Ah een originele reply op Fok!. Maar idd, TS gaat waarschijnlijk dood. Zeker binnen nu en 80 jaar.quote:
Je bent niet eens een maand op FOK dus moet je niet zeuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:30 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ah een originele reply op Fok!. Maar idd, TS gaat waarschijnlijk dood. Zeker binnen nu en 80 jaar.
Ditquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
50-55 is niet heel erg laag hoor.
quote:De hartslag van de mens in rust is tussen ruwweg 60 en 80 slagen per minuut (30-40 voor sporters in topconditie; 70 is een gemiddelde waarde)
Ik kan het met mijn telefoon meten als je een vinger op de sensor houdt. Ik geloof alleen niet dat dit heel nauwkeurig is.quote:
Heb ik ook. Werkt gewoon prima hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:36 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik kan het met mijn telefoon meten als je een vinger op de sensor houdt. Ik geloof alleen niet dat dit heel nauwkeurig is.
Niet met je duim dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:45 schreef Toto69 het volgende:
Gewoon good old meten met je duim op de pols
Je wijsvinger en middelvinger werken net iets beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:45 schreef Toto69 het volgende:
Gewoon good old meten met je duim op de pols
Fair enough.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je wijsvinger en middelvinger werken net iets beter.
Dat verschilt per persoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je wijsvinger en middelvinger werken net iets beter.
Vermoeidheid kan een rol spelen. Vaak is het als je erg vermoeid bent dat je hartslag dan minder hoog komt dan dat je fit bent. Tenminste dat is zo met sporten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:20 schreef defrikandel het volgende:
Oke dus niemand is hier onder de indruk van deze lage cijfers
Dan heb ik nog 2 vragen voor de ervaingsdeskundigen:
- Voelen jullie je dan ook een beetje 'traag', als de hartslag rond de 50 zit?
- Wanneer hebben jullie een hartslag van rond de 50? Elke dag / nacht in rust?
Bij mij is het namelijk vooral in de warme maanden zo en dan in de avond. Of bijvoorbeeld nadat ik een stuk heb gewandeld of gefietst. Eerst gaat hij netjes omhoog en dan zakt hij tot 52-54 als ik weer ben gaan zitten.
Maar bijvoorbeeld op een 'normale' dag, zit ik rond de middag gewoon op 62-70 als ik zit. Wat is dan het verschil? Waarom zakt hij lager op bepaalde avonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |