quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh is stealth hoor, die zie je niet
Karel Anker vindt dit een goede zaakquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:53 schreef Zosk het volgende:
Volgens mij was het in 2012 zo diepgezonken dat we niet eens meer plaatjes van ankers mochten plaatsen. Maar ik kan het mis hebben. :s
Was volgens mij 2013quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:53 schreef Zosk het volgende:
Volgens mij was het in 2012 zo diepgezonken dat we niet eens meer plaatjes van ankers mochten plaatsen. Maar ik kan het mis hebben. :s
Denk het ookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Karel Anker vindt dit een goede zaak
srs ja?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:53 schreef Zosk het volgende:
Vooral opa was toen actief qua meelezen in deze SC, of er werden gewoon veel TRs gedaan kan ook.quote:
is wel zo. Moet ook wel zeggen dat het toen echt te pas en te onpas werd gebruikt.quote:
Toen wist nog niemand wat een TR was, of we hadden een andere kwaadaardige meelezer zonder dat we het wisten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vooral opa was toen actief qua meelezen in deze SC, of er werden gewoon veel TRs gedaan kan ook.
hihi diepgezonken ankersquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:53 schreef Zosk het volgende:
Soms loopt het wel lekker los hier ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 15:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is wel zo. Moet ook wel zeggen dat het toen echt te pas en te onpas werd gebruikt.
Daarbij had je toen ook al een hele fanatieke groep die er heel erg op tegen was omdat ze elke keer weer herinnerd werden aan de begrafenis van hun oma als iemand met kk schold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |