Dat meestal wel ja of je moet echt een bagger box hebben. Maar terugsturen mag altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja, zo niet kunnen we vast iemand anders wel ergens blij mee maken of op marktplaats gooien
Uhuh..quote:
Oh! nice! Ik hoop gewoon dat er in ieder geval *iets* in zit wat ik zelf ook gekocht zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat meestal wel ja of je moet echt een bagger box hebben. Maar terugsturen mag altijd
Dit was die van Augustus 2014, nog dikke winst op gemaakt toen, horloge alleen al voor 125+- verkocht
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat meestal wel ja of je moet echt een bagger box hebben. Maar terugsturen mag altijd
Dit was die van Augustus 2014, nog dikke winst op gemaakt toen, horloge alleen al voor 125+- verkocht
[ afbeelding ]
quote:
Ik deed m'n best, maar ik kon het niet in 50 liter veranderenquote:
Helaasquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik deed m'n best, maar ik kon het niet in 50 liter veranderen
Ja, soms zag je dan achteraf 'sjit hunt geweest'. Of had je weer de halve nacht doorgehaald en waren er alleen maar flut producten langs geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd
Vroegah, toen hunts niet van te voren werden aangekondigd, maar je gewoon om 12 uur zag als je even spiekte bij ibood dat er een hunt aan de gang was, en dan was ie ineens ook weer afgelopen om 2 uur 's middags ofzo
dat laatste is niet echt veranderd hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, soms zag je dan achteraf 'sjit hunt geweest'. Of had je weer de halve nacht doorgehaald en waren er alleen maar flut producten langs geweest.
Genoeg tassen gezien de vorige hunt jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat laatste is niet echt veranderd hoor
Laat mij nou in de waanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat laatste is niet echt veranderd hoor
Uhuhquote:
harder roepenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |