Ik ook nietquote:
Mss zit het wel in iemands box en mag je het over kopen voor een lief prijsje?quote:
Er was wel een Cardigan voor 1 cent?quote:
Owh gemist.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was wel een Cardigan voor 1 cent?
Heb het zelfs in de TT gezet!quote:
Ahja zie je wel, ik ben niet de enige die niet meer weet waar me mee zijn doodgegooid omdat ik teveel ben doodgegooidquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergat de beveiligingscamera's
#doodgegooid.
Het was ook niet heel erg inspiratievolquote:
Ik hoop het danquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss zit het wel in iemands box en mag je het over kopen voor een lief prijsje?
Nog niet genoeg doodgegooid dus.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja zie je wel, ik ben niet de enige die niet meer weet waar me mee zijn doodgegooid omdat ik teveel ben doodgegooid
Rendieren met een led lamp in hun reet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja zie je wel, ik ben niet de enige die niet meer weet waar me mee zijn doodgegooid omdat ik teveel ben doodgegooid
quote:
Ik ben teveel doodgegooid om hier gevat op te reagerenquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rendieren met een led lamp in hun reet?
quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was zoveel te koop voor stalkers en psychopaten dat ik het stiekem eng vind. Je zult maar vermoord worden met een survivalmes en dan begraven worden in zo'n lelijke dekbedlakenset
Alles opgenomen op zo'n stalkerscameraquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was zoveel te koop voor stalkers en psychopaten dat ik het stiekem eng vind. Je zult maar vermoord worden met een survivalmes en dan begraven worden in zo'n lelijke dekbedlakenset
The horrorquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles opgenomen op zo'n stalkerscamerain de winter, dus de stalker moest met de sneeuwschuiver je begraafplek van sneeuw vrijwaren, terwijl Rudolf toekijkt
Dat ze die celerons nog maken zelfs.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:53 schreef Nattekat het volgende:
Hé, een craptop.
Wie tegenwoordig nog een Celeron koopt, vraagt gewoon om een baggerlaptop
Geen box iig dus #carequote:Op woensdag 8 juni 2016 00:54 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er dan 22,95 is
Hebben ze bij de vorige hunt gekochtquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ze die celerons nog maken zelfs.
Dit is nou iets waar ik van 'brrrrrr'quote:
Dan praat je toch echt wel over heel low-end.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Acer stopt toch nog veel celeron in haar goedkope toch?
Zijn al 2 dingen dan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is nou iets waar ik van 'brrrrrr'
Ik nog nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 00:58 schreef essnhills het volgende:
Ik wildeposten,
maar dat had ik dit topic al gedaan
Dus het zal toch echt klaar zijn nuquote:Dames en heren,
Namens het hele Mod team BEDANKT!
Bedankt voor de gezellige en minder gezellige momenten!
Het was weer gezellig en hopen jullie dan ook weer te zien bij de volgende hunt.
Wie weet is het weer zoals vanouds.
Of is er op elke vertical een hunt!
Voor wie heeft gevonden wat hij/zij zocht GEFELICITEERD en geniet ervan.
En voor wie helaas niets heeft gezien volgende keer beter!
Maar voor nu gaan wij mods even een nachtje in coma.
Tot snel!
Veel te duur ervoor, goed koopjes jagen en voor 350 heb je een i7 met degelijke specs, wel gebruikt maargoed. Alles is beter dan dat/dit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs Asus werkt nog met Celeron
Allemaal laptopjes van 200 euries.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2016 01:04 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga nu iig wel slapen.
Tot de volgende allemaal![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2016 01:04 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga nu iig wel slapen.
Tot de volgende allemaal![]()
M'n spotjes zijn geleverdquote:
Nu is de verzenddatum nog steeds 18 juni. Hoop dat die nog wat naar voren schuift.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:54 schreef Nattekat het volgende:
Voor mij was het ook wel mooi, box werd meteen op de dinsdag na de weekendhunt geleverd
dat is best een fijne boxquote:
Dayumquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:17 schreef Nattekat het volgende:
JAAAAAAAAAA
In mijn vakantie, het kan dus
Wooooquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er nu, feest kan beginnen.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:58 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Woooo![]()
Het is echt feest wat het is mijn verjaardagnouja zometeen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |