Ygjequote:
G!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ygje
en ja, soms ook wel mooie horloge.
maar meestal niet
u wot?quote:
toen sliep ik waarschijnlijkquote:
Jups. Ben benieuwd wat er in zit. Ding komt 18 juni pas.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen sliep ik waarschijnlijk
100 euro box?
oh, dat is op zich toch nog wel redelijk snel..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jups. Ben benieuwd wat er in zit. Ding komt 18 juni pas.
Alles wat niet binnen 24 uur of in het weekend bezorgd is langzaam!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat is op zich toch nog wel redelijk snel..
nou nou nouquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles wat niet binnen 24 uur of in het weekend bezorgd is langzaam!
Ik een 4k tvquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verwacht een lelijk dekbedovertrekset in de box.
Ja datquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bedoelt waterrekening verhoger
die van de vorige hunt wat iemand op tweakers had was wel leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik een 4k tv![]()
(zal wel horloge, zonnebril, vage tablet, een sweater, een elektrisch apparaat waarvan je denkt 'wat moet ik er mee' een drone van 24 euro, een accespoint, een hoofdtelefoon en andere dingen die je niet nodig hebt)
Oh god.....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van de vorige hunt wat iemand op tweakers had was wel leuk.
12 lichtveldcamera's. 10 sd kaartjes enz
Vreselijke dingen, kan je niet eens fatsoenlijk afspoelen. Die dingen zijn om nutteloos onder te staan, voor je uit te staren en het leven te overdenken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en een extra hoge gasrekening want het water moet warmer, want voordat het je lichaam bereikt heeft is het al afgekoeld.
Echt top dingen die regendouches.
Daar is elke douche toch voor?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vreselijke dingen, kan je niet eens fatsoenlijk afspoelen. Die dingen zijn om nutteloos onder te staan, voor je uit te staren en het leven te overdenken.
Daar heb ik geen douche voor nodig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vreselijke dingen, kan je niet eens fatsoenlijk afspoelen. Die dingen zijn om nutteloos onder te staan, voor je uit te staren en het leven te overdenken.
Dat sowieso, maar dan wel met een flinke straal voor de stimulering van de nek en schouder neuronenquote:
Daar hoopte ik op, maar die kreeg ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gok ook op een beveiligingscamera in de box.
Nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar hoopte ik op, maar die kreeg ik niet
Zat überhaupt niks in waar ik echt dankbaar gebruik van maak, op een zonnebril na
Oja, en de elektrische tandenborstel.
Moet ik eerst maar eens een box scoren. En met de huidige gang van zaken denk ik niet dat ik nog veel kansen krijg.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet
Maar deze hunt vast wel, want om de 5 minuten komt er wel eentje langs.
Er komt geen dag drie, dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik eerst maar eens een box scoren. En met de huidige gang van zaken denk ik niet dat ik nog veel kansen krijg.
Tenzij dag 3 natuurlijk. Dan ben ik de hele dag vrij
Echt welquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er komt geen dag drie, dat zeg ik toch
Nope. Luister nou maar gewoon naar mij. Ik ben de iBood expert, vraag maar aan LBquote:
Waarom nu niet en vorig jaar wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope. Luister nou maar gewoon naar mij. Ik ben de iBood expert, vraag maar aan LB
Omdat 3 is de nieuwe 2, en dat is nu niet het gevalquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Omdat 3 is de nieuwe 2, en dat is nu niet het geval
Vrouwelijk intuïtiequote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom niet?
* Nattekat niet meer volgt
Onderzeilen zijn ook heel schaars tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Ow... die is wel heel klein
Je kan er in slapen, maar daar is alles mee gezegd.
Mijn huidige tent is iets groter, maar mist alleen een onderzeil.
Die tent was 2,40x1,50 ofzo. Hoe je daar vier personen in wil proppen is me een raadselquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:35 schreef essnhills het volgende:
Met hoeveel personen wil je er in slapen dan?Hij zegt dat hij voor 4 personen is
Bodem bedoelde ikquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onderzeilen zijn ook heel schaars tegenwoordig.
En? Heb je die Dali Ikons kunnen scoren?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Melleyn het volgende:
Nou kom maar op met die boxen, ik zit er klaar voor
alleen peper en zout stelletjesquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Melleyn het volgende:
Nou kom maar op met die boxen, ik zit er klaar voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lekker fris. Voor de ekte natuurbeleving.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bodem bedoelde ik
Als ik vorig jaar niet een imitatieonderzeil had meegenomen, hadden we op gras geslapen
Ach, ik heb een keer met een stuk of 30 andere mensen (ik weet het niet meer precies) in een klein autootje gelegen voor een recordpoging. Past makkelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Afmetingen: (100+210) x 240 x 130cm
Wel een leuk idee voor een challenge: prop vier personen in deze tent
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen peper en zout stelletjesAls je ze ook kan gebruiken als vaas ben ik omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liggende hè, en niet op elkaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik heb een keer met een stuk of 30 andere mensen (ik weet het niet meer precies) in een klein autootje gelegen voor een recordpoging. Past makkelijk
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Als je ze ook kan gebruiken als vaas ben ik omzou er zelf niet snel naartoe gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar zag allemaal foto's en filmpjes op facebook langs komen omdat het nederlands handbalteam kaarten had gekregen van ziggoReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hangt er vanaf met wie tochquote:
Ja dat kan nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:43 schreef essnhills het volgende:
Blasfemie!
Een kussen van een ander merk!
Boks ouwe!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:46 schreef Zorro het volgende:
Ja wat is dat, ik moet allemaal werken, ik heb toch helemaal geen tijd om te hunten
En ik wil een boks!
* essnhills geeft Zorro een boksquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:46 schreef Zorro het volgende:
Ja wat is dat, ik moet allemaal werken, ik heb toch helemaal geen tijd om te hunten
En ik wil een boks!
Wat denken ze wel niet!quote:
Hoe kom je er bijquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik had beter moeten leren voor het tentamen voor straks... had ik hem zo snel kunnen maken dat ik na een uur alweer buiten sta voor de hunt
Ja ik weet niet, vrouwelijke int.. o wacht, dat kan niet.quote:
Of wel... ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, vrouwelijke int.. o wacht, dat kan niet.
whehehequote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, vrouwelijke int.. o wacht, dat kan niet.
Ja dat doet ie vandaag bij mij ook steeds.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:50 schreef Melleyn het volgende:
ibood blijft wel vaak hangen hè, stond hier nog op die bluetooth speaker
Zeg ga eens gauw studerenquote:
Nah. Ben nu lekker aan het lunchen, daarna nog wat koffie en mijn hoofd leeg maken.quote:
1dk is gewoon een constante F5, iBood niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:59 schreef Melleyn het volgende:
Ook gek eigenlijk dat 1DK sneller is dan ibood zelf
dat zegt niks.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Nat/Droog Stofzuiger
Hij is blauw, dus nat stofzuiger.
BEEERquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zegt niks.
er was net ook een witte lamp die Sylvania heette
Wat nee?quote:
die was alleen om iemand herinnering even op te rakelenquote:
Ohquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die was alleen om iemand herinnering even op te rakelen
zal hem nog wel eventjes laten staanquote:
quote:
Wutquote:Het kleurverloop is gebaseerd op de mode van nu en ook achter de bloemen is nagedacht: hier liggen de werelden van aquarellen en fotografie aan ten grondslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |