Alleen jij kan bepalen hoe jij het hebben wil in het levenquote:
Een weekend van 5 dagen. Das ook weer niet zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo erg.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:10 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja wel verplicht, maar je mag 3x missen. En heb überhaupt alleen op wo/do les. Maar wel van 10 tot 5.
Sowieso volgende week tentamens, en deze week de studyguide ontvangen voor het tentamen. Daar staan gewoon de vragen in. Moet voor Korean history 5 essay antwoorden voorbereiden, en op het tentamen moet je 1 essay schrijven.
Done.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het opleuken met Rusnak in de OP
[ afbeelding ]
Daarom weet ik dit juist. En dan is dat nog de beste mbo-school waar je maar op kunt belanden in Nederland. Nooit klassen groter dan 15 man en veel tucht en discipline.quote:
Rez is gewoon een klaagnicht c.q. dramaqueen. Morgen klaagt hij weer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen jij kan bepalen hoe jij het hebben wil in het leven
Maar je wil ook niet weer zo graag chillen dat je gaat stoppen met je huidige studie dus eigenlijk wil je gewoon deze studie afmaken.
Einde van het jaar, dan gebeurt dat wel eens ja.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rez is gewoon een klaagnicht c.q. dramaqueen. Morgen klaagt hij weer.
Mijn naam is khaas.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:12 schreef Rezania het volgende:
ONZ / [DE GYM #931] kaashomootje
Kaas, zit je nou ook al daar te soggen?
Klagen is wel lekker trouwensquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rez is gewoon een klaagnicht c.q. dramaqueen. Morgen klaagt hij weer.
De rest van het jaar sta je inderdaad totaaaaal niet bekend om je klaagposts.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Einde van het jaar, dan gebeurt dat wel eens ja.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De rest van het jaar sta je inderdaad totaaaaal niet bekend om je klaagposts.
Klopt wel, maar meestal als ik ergens over klaag hoor ik mezelf direct lullen en vind ik het gênant en houd ik er gauw mee op of relativeer ik het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |