Alleen jij kan bepalen hoe jij het hebben wil in het levenquote:
Een weekend van 5 dagen. Das ook weer niet zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo erg.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:10 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja wel verplicht, maar je mag 3x missen. En heb überhaupt alleen op wo/do les. Maar wel van 10 tot 5.
Sowieso volgende week tentamens, en deze week de studyguide ontvangen voor het tentamen. Daar staan gewoon de vragen in. Moet voor Korean history 5 essay antwoorden voorbereiden, en op het tentamen moet je 1 essay schrijven.
Done.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het opleuken met Rusnak in de OP
[ afbeelding ]
Daarom weet ik dit juist. En dan is dat nog de beste mbo-school waar je maar op kunt belanden in Nederland. Nooit klassen groter dan 15 man en veel tucht en discipline.quote:
Rez is gewoon een klaagnicht c.q. dramaqueen. Morgen klaagt hij weer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen jij kan bepalen hoe jij het hebben wil in het leven
Maar je wil ook niet weer zo graag chillen dat je gaat stoppen met je huidige studie dus eigenlijk wil je gewoon deze studie afmaken.
Einde van het jaar, dan gebeurt dat wel eens ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rez is gewoon een klaagnicht c.q. dramaqueen. Morgen klaagt hij weer.
Mijn naam is khaas.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:12 schreef Rezania het volgende:
ONZ / [DE GYM #931] kaashomootje
Kaas, zit je nou ook al daar te soggen?
Klagen is wel lekker trouwensquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rez is gewoon een klaagnicht c.q. dramaqueen. Morgen klaagt hij weer.
De rest van het jaar sta je inderdaad totaaaaal niet bekend om je klaagposts.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Einde van het jaar, dan gebeurt dat wel eens ja.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De rest van het jaar sta je inderdaad totaaaaal niet bekend om je klaagposts.
Klopt wel, maar meestal als ik ergens over klaag hoor ik mezelf direct lullen en vind ik het gênant en houd ik er gauw mee op of relativeer ik het.quote:
Je bent soms vaak ook wel een beetje een hit-and-run-user he, daar komt dat denk ik door. Midden in een discussie een topic binnenvallen om iets over jouw studievereniging te roepen en weer weg, of zo.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:17 schreef Rezania het volgende:
Tevens reageert bijna nooit iemand als ik wel wat gaafs vertel want het is enkel gaaf voor mij.
Ja duh jongen, het is een SC, geen discussietopic in POL. Tevens heb ik niet iedere dag de tijd om de hele dag hier alles te lezen, dus dan krijg je dat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent soms vaak ook wel een beetje een hit-and-run-user he, daar komt dat denk ik door. Midden in een discussie een topic binnenvallen om iets over jouw studievereniging te roepen en weer weg, of zo.
Het is ook enkel een mogelijke verklaring en geen aanval.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja duh jongen, het is een SC, geen discussietopic in POL. Tevens heb ik niet iedere dag de tijd om de hele dag hier alles te lezen, dus dan krijg je dat.
de meisjequote:Op woensdag 8 juni 2016 12:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aldus begon de Marokkaan een gesprek met de meisje.
Dat is toch niet nodig Rezje.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:25 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, zal wel niet meer posten over studie dan. Ik jank te veel. grgr.
Ties valt op milfsquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:28 schreef Kaas- het volgende:
Hebben we een nieuwe flikker in ons midden?
Ah, een lurker dus. Mijn schoonmoeder is best wel een gilf. Misschien is zij wat voor hem?quote:
Tiesje heeft al twee chicks die ik ken, gehosseldquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:28 schreef Kaas- het volgende:
Hebben we een nieuwe flikker in ons midden?
Pics van je schoonma?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, een lurker dus. Mijn schoonmoeder is best wel een gilf. Misschien is zij wat voor hem?
Goede naam trouwens, Ties.
Jullie kennen ook echt iedereen op fok he.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:29 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Tiesje heeft al twee chicks die ik ken, gehosseld
Ik weet wie Ties is, maar heb nooit met hem gesproken irlquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jullie kennen ook echt iedereen op fok he.
Hoewel ze me nooit specifiek verboden heeft om pics van haar op een forum te gooien kan ik me niet voorstellen dat het een heel goed idee is.quote:
enge Groningen kliekquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jullie kennen ook echt iedereen op fok he.
Laten we dat maar zo houdenquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik weet wie Ties is, maar heb nooit met hem gesproken irl
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoewel ze me nooit specifiek verboden heeft om pics van haar op een forum te gooien kan ik me niet voorstellen dat het een heel goed idee is.
SPOILER: enge incrowdspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, laat maar. Laten we het vooral weer over thigh gaps en kcal hebben. Je zou maar een discussie voeren over wat verder gaat dan spieren en eten.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]De schoonma van m'n vriend z'n broer is mijn moeder.SPOILER: enge incrowdspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Wacht nee, dat is de moeder van zijn vriendin.
Edit2: Wacht, maar dan snap ik het weer en is je post wel logisch.
Edit3: Dat was ook z'n vriendin trouwens.![]()
Wind je niet zo op, niks aan het handjequote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, laat maar. Laten we het vooral weer over thigh gaps en kcal hebben. Je zou maar een discussie voeren over wat verder gaat dan spieren en eten.
Echt, ik mag af en toe ook gewoon klagen vent. Dat jij dat niet doet betekent niet dat je gelijk moet gaan lopen oordelen.
Uh, watquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De schoonma van m'n vriend z'n broer is mijn moeder.
Wat is deze?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, laat maar. Laten we het vooral weer over thigh gaps en kcal hebben. Je zou maar een discussie voeren over wat verder gaat dan spieren en eten.
Echt, ik mag af en toe ook gewoon klagen vent. Dat jij dat niet doet betekent niet dat je gelijk moet gaan lopen oordelen.
Nja ik woon er niet meer. Maar je weet het he: je kan de Groninger wel uit Groningen halen, maar je haalt Groningen nooit uit de Groninger.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oei het komt allemaal wel erg dichtbij zo
hehe ohquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nja ik woon er niet meer. Maar je weet het he: je kan de Groninger wel uit Groningen halen, maar je haalt Groningen nooit uit de Groninger.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hehe oh
Vond haar al uitzonderlijk knap voor een schoonmoeder
Maar dit snapt niemand dus laten we er snel over ophouden
Ik vond het wel leuk toen het ging over bulges en kaastwinks.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:39 schreef Ties02 het volgende:
Paxcon waarom ben je nooit meer in de rechten sc, zijn wij te min?
Dat je een verschrikkelijke nerd bent bijv.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar ik weet niet wat ik daar moet posten
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat je een verschrikkelijke nerd bent bijv.
In meerdere gemeenten in midden-oost-Groningen. Geboren in Groningen zelf. Vind de provincie op de een of andere wijze nog steeds wel het fijnste plekje dat ik ken.quote:
Juistquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat je een verschrikkelijke nerd bent bijv.
Ah, nooit in de stad zelf dus?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In meerdere gemeenten in midden-oost-Groningen. Geboren in Groningen zelf. Vind de provincie op de een of andere wijze nog steeds wel het fijnste plekje dat ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |