abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162842282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:28 schreef Baas_bas het volgende:
Je telefoon gebruiken om je hartslag te meten :') wtf

gewoon 10 seconden echt meten en dan x 6 doen
Sommige telefoons hebben gewoon een sensor die het kan meten. Waarom zou je dan moeilijk gaan doen?
pi_162842315
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:33 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Sommige telefoons hebben gewoon een sensor die het kan meten. Waarom zou je dan moeilijk gaan doen?
Wat voor telefoon heeft een hartslagmeter? En iets maal 6 doen moeilijk vinden :')
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162842334
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:34 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Wat voor telefoon heeft een hartslagmeter? En iets maal 6 doen moeilijk vinden :')
Volgens mij vanaf de Samsung S5 en hoger. In ieder geval de S6 want die heb ik gebruikt.
pi_162842346
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:35 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Volgens mij vanaf de Samsung S5 en hoger. In ieder geval de S6 want die heb ik gebruikt.
Ok apart. Heb je er dan een gaatje in waar je je vinger in steekt?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_162842386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:36 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ok apart. Heb je er dan een gaatje in waar je je vinger in steekt?
Je moet je vinger leggen op de flitser van je camera, daar zit een sensor die het kan meten. Maar hoe het precies werkt weet ik ook niet?!
pi_162842399
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:38 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Je moet je vinger leggen op de flitser van je camera, daar zit een sensor die het kan meten. Maar hoe het precies werkt weet ik ook niet?!
Weer wat geleerd vandaag.
pi_162859420
Een hartslag van 54 in rust is maar 6 bpm onder het gemiddelde, geen zorgen dus!
Ik begrijp je gevoel wel, heb zelf ook regelmatig een erg lage hartslag en dit kan gewoon in het begin beangstigend zijn, mijn tip is: niet meer mee bezig zijn, je bent gezond
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:04:31 #33
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_162861697
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 15:28 schreef Baas_bas het volgende:
Je telefoon gebruiken om je hartslag te meten :') wtf

gewoon 10 seconden echt meten en dan x 6 doen
dat is niet zo nauwkeurig
Ik drink geen kraantjeswater.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties