abonnement Unibet Coolblue
pi_163869550
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 11:07 schreef Montelly het volgende:

[..]

Hey unlabeled hoest met je? Hoe is met gymleef?
gaat goed en met jou? heb al maanden niet gesport ...luilak die ik ben :r
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 12:55 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Precies. De Nederlandse media zijn diep teleurgesteld in Turken: ze hadden echt gehoopt dat ze elkaar hadden afgeslacht (zoals in Egypte e.d.).

Zowel AKP'ers, MHP'ers, CHP'ers, Koerden, Alevieten e.d. gingen de straat op om tegen de couppoging te demonstreren. Maar wat zeggen de Nederlandse media? "Erdogan-aanhangers massaal de straat op." :r

[..]

Ik kon het niet beter verwoorden. :)
wat ik op tv zag was alles behalve saamhorigheid. veelal middeleeuwse figuren die provocerend longen uit hun lijf schreeuwden en o.a. het standbeeld van ataturk omver wierpen. in mijn ogen verre van toegankelijk voor iedereen, tenzij je aanbidder van erdogan bent. daar wil je als koerd, aleviet of chp-er niet tussen staan behalve als je suďcidaal bent.
pi_163869959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:24 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

gaat goed en met jou? heb al maanden niet gesport ...luilak die ik ben :r

[..]

wat ik op tv zag was alles behalve saamhorigheid. veelal middeleeuwse figuren die provocerend longen uit hun lijf schreeuwden en o.a. het standbeeld van ataturk omver wierpen. in mijn ogen verre van toegankelijk voor iedereen, tenzij je aanbidder van erdogan bent. daar wil je als koerd, aleviet of chp-er niet tussen staan behalve als je suďcidaal bent.
Dat is het verhaaltje van AKP. Het echte verhaal is dat haatbaarden amok maken in seculiere wijken. Geen enkele chpli of alevi heeft daar gestaan. Wat een bullshit.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 23:55:50 #153
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_163870417
Wikileaks publiceert duizenden mails van Erdogans AK-Partij

De klokkenluiderswebsite Wikileaks heeft vanavond laat honderdduizenden e-mails openbaar gemaakt van de Turkse AKP, de regeringspartij van president Recep Tayyip Erdogan. En het gaat pas om het eerste deel, schrijft de website, die eerder zei na de publicatie klaar te zijn voor 'een gevecht'.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_163870598
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat is het verhaaltje van AKP. Het echte verhaal is dat haatbaarden amok maken in seculiere wijken. Geen enkele chpli of alevi heeft daar gestaan. Wat een bullshit.
Wel een beetje eng dat sylvester nu kennelijk ook tot de groep erdogan-jügend behoort. Wat zou de trigger zijn geweest... :7
pi_163870656
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:03 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Wel een beetje eng dat sylvester nu kennelijk ook tot de groep erdogan-jügend behoort. Wat zou de trigger zijn geweest... :7
Hunkering naar bijhoren. Turkse nationaliteit ook al weer opgevraagd las ik.

Na een bepaalde leeftijd geef je er toch aan toe. Eng wel dat men die per se zijn broer wilde duidelijk maken dat hij dronk is veranderd in iets waar hij vroeger een hekel aan had.
pi_163870677
Als Turkije islamiseert zoals Iran of zo kom ik daar niet meer. Laat me dan maar lekker Nederlander zijn.
pi_163877989
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 23:24 schreef Unlabeled het volgende:
wat ik op tv zag was alles behalve saamhorigheid. veelal middeleeuwse figuren die provocerend longen uit hun lijf schreeuwden en o.a. het standbeeld van ataturk omver wierpen. in mijn ogen verre van toegankelijk voor iedereen, tenzij je aanbidder van erdogan bent. daar wil je als koerd, aleviet of chp-er niet tussen staan behalve als je suďcidaal bent.
Genoeg vrienden, kennissen en familie in Turkije die samen de straat zijn opgegaan. En daar zitten AKP'ers, MHP'ers en Koerden tussen. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 00:03 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Wel een beetje eng dat sylvester nu kennelijk ook tot de groep erdogan-jügend behoort. Wat zou de trigger zijn geweest... :7
Ho, ik ben alles behalve fan van Erdogan. Het doet me denken aan "You're either with us or against us.". :)

Dat ik hem niet haat betekent niet dat ik fan van hem ben.
pi_163888251
quote:
4s.gif Op woensdag 20 juli 2016 12:46 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Genoeg vrienden, kennissen en familie in Turkije die samen de straat zijn opgegaan. En daar zitten AKP'ers, MHP'ers en Koerden tussen. :)

[..]

Ho, ik ben alles behalve fan van Erdogan. Het doet me denken aan "You're either with us or against us.". :)

Dat ik hem niet haat betekent niet dat ik fan van hem ben.
Waarom gingen je koerdische vrienden/kennissen/familie de straat op dan? Wat waren hun motieven?

Ik snap best dat je als koerd blij bent dat de coup is mislukt, maar om dat dan te vieren onder het mom van "democratie is gered" vind ik onbegrijpelijk. Vooral gezien zijn soortgenoten in het zuidoosten naar de tering gaan 'dankzij' het huidige beleid van de regering. Tenzij die koerdische kennissen van jou AKP'ers zijn trouwens. Maar dan zou ik als ik jou was vooral niet benadrukken dat zelfs koerden gingen mee demonstreren. Dat zijn gwn AKP'ers.

En over je tweede quote, ja ik merk die objectiviteit bijv. wel bij zargon maar bij jou totaal niet. Verder maakt het niet uit hoor. Al ben/was je pro erdogan. Jou kennende zal dat nooit een aanleiding zijn om op andersdenkenden te haten. Helaas wél een mentaliteit die in turkije altijd zo overheersend is geweest.
pi_163893810
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:02 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Waarom gingen je koerdische vrienden/kennissen/familie de straat op dan? Wat waren hun motieven?

Ik snap best dat je als koerd blij bent dat de coup is mislukt, maar om dat dan te vieren onder het mom van "democratie is gered" vind ik onbegrijpelijk. Vooral gezien zijn soortgenoten in het zuidoosten naar de tering gaan 'dankzij' het huidige beleid van de regering. Tenzij die koerdische kennissen van jou AKP'ers zijn trouwens. Maar dan zou ik als ik jou was vooral niet benadrukken dat zelfs koerden gingen mee demonstreren. Dat zijn gwn AKP'ers.

En over je tweede quote, ja ik merk die objectiviteit bijv. wel bij zargon maar bij jou totaal niet. Verder maakt het niet uit hoor. Al ben/was je pro erdogan. Jou kennende zal dat nooit een aanleiding zijn om op andersdenkenden te haten. Helaas wél een mentaliteit die in turkije altijd zo overheersend is geweest.
Ik denk dat je niet snapt dat de vorige staatsgrepen nog leven bij die mensen, want toen was letterlijk iedereen de lul.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_163894448
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2016 20:02 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Waarom gingen je koerdische vrienden/kennissen/familie de straat op dan? Wat waren hun motieven?

Ik snap best dat je als koerd blij bent dat de coup is mislukt, maar om dat dan te vieren onder het mom van "democratie is gered" vind ik onbegrijpelijk. Vooral gezien zijn soortgenoten in het zuidoosten naar de tering gaan 'dankzij' het huidige beleid van de regering. Tenzij die koerdische kennissen van jou AKP'ers zijn trouwens. Maar dan zou ik als ik jou was vooral niet benadrukken dat zelfs koerden gingen mee demonstreren. Dat zijn gwn AKP'ers.

En over je tweede quote, ja ik merk die objectiviteit bijv. wel bij zargon maar bij jou totaal niet. Verder maakt het niet uit hoor. Al ben/was je pro erdogan. Jou kennende zal dat nooit een aanleiding zijn om op andersdenkenden te haten. Helaas wél een mentaliteit die in turkije altijd zo overheersend is geweest.
De (sunni) Koerden leven beter onder Erdogan dan de andere tijden. Ze leefden voorheen zo fucking slecht dat het lijkt alsof Erdogan ze als koning behandelt.

Alevieten vinden het vast ook best dat Gulenciler nu doelwit zijn, houdt hun buiten schot. Maar mensen die beweren dat er alevieten of solculer meeliepen die liegen.
Ik heb vnml dinciler gezien.

En vandaag sprak ik een nationalist,die vertelde: adami dinden soguttular artik. En na dit weekend zie ik dat ook zo. Ik ben niet bang voor soennieten, maar merk dat ik schrik heb gekregen van mensen die praktiseren en een baard laten staan. Het begrip leef en laat leven kent men niet meer. Waarom moeten alevieten hun domeinen gaan bewaken ineens? Waarom wordt iedereen die niet voor akp is vatan haini genoemd? Waarom wordt die zgn fake democratie beschermd door die vieze gore dinciler waarvan je aan hun vieze kop ziet dat het isid aanhangers zijn? Sinds wanneer kunnen deze duivels op straat in TR lopen en schreeuwen dat de hel zal dealen met secularisten? Sinds wanneer mag je niet drinken in een bar in Turkije? Sinds wanneer wordt je lastig gevallen door dinciler als je je open kleedt? Wtf is er mis met Turkije? En met sommige moslims? Waarom wordt alles opgedrongen?

:{
pi_163894487
Ik ben zo vervreemd van Turken. Ik wil niet meer omgaan met mijn akp bekenden. Zo erg is het nu. }:|
pi_163899221
-nevermind-

[ Bericht 99% gewijzigd door sylvesterrr op 21-07-2016 09:15:31 ]
pi_163899986
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2016 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
En na dit weekend zie ik dat ook zo. Ik ben niet bang voor soennieten, maar merk dat ik schrik heb gekregen van mensen die praktiseren en een baard laten staan.

...

Waarom wordt die zgn fake democratie beschermd door die vieze gore dinciler waarvan je aan hun vieze kop ziet dat het isid aanhangers zijn?
:{
Zou daar toch mee oppassen dat het niet verblindend werkt. Snap heel erg goed dat je op een gegeven moment begint te walgen van bepaalde groepen, maar dat kan heel snel omslaan tot ongefundeerde haat.

SPOILER: Baardmans tijdens de coup
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje wat de blanke Nederlander hier heeft met de getinte medelander, zeg maar...

quote:
Het begrip leef en laat leven kent men niet meer.
De Turkse samenleving heeft dat nooit echt gehad. In de simpelste vorm heb je de sociale controle waarbij iedereen elkaar een beetje in de gaten houdt... Het is wel zo dat die bemoeienis in andermans leven gevaarlijke vormen begint aan te nemen, ja.

quote:
En vandaag sprak ik een nationalist,die vertelde: adami dinden soguttular artik.
Daar kan ik heel goed inkomen, dat heeft bij mij ook gespeeld/speelt bij mij ook. Ik hou gepaste afstand van de (streng)gelovige, maar ook van de (extreem)nationalist. Valt weinig te praten met 'dat soort volk' ook, korte lontjes en zo.
Vroeger (één van de) beste in de lokale moskee, kon vloeiend de koran lezen en deed mee aan bilgi yarışmaları. Tegenwoordig stap ik hooguit tweemaal per jaar de moskee binnen, bayramdan bayrama...
pi_163900189
Ik weet het Zargon, maar sastim kaldim naar alle reacties.. insanlar artik idam bagriyorlar.. ten tijde van apo was dit niet eens zo. Mensen worden zo gevoedt dat ze elkaar haten en ik begin eraan mee te doen merk ik.
pi_164024161
Spelen jullie Pokémon Go?
pi_164028834
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef zarGon het volgende:
Spelen jullie Pokémon Go?
M'n neefje speelt Pokémon Go. :') Echt levensgevaarlijk..
pi_164034846
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 20:03 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

M'n neefje speelt Pokémon Go. :') Echt levensgevaarlijk..
Ik stel een Pokémon Go-meet voor. We meeten in een binnenstad, lopen gezamenljk rond (met de powerbanks in de aanslag), vangen samen en wanneer we dan honger hebben gekregen gaan we ergens eten.

Klinkt als een goed plan, no? ^O^.
pi_164036560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik stel een Pokémon Go-meet voor. We meeten in een binnenstad, lopen gezamenljk rond (met de powerbanks in de aanslag), vangen samen en wanneer we dan honger hebben gekregen gaan we ergens eten.

Klinkt als een goed plan, no? ^O^.
noooooo
pi_164038587
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef zarGon het volgende:
Spelen jullie Pokémon Go?
2 keer gedaan. Toen bedacht ik mij: ik ben 33. Wat doe ik.
pi_164039144
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik stel een Pokémon Go-meet voor. We meeten in een binnenstad, lopen gezamenljk rond (met de powerbanks in de aanslag), vangen samen en wanneer we dan honger hebben gekregen gaan we ergens eten.

Klinkt als een goed plan, no? ^O^.
_O- :D

Al die powerbanks verstoppen we onder onze jassen hč? Wellicht kunnen we dan zoiets als dit meemaken. 8-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 23:59 schreef Julis het volgende:

[..]

noooooo
Wel dus. :D
  Admin woensdag 27 juli 2016 @ 08:51:32 #172
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164039195
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik stel een Pokémon Go-meet voor. We meeten in een binnenstad, lopen gezamenljk rond (met de powerbanks in de aanslag), vangen samen en wanneer we dan honger hebben gekregen gaan we ergens eten.

Klinkt als een goed plan, no? ^O^.
Ik wil mee -O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 27 juli 2016 @ 08:51:59 #173
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164039200
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 06:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

2 keer gedaan. Toen bedacht ik mij: ik ben 33. Wat doe ik.
Ik ben 100, so?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_164039495
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juli 2016 08:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben 100, so?
Werd uitgelachen :@
  Admin woensdag 27 juli 2016 @ 12:42:57 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164042663
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 09:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Werd uitgelachen :@
Dan slaj je ze :')

Kan jou het schelen?
In het z'huis zie ik alle leeftijden ermee lopen, op oncologie is het keidruk met pokemonners, goed man: bewegen ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')