z'n hoede had en daar matig mee presteerde bondscoach mag worden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Janssen doet het echt lekker ja
Ik heb alleen 0,0 vertrouwen in Danny Blind. Gelukkig is Dick Advocaat er nu bij gekomen, wat een harde baas is dat toch. Redt eerst Feyenoord en nu het Nederlands elftal
Maar toch blijven het wel veel beperkte spelers als je kijkt naar de namen van een paar jaar terug. Wordt toch een wat meer karige periode voor het Nederlands elftal de komende jaren ben ik bang.
Ja, het was dat het er bij stond. Vond 'm ook wat vreemd. Had met die Hollandse kleuren dan toch speculaas of zo verwachtquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dat zou ik heel raar vinden.Even raar als die paarse en groene ketchup van jaren geleden. Je verwacht het gewoon niet.
quote:
Omg. hoe grappig zou dat zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stiekem zijn al je foto's gewoon nep. Ben je een 175kg wegend vet jabbathehutje!
[..]
Lel?
Ohhh wauw. Waar was dat voor! Ik herinner mij dat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dat zou ik heel raar vinden.Even raar als die paarse en groene ketchup van jaren geleden. Je verwacht het gewoon niet.
Ik woon boven een ijssalon, ik ken het.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, het was dat het er bij stond. Vond 'm ook wat vreemd. Had met die Hollandse kleuren dan toch speculaas of zo verwachtMaar misschien zijn Bastogne koeken, ondanks de naam, ook wel erg Nederlands? Geen idee eigenlijk. Ik prop die Singaporeanen hier altijd gewoon vol stroopwafels.
Deze macarons en bonbons komen trouwens uit de nieuwe shop schuintegenover mijn huis. Homemade. Erg gevaarlijk
Hihi.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Die is Angel wel een maatje groter gewend.
Voor één of andere serie geloof ik. Was heel raar iig.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohhh wauw. Waar was dat voor! Ik herinner mij dat.
Damn. Ik zou echt mijn goals opgeven.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon boven een ijssalon, ik ken het.
Vet grappig.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Omg. hoe grappig zou dat zijn.
Ik kan er niks meer over vinden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor één of andere serie geloof ik. Was heel raar iig.
quote:
Nee, tot nu toe lukt het nog.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Ik zou echt mijn goals opgeven.
Damn. Linkje naar ijssalon? Ben benieuwd wat je mist.quote:
Gewoon je kegel exercises blijven doenquote:
quote:
Ja nou's 't wel klaar he!quote:
Uh nee, sorry. Dan weet je ook gelijk mijn adres.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Linkje naar ijssalon? Ben benieuwd wat je mist.
http://www.dutchhomemade.nl/quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. Linkje naar ijssalon? Ben benieuwd wat je mist.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blind heb ik ook geen vertrouwen in. Het is echt belachelijk dat een coach die enkel een half jaartje Ajax onder z'n hoede had en daar matig mee presteerde bondscoach mag worden.
Maar het spelersmateriaal is op het WK 2018 toch niet echt minder dan op het WK 2014? Als ik dat positie voor positie met elkaar vergelijk denk ik eigenlijk dat we tegen die tijd zelfs beter uit zijn. Maar goed, wel op Robben na dan. En dat is natuurlijk de belangrijkste...
Maar op het komende WK staat gewoon Tim Krul in de goal. Hebben we een prima verdediging, want Tete is dan top en ook Bruma, Willems, Van Dijk (en De Vrij) spelen dan allemaal bij goede Europese clubs (Veltman misschien ook wel). Op het middenveld is Bazoer dan echt goed en Wijnaldum en Clasie en Klaassen ook behoorlijk, is Strootman weer op z'n top, terwijl Sneijder nog een hoop ervaring toevoegt. In de aanval hebben we dan Janssen, en Depay is er weer bovenop. Robben perst er nog een laatste kunstje uit.
Wereldkampioen zullen we worden Paxje.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon boven een ijssalon, ik ken het.
Dat is wel waar. Van Gaal eindbaas. Blind moet eigenlijk vervangen worden door Koeman, maar dat gaat nu natuurlijk niet meer gebeuren door Everton. Hoop dat hij alsnog het 5-3-2-licht gaat zien.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Nou dit maakt me ook wel weer een beetje hoopvol, maar toch zijn het niet echt de grote namen meer zoals vroeger. Op Robben en Sneijder na, maar die zijn zovaak geblesseerd dat je niet weet of je daarop kunt rekenen.
Ik heb even de selectie van WK2014 opgezocht maar het verschilt inderdaad niet zoveel, in mijn herinnering hadden we toen hele andere spelers maar dat is niet zo. Al wil ik voor dat WK de credits aan Van Gaal geven want zo goed is de selectie nou ook weer niet.
Ik hoop eigenlijk dat Blind zich gewoon terugtrekt en Dick Advocaat het overneemtquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Van Gaal eindbaas. Blind moet eigenlijk vervangen worden door Koeman, maar dat gaat nu natuurlijk niet meer gebeuren door Everton. Hoop dat hij alsnog het 5-3-2-licht gaat zien.
Dat zou mooi zijn. Ik hoop stiekem dat deze zomer de dragende spelers ook gewoon gaan zeggen van hey Blind optyfen, want we hebben er met jou geen vertrouwen in.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Blind zich gewoon terugtrekt en Dick Advocaat het overneemt
4-3-3 lijkt me inderdaad te optimistisch met deze selectie.
Is die overgang al zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Vincent Janssen speelt trouwens komend seizoen gewoon Champions League met Tottenham Hotspurs.
Niet zo veel zorgen maken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uh nee, sorry. Dan weet je ook gelijk mijn adres.
Flikkertje.quote:
Damn, I need this.quote:
De nieuwe vestiging staat niet op de sitequote:Op woensdag 8 juni 2016 13:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet zo veel zorgen maken.
Ang3l doe het ook.
Dit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe vestiging staat niet op de site
Maar met googlen kom je er achter. maar goed, dan weet je mijn adres nog niet.
Alleen de wijk. Who cares
KOM DAN JONGUH.quote:
Is goed, ik kom wel ff met je worstelen, weer eens een andere sportquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
KOM DAN JONGUH.
MET JE VOETBAL. VIND JIJ JEZELF COOL OFSOW
Haha. Laten we een cringe-off doen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is goed, ik kom wel ff met je worstelen, weer eens een andere sport
Kaas en jam in de toaster? You need that?quote:
Ik sta eerder bij die vriend van je op de stoep te zwaaien dan andersomquote:
Yes. YES I DO BABYquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas en jam in de toaster? You need that?
Ik weet niet hoe.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Laten we een cringe-off doen.
Als je de jam vervangt met Pizza Quick / Tosti Quick, I'm your man!quote:
Ahhh damn. Je bent te cringe. Jij hebt gewonnen.quote:
NEE. NEE. DAT MAAKT ER GEEN PIZZA VAN. NEE!quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je de jam vervangt met Pizza Quick / Tosti Quick, I'm your man!
[ afbeelding ]
Maar wel lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
NEE. NEE. DAT MAAKT ER GEEN PIZZA VAN. NEE!
DAMNITquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:45 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh damn. Je bent te cringe. Jij hebt gewonnen.
Ik merk hier dat het uiteindelijk niet eens meer zo "trekt".quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe vestiging staat niet op de site
Maar met googlen kom je er achter. maar goed, dan weet je mijn adres nog niet.
Alleen de wijk. Who cares
Ik woon niet echt in het centrum, toch zit de tent vol bij mooi weer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik merk hier dat het uiteindelijk niet eens meer zo "trekt".
Woon nu bijna 8 jaar tegenover dé ijszaak van de regio maar kan het aantal bezoeken de afgelopen jaren op 2 handen tellen![]()
Ik vond het wel zorgelijk dat ik nadat ik daar een milkshake meloen had besteld die chicks tegen elkaar zeiden: ''die meloen begint te verkleuren''quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in het centrum, toch zit de tent vol bij mooi weer.
De tent hier zit bomvol in de weekenden of tijdens mooie zomeravonden. Maar bedoelde mijn bezoeken aan die ijszaakquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in het centrum, toch zit de tent vol bij mooi weer.
Eye. Beholder.quote:
Ah zo. Mijn vriezer is niet groot genoeg voor ijs, maar ben er wel fan van. Dus de verleiding is best groot op warme dagen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De tent hier zit bomvol in de weekenden of tijdens mooie zomeravonden. Maar bedoelde mijn bezoeken aan die ijszaak
quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond het wel zorgelijk dat ik nadat ik daar een milkshake meloen had besteld die chicks tegen elkaar zeiden: ''die meloen begint te verkleuren''
Godver, toen ik doorscrollde begon ik gewoon te hyperventileren van tegelijkertijd te willen lachen en wowwtf! willen zeggen.quote:
Dit is sneuquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Omg
ImGoingToHellForThis 10/10
[ afbeelding ]
Ik had alleen walgingquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Godver, toen ik doorscrollde begon ik gewoon te hyperventileren van tegelijkertijd te willen lachen en wowwtf! willen zeggen.
Ik vond hem wel erg perfect aankomen.quote:
Hij was erg raak.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel erg perfect aankomen.
Het mooiste is als je dan echt iets van 20 thumbs up hebt.quote:
Ik haat niet universele maten.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
Drie broeken besteld, allemaal zelfde maat. De ene is te lang, de andere de kort, bij weer een ander is mijn reet te dik. Ik haat broeken.
Hoe is het mogelijk, hè.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
Drie broeken besteld, allemaal zelfde maat. De ene is te lang, de andere de kort, bij weer een ander is mijn reet te dik. Ik haat broeken.
Dat vooral ja. Ze zouden voor de EU gewoon een standaard moeten stellen qua maten.quote:
Kijk, voor een S, M, L, XL snap ik t. Niet in ieder land is Medium even grootquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vooral ja. Ze zouden voor de EU gewoon een standaard moeten stellen qua maten.
Zal ook niet de laatste keer zijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een deja-vu. Volgens mij hebben we deze maten discussie al eens gehad
Doe maar niet...quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Als ik nou eens in Spanje mijn haren lekker a la Alexander Masson ga doen?
Als je ze heel strak trekt wel ja. Want je haren zijn zoveel constant spanning niet gewend, en laten dan los. Maar dat geldt zelfs voor vrouwen. Arme Anita'squote:Op woensdag 8 juni 2016 15:26 schreef praisethebooty het volgende:
Van man buns wordt je kaal, las ik laatst.
Maar ik vind hem en het heel mooiquote:
Ben ik de enige die bij het woord bun niet eerst aan haar denkt?quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:26 schreef praisethebooty het volgende:
Van man buns wordt je kaal, las ik laatst.
I like big BUNS and I cannot liiiieeeeeee!quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij het woord bun niet eerst aan haar denkt?
Maar je hele haar gaat toch naar de tering?quote:
Big big bootyquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I like big BUNS and I cannot liiiieeeeeee!
Ach welnee. Doe'k t gewoon met vlechtjes.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar je hele haar gaat toch naar de tering?
No I don't.quote:
Die laten weer los...quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee. Doe'k t gewoon met vlechtjes.
Ik ben geen fan van gel-haar, maar you do youquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga vragen aan de kapper of dit mogelijk is.
Is wax.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:41 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van gel-haar, maar you do you
Nee, heb je mini stiekjes voor. Voor onderin.quote:
Wou net zeggen, ziet er niet echt uit als een gel hoofdquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Relateerbaar voor velen hier:
[ afbeelding ]
Zou wat zijn zeg. Klapt die telefoon hier meteen uit tot een quarantaine tentjequote:Op woensdag 8 juni 2016 15:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Relateerbaar voor velen hier:
[ afbeelding ]
Anders gezegd, ik vind het mooier als je niet duidelijk ziet dat iemand gel of wax in z'n haar heeft.quote:
Omg. Anti-virus zou wel lijp worden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou wat zijn zeg. Klapt die telefoon hier meteen uit tot een quarantaine tentje
lijkt een beetje op mijnquote:Op woensdag 8 juni 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kapsel zou ik normaal doen, maar te veel gel voor nodig wat m'n dunner wordende haar voorop enkel accentueert dus ga ik er maar niet echt voor.quote:Op woensdag 8 juni 2016 15:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
De ouderdom slaat toe 😱quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit kapsel zou ik normaal doen, maar te veel gel voor nodig wat m'n dunner wordende haar voorop enkel accentueert dus ga ik er maar niet echt voor.
Mja, kaal worden is voor sommigen op 23e jaar al en anderen pas bij 50 ergens. Stommmmm.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had op m'n 20e al m'n eerste grijze haartje. Niet chill.
Het valt bij gelukkig allemaal nog wel mee.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had op m'n 20e al m'n eerste grijze haartje. Niet chill.
Grijs is toch helemaal niet erg?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:17 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Het valt bij gelukkig allemaal nog wel mee.
nee ik hou niet van aandachtquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee rouleer jij geen profielfotos om zo veel mogelijk likes te krijgen
Als ik grijs wordt, dan laat ik dat maar gewoon gebeuren, denk ik. Verven ziet er vaak een beetje raar uit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grijs is toch helemaal niet erg?
Staat vaak best mooi, en vind je van niet, dan verf je t gewoon.
Nee, dat ligt er maar echt aan welke kleur je het verftquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:26 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Als ik grijs wordt, dan laat ik dat maar gewoon gebeuren, denk ik. Verven ziet er vaak een beetje raar uit.
Hoewel John Barrowman zijn haar verft sinds z'n 23e en dat zie je ook niet echt.
Hmm. Ik vind hem er in t geheel al niet zo natuurlijk uit zien eerlijk gezegdquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:28 schreef praisethebooty het volgende:
[ afbeelding ]
Even los van wat je van hem vindt verder: goede paint job.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:28 schreef praisethebooty het volgende:
[ afbeelding ]
Even los van wat je van hem vindt verder: goede paint job.
ik kan me niet voorstellen dat mijn smaak gaat veranderenquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb het er nog niet aan toe om grijze mannen knap te vinden. Hopelijk over twintig jaar wel.
Knap is niet het goede woord, meer "als ik dan grijs word, dan hoop ik er zo uit te zien".quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb het er nog niet aan toe om grijze mannen knap te vinden. Hopelijk over twintig jaar wel.
Oke de eerste keer zei ik niks omdat ik geen vervelende kerel wilde zijn maar dit is de tweede "ik wordt" van je op een pagina en nu heb ik geen keuze.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:42 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Knap is niet het goede woord, meer "als ik dan grijs wordt, dan hoop ik er zo uit te zien".
quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat mijn smaak gaat veranderen
Gewoon bij 18-21 houden
Je hebt gelijk, ik was al aan het editen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke de eerste keer zei ik niks omdat ik geen vervelende kerel wilde zijn maar dit is de tweede "ik wordt" van je op een pagina en nu heb ik geen keuze.
Ik win!quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb bruin, zwart, rood, wit, blond gehad. Geen puuuuuuuuuuuuuuunt bij karwei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:03 schreef Rezania het volgende:
Dit is het geworden:Ik ben meer van van de (voor de kijker) rechterkant dan linkerkant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of ik had dan links wat korter gedaan.
EDIT: O ja, ook de positieve dingen melden Angel: Verder leuk!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja, links (op de foto) is altijd een lastige kant bij me. Helemaal kort staat me niet, maar als het te lang wordt lijk ik net einstein, het springt naar buiten. Dus dan maar zo, vet veel wax erin.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben meer van van de (voor de kijker) rechterkant dan linkerkant.
Of ik had dan links wat korter gedaan.
EDIT: O ja, ook de positieve dingen melden Angel: Verder leuk!![]()
Foto?quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben al weer ...... anderhalf jaar of zo, niet meer naar de kapper geweest
What's the use? Gaat toch op een "manbun". Alleen word de bun nu steeds "voller"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#nofilter
#enzekergeensnapchat
L'Amour menaçant:
Hahaha... Awwwquote:
Die heb ik al eens gepost. Maar dat is echt 8 jaar geleden of zo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik zou je wel eens zonder baard en met korter haar willen zien Ang3l. Beetje zoals de look die je vroeger had zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:56 schreef praisethebooty het volgende:
En dat ik er dan NU pas achter kom dat jij jij weer bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
L'Amour menaçant:
Aah jij bent hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tobey Maguire?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C’est Davie :o)
Die was zo schattig.quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik al eens gepost. Maar dat is echt 8 jaar geleden of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |