http://www.tubantia.nl/re(...)-geesteren-1.6092128quote:GEESTEREN - Meerdere mensen waren afgelopen vrijdagnacht getuige van de vermoedelijke mishandeling van de 17-jarige James Nzima uit Almelo op de kermis in Geesteren.
Zij hebben zich inmiddels gemeld bij de politie. Die hoopt dankzij de getuigen een beter beeld van de toedracht van de vechtpartij te krijgen.
Dat valt idd ook op.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:46 schreef Opkloter het volgende:
Ik zie op joop.nl nog steeds geen rectificatie. Ik weet dat het toen erg groot gebracht werd, NEDERLAND RACISTISCH en dat soort statements. Ik kan het artikel niet meer vinden helaas.
Ik lees regelmatig Joop.nl, niet omdat ik links ben, maar omdat ik de reacties onder de artikelen echt geniaal vind om te lezen. De columns op die site zijn vaak zo wereldvreemd, niet normaal. Dan blijkt uit de reacties van de achterban dat ze het vrijwel nooit eens zijn met de site/content.
Ze hebben de mentaliteit van "Alle blanken zijn slecht en negers zijn zielig".quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:50 schreef flibber het volgende:
[..]
Dat valt idd ook op.
De stukken op joop zijn veelal verzonnen of extreem aangedikt of slachtofferrol.
Ik lees er ook regelmatig en soms post ik daar, maar je wil niet weten hoe erg de censuur is bij joop (nogal dubbelzinnig...).
Maar ach, nu vallen ze door de mand en doen ze er weinig mee.
Net als dat ze groot brachten dat er een hakenkruis was bij de pegida demonstratie...bleek hakenkruis in afvalbak te zijn...(tevens ook nooit berichten als linkse tegendemonstranten geweld gebruiken).
maar zeurneger james is lekker bezig, die kan zo bij DENK.
(je moet als werkgever wel gek zijn om een stelende en liegende neger aan te nemen die zo de racismekaart trekt)
Dat hakenkruis-in-prullenbak-symbool is een symbool dat al enorm lang wordt gebruikt door links en extreem-links. Ik vraag me dan ook af welke wereldvreemde nerds hierover zijn gevallen. Compleet debiel.quote:Op donderdag 30 juni 2016 11:50 schreef flibber het volgende:
[..]
Dat valt idd ook op.
De stukken op joop zijn veelal verzonnen of extreem aangedikt of slachtofferrol.
Ik lees er ook regelmatig en soms post ik daar, maar je wil niet weten hoe erg de censuur is bij joop (nogal dubbelzinnig...).
Maar ach, nu vallen ze door de mand en doen ze er weinig mee.
Net als dat ze groot brachten dat er een hakenkruis was bij de pegida demonstratie...bleek hakenkruis in afvalbak te zijn...(tevens ook nooit berichten als linkse tegendemonstranten geweld gebruiken).
maar zeurneger james is lekker bezig, die kan zo bij DENK.
(je moet als werkgever wel gek zijn om een stelende en liegende neger aan te nemen die zo de racismekaart trekt)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |