zei ik ook gisteravond tegen mijn vrouwquote:
Oh dus het duurde veel te lang? Matige bedprestaties dusquote:
Je bent een Fok!ker, derhalve een een verzonnen verhaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zei ik ook gisteravond tegen mijn vrouw
dat is omdat je hem niet omhoog kreegquote:
3 zwaffeltjesquote:
Volgens kan dat ip door talloze scholieren gebruikt zijn, die de school verbinding hebben gebruikt om in te loggen op Facebook.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ze kunnen toch gewoon een scan doen op dat ip in die facebook database. En daarmee het echte facebook account achterhalen.
mooiquote:
Die school zal toch ook nog wel wat gegevens hebben?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens kan dat ip door talloze scholieren gebruikt zijn, die de school verbinding hebben gebruikt om in te loggen op Facebook.
Dan moeten ze 30 minuten vullen met niksquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens kan dat ip door talloze scholieren gebruikt zijn, die de school verbinding hebben gebruikt om in te loggen op Facebook.
Wij ? Jij bent de spreekbuis van de FOK users ? Die staan massaal achter wat jij uitkraamt ?quote:
Dit dus, neem aan dat als ze hun administratie op orde hebben dat ze precies terug kunnen halen wie er op welk moment aanwezig was in een klas.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Die school zal toch ook nog wel wat gegevens hebben?
Uh, ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:53 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Wij ? Jij bent de spreekbuis van de FOK users ? Die staan massaal achter wat jij uitkraamt ?
Niet die terugleiden tot de exacte account van de exacte scholier (anders hebben ze wel een heel geavanceerd systeem voor een school). Maar zoveel mensen zullen er niet op die school zitten die Chantal kennen natuurlijk, dus het net sluit zich dan vrij snel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Die school zal toch ook nog wel wat gegevens hebben?
En als je een beetje systeem hebt kan je zelfs zien wie wanneer inlogt op het netwerkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit dus, neem aan dat als ze hun administratie op orde hebben dat ze precies terug kunnen halen wie er op welk moment aanwezig was in een klas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |