Spannendquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef Zorro het volgende:
Opletten nu de komende drie kwartier, ik ben weg dus box gegarandeerd.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef Zorro het volgende:
Opletten nu de komende drie kwartier, ik ben weg dus box gegarandeerd.
Dan gunnen wij hun ook geen verse soep uit een klein bakjequote:
Was prima te doen. De meeste tijd was ik kwijt aan het uitwerken van alles...quote:
ik eet wokgroente uit een bonduel zakje met kipfilet en rijstquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Melleyn het volgende:
Wat zullen we eens eten vanavond? Geen soep
wat ben jij lui!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Melleyn het volgende:
Pff stelletje keukenprinsessen.
Ik ga niet koken hoor. Thuisbezorgd it is.
Luie Melleyn is luiquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:05 schreef Melleyn het volgende:
Pff stelletje keukenprinsessen.
Ik ga niet koken hoor. Thuisbezorgd it is.
en zeurquote:
Random plakken ja?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:11 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb net een nieuw blikje nivea creme gekocht en nu blijf ik me op random plakken insmeren
dat doe ik altijd met zwitsal...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:11 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb net een nieuw blikje nivea creme gekocht en nu blijf ik me op random plakken insmeren
Uhuh uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:14 schreef Nizno het volgende:
BOXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXBanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |