PKK mag wel kapot. zolang Erdolfjes maar ver wegblijven van Iraanse Koerdjes kan het mij weinig boeien. iedereen moord in die teringzooi elkaar uit omdat ze van groepje A zijn ipv groepje B of geloof A ipv geloof B, waarbij de meerderheid er de ballen van snapt maar gewoon lekker volgt en idoliseerd want de buurvrouw doet het ook. Rotterdam lijkt nu ook op Noord-Korea, waarbij buurmannen elkaar aangeven omdat ze tegen Erdolfje zijn of niet genoeg Turkvlaggen laten zien en volgens diezelfde hersenkronkels dus anti-Erdolf moeten zijn. Best sneu eigenlijk, die trotsheid op het verdorven overblijfseltje van het Byzantijnse Rijk, met aan het hoofd homoseksuele Mehmed II "De Veroveraar" achtige Sultans. Veroveraar van grote piemels ja.quote:
Kijk maar uit dat jij geen stenen door de ruiten krijgt na deze post.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
PKK mag wel kapot. zolang Erdolfjes maar ver wegblijven van Iraanse Koerdjes kan het mij weinig boeien. iedereen moord in die teringzooi elkaar uit omdat ze van groepje A zijn ipv groepje B of geloof A ipv geloof B, waarbij de meerderheid er de ballen van snapt maar gewoon lekker volgt en idoliseerd want de buurvrouw doet het ook. Rotterdam lijkt nu ook op Noord-Korea, waarbij buurmannen elkaar aangeven omdat ze tegen Erdolfje zijn of niet genoeg Turkvlaggen laten zien en volgens diezelfde hersenkronkels dus anti-Erdolf moeten zijn. Best sneu eigenlijk, die trotsheid op het verdorven overblijfseltje van het Byzantijnse Rijk, met aan het hoofd homoseksuele Mehmed II "De Veroveraar" achtige Sultans. Veroveraar van grote piemels ja.
Ach, die Erdolfjes kopen allemaal dienstplicht af omdat ze hypocriete bangerts zijn, ze weten waarschijnlijk niet eens hoe ze zo'n steen goed kunnen gooienquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat jij geen stenen door de ruiten krijgt na deze post.
Wat is nou je doel met deze post?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 16:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
PKK mag wel kapot. zolang Erdolfjes maar ver wegblijven van Iraanse Koerdjes kan het mij weinig boeien. iedereen moord in die teringzooi elkaar uit omdat ze van groepje A zijn ipv groepje B of geloof A ipv geloof B, waarbij de meerderheid er de ballen van snapt maar gewoon lekker volgt en idoliseerd want de buurvrouw doet het ook. Rotterdam lijkt nu ook op Noord-Korea, waarbij buurmannen elkaar aangeven omdat ze tegen Erdolfje zijn of niet genoeg Turkvlaggen laten zien en volgens diezelfde hersenkronkels dus anti-Erdolf moeten zijn. Best sneu eigenlijk, die trotsheid op het verdorven overblijfseltje van het Byzantijnse Rijk, met aan het hoofd homoseksuele Mehmed II "De Veroveraar" achtige Sultans. Veroveraar van grote piemels ja.
En dat op zo'n manier doen lijkt jou doeltreffend en effectief?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
beetje moe van politieke islamisten en hun volgers in NL, vroegah was alles beter
Consulaat heeft geen adres gegevens, of wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Weet iemand toevallig hoe en waar ik moet melden dat ik ben verhuisd? Kan ik de verhuizing gewoon melden bij het "nieuwe" consulaat (Rotterdam ipv Deventer), net als dat ik me niet heb hoeven uit te schrijven in Utrecht?
Oh jawel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Consulaat heeft geen adres gegevens, of wel?
Ben je die brief vergetenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Consulaat heeft geen adres gegevens, of wel?
Oh, dat is dan even pech voor zequote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh jawel.Je bent zelfs wettelijk verplicht om verhuizingen door te geven.
Bij eventuele verkiezingen zou ik naar Deventer moeten gaan om te stemmen.
Wij weer wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet ontvangen, ook mijn ouders en broer niet.
Ik ben de enige van de familie die die brief heeft ontvangen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet ontvangen, ook mijn ouders en broer niet.
Erdogan mag z'n adressenbestand wel opschonen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben de enige van de familie die die brief heeft ontvangen.En het was geadresseerd aan "de familie [sylvesterrr]": ik woon samen met m'n kat
.
Ik heb die brief van Davutoglu ontvangen, niet van Erdogan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Erdogan mag z'n adressenbestand wel opschonen.
beetje zuiveren haha ja togquote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Erdogan mag z'n adressenbestand wel opschonen.
Ooi ne? Denk dat ik overmaak naar een goed doelquote:Op donderdag 1 september 2016 11:21 schreef xaban06 het volgende:
Vandaag een ooi besteld. Doen jullie nog iets met de feest?
Vrouwelijke kuzu, benimkisi jonge ooi, nog geen lam gelegd.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ooi ne? Denk dat ik overmaak naar een goed doel
Ben sizmiyim ya.quote:Op donderdag 1 september 2016 12:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Vrouwelijke kuzu, benimkisi jonge ooi, nog geen lam gelegd.
Niet naar Feto overmaken he, foei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |