word toch een prijzige grap dan...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:56 schreef usernaamvergeten het volgende:
Diamantvijltje. Een gewone vijl werkt niet, die dingen zijn van gehard staal.
Wel veel werk, kan je beter even een nieuwe kopen bij Ecotools.
dat gaan we eens proberen:quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:57 schreef usernaamvergeten het volgende:
Setje diamantvijltjes kost 2 euro op Ebay, moet je er wel even op wachten maar daar kan je ze wel mee slijpen.
Je zou een nieuwe bestellen; zou ik ook doen trouwensquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:55 schreef cvboer2 het volgende:
20 euro is nou ook weer geen megabedrag. Ik zou het wel weten.
mwah, als ik met paar goedkope vijltjes ze weer redelijk scherp krijg in zeg 15 minuten dan vind ik het makelijk verdiend.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:47 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je zou een nieuwe bestellen; zou ik ook doen trouwens
Vooral proberen zou ik zeggen, op het bankstel terwijl je tv kijkt, kan je dadelijk ook gelijk kijken voor een ander bankstel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:52 schreef flibber het volgende:
[..]
dat vijlen kan ook terwijl je tv kijkt
bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vooral proberen zou ik zeggen, op het bankstel terwijl je tv kijkt, kan je dadelijk ook gelijk kijken voor een ander bankstel.
Maar ik zal wel wereld vreemd zijn of ik ken niet alle huishoudens, ma flodder zou er denk ik niet vreemd van opkijken onder het tv kijken vijlen?
Sterker nog ik of wij hebben in iedere ruimte een tv hangen of staan, zelfs in de kelder.quote:Op woensdag 8 juni 2016 08:56 schreef flibber het volgende:
[..]
bij wijze van spreken.
maar jij hebt geen tuintafel en een tablet?
doe ik wel vaker aan de tafel prutsen terwijl ik tv kijk/radio luister.
Met duplex ben je een mooi tijdje bezig! Hoe dik was die pijp?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:37 schreef bluemoon23 het volgende:
Volgende keer smeermiddel gebruiken.
Bij een bedrijf waar ik vroeger werkte gebruikten we gatzagen (van Sandvik) om gaten in RVS en duplex pijpen te boren.
ik gebruik ze in het werk dus niet met een vaste opstelling...quote:Op woensdag 8 juni 2016 19:09 schreef slangpie het volgende:
Als je met een kolomboor oid werkt, koelmiddel (van die olie die je met water mengt) gebruiken. Gebruik regelmatig gatenzagen, gaan best lang mee met koelmiddel, en blijven ook ijskoud. Boorvet voor zware verspaning n kan ook, alleen wordt de gatenzaag wel sneller heet en slijt okk sneller, maar 10 keer beter dan niks.
Het is alweer een tijdje geleden, maar ik geloof dat dit gaten van 95mm en 120mm waren in 5mm dik duplex.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:05 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Met duplex ben je een mooi tijdje bezig! Hoe dik was die pijp?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |