Deze zomer ga ik toevallig naar het ggz.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:15 schreef whatdafuck het volgende:
Mensen die niet zo gelukkig zijn met zichzelf, hebben vaak een zomerdepressie.
Werk aan jezelf
Vind je het ook in het algemeen niet leuk om uit te gaan? Of zelfs een stapje verder, gewoon naar buiten gaan voor school/werk/winkelen/...?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:20 schreef Vimbavimba het volgende:
Volgens mij heb ik ieder jaar in de zomer een zomerdepressie. Ik houd niet van het warme weer. Het je-moet-buiten-zijn-gevoel enz. Heb ook meer met de anderen getijden dan de zomer. Voel me er gewoon weg rot onder.
Meer mensen die dit herkennen?
Ik ga nooit uit.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:31 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Vind je het ook in het algemeen niet leuk om uit te gaan? Of zelfs een stapje verder, gewoon naar buiten gaan voor school/werk/winkelen/...?
Vervelend hè. Heb maar een koud washandje gepakt.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Geen zomerdepressie hier, maar de warmte vind ik soms rot. Heb standaard hoofdpijn als het warm is.
Vind je zelf dat de onaangename gevoelens door de hitte komen dan?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:40 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit.
De rest vind ik op zich wel leuk.
Ja. Of dat ik me niet voel en dat Door de zomer meer tot uiting komtquote:Op maandag 6 juni 2016 21:05 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Vind je zelf dat de onaangename gevoelens door de hitte komen dan?
Deels dat denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:33 schreef Cue_ het volgende:
Komt t niet doordat je eigenlijk van alles wilt doen (met anderen)
Maar die mogelijkheden niet hebt? En daardoor maar t weer de schuld geeft?
Deelsquote:Op maandag 6 juni 2016 21:43 schreef Gary_Oak het volgende:
Bedoel je dat er allemaal activiteiten nu worden georganiseerd waar je niet mee kan/wil doen?
Last van opvliegers?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:40 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Vervelend hè. Heb maar een koud washandje gepakt.
Maar doe je dat ook liever? Als in, je vermaakt je liever binnen dan buiten?quote:Op maandag 6 juni 2016 22:22 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Deels
Maar ook omdat mensen nu meer op straat leven en je raar aan gekeken wordt als je het liefst binnen zit.
Dit is dan ook de echte reden, en niet de warmte. Toch?quote:Op maandag 6 juni 2016 22:22 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Deels
Maar ook omdat mensen nu meer op straat leven en je raar aan gekeken wordt als je het liefst binnen zit.
Heb dat ook wel een beetje. Maar binnenkort Zomercarnaval hier, Wednesday Night Skate etc. Heb niemand om mee te slepen en in de winter heb ik inderdaad het 'excuus' om binnen te blijven.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:22 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Deels
Best wel veel mensen komen in hun eentje naar de Zomercarnaval kijken, of een van de andere evenementen. Niet dat je dat moet doen als je t niet leuk vindt, maar het is niet bepaald erg.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb dat ook wel een beetje. Maar binnenkort Zomercarnaval hier, Wednesday Night Skate etc. Heb niemand om mee te slepen en in de winter heb ik inderdaad het 'excuus' om binnen te blijven.
Ja, ik sta weleens stil om mee te kijken tijdens het boodschappen doen als die optocht langs me loopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:18 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Best wel veel mensen komen in hun eentje naar de Zomercarnaval kijken, of een van de andere evenementen. Niet dat je dat moet doen als je t niet leuk vindt, maar het is niet bepaald erg.
Ik snap wat je bedoelt. Tis gwn dat er regelmatig een zekere gedachte wordt aangenomen dat je aanhang moet hebben als je ergens heen gaat, terwijl je ook van dingen kunt genieten in je eentje. Moet zeggen dat ik persoonlijk Zomercarnaval-optocht niets aan vind, of ik nou daar in mijn eentje sta of met vrienden :pquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:28 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ik sta weleens stil om mee te kijken tijdens het boodschappen doen als die optocht langs me loopt.Maar het is toch een sociale activiteit, dus heb liever mensen mee. Zelfde met de bios. Is inderdaad niet raar, maar daar is de activiteit niet voor gemaakt.
De geur van gevallen bladeren is fantastisch. En iedereen begint zijn kleren weer langzamerhand aan te houden.quote:
Oh, ik ken alleen de optocht.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:33 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Tis gwn dat er regelmatig een zekere gedachte wordt aangenomen dat je aanhang moet hebben als je ergens heen gaat, terwijl je ook van dingen kunt genieten in je eentje. Moet zeggen dat ik persoonlijk Zomercarnaval-optocht niets aan vind, of ik nou daar in mijn eentje sta of met vrienden :p
Was er hier niet ergens een thread bedoeld om af te spreken met (fok)mensen uit je buurt? T lijkt mij dat er wel mensen voor Metropolis oid zouden afspreken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh, ik ken alleen de optocht.Maar de stands, feestjes en dat soort dingen wil ik liever gewoon meemaken.
In de zomer is er echt veel te doen in Rotterdam, maar ik mis een hoop.
Ben terughoudend met veel users tegelijk meeten, maar zal het eens een keer overwegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:10 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Was er hier niet ergens een thread bedoeld om af te spreken met (fok)mensen uit je buurt? T lijkt mij dat er wel mensen voor Metropolis oid zouden afspreken.
Ja ik weet eik niet of ikzelf dat ook zou doen, tenzij ik die mensen al wat kendequote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:13 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ben terughoudend met veel users tegelijk meeten, maar zal het eens een keer overwegen.
Misschien met mijn therapiegroepje.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:20 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Ja ik weet eik niet of ikzelf dat ook zou doen, tenzij ik die mensen al wat kende![]()
Maar heb jij nog een idee hoe je het anders zou kunnen aanpakken? Het ergens heen gaan met gezelschap.
Windquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:49 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
De geur van gevallen bladeren is fantastisch. En iedereen begint zijn kleren weer langzamerhand aan te houden.
Maar de wind en regen....
Heb je daar ook een bron voor? Of die mensen kunnen niet goed tegen het warme weer. Ik word daar zelf erg sloom en inactief door.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:15 schreef whatdafuck het volgende:
Mensen die niet zo gelukkig zijn met zichzelf, hebben vaak een zomerdepressie.
Werk aan jezelf
Ik ben de laatste tijd niet zo vaak in Rotterdam te vinden, dus zelf zal ik ook wel veel missen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:38 schreef Gary_Oak het volgende:
Misschien met mijn therapiegroepje.Of wil jij me anders gezelschap houden?
In de zomer krijg je onweer dat verkoeling brengt; gelijk erna ruikt het ook altijd zo fris. Maar in al die andere seizoenen, zeker als ik moet gaan fietsenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 03:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wind
Maar ik leef op in die periode. Ook in de winter.
Lente en zomer... tja zonnetje is soms wel lekker hoor, maar die klamme warmte, beestjes, overal drukte en herrie, meh niet mijn ding. Vooral de drukte overal staat me tegen. Dan ga ik me behoorlijk ergeren aan een hoop mensen.
En ik vind het 'saai' weer. Beetje zon en dat is het. Regen, wind, sneeuw, hagel etc, heerlijk. Veel dynamischer![]()
Hoewel zomer wel de tijd van onweer is
ik vind er niks plezierigs aan. bovendien het is overal harstike druk omdat opeens iedereen persee naar buiten moet gaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:22 schreef Libertarisch het volgende:
Nee, ik vind de zomer heerlijk. Lekker aan het werk in de tuin, met de halters bezig in de zon, bij bruinen, koude biertjes drinken na het sporten, lekker lang licht zodat je buiten kunt lezen 's avonds,
de zomer is gewoon puur plezier
Ben je altijd een pessimist ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:32 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik vind er niks plezierigs aan. bovendien het is overal harstike druk omdat opeens iedereen persee naar buiten moet gaan.
Pessimisme komt van het Latijnse woord pessimum en betekent het slechtstequote:
nee ik ben niet pessimistich maar wel realistisch en het valt mij gewoon op dat het werkelijk overal druk is buiten als het ook maar een beetje goed weer is. doodziek word ik ervan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Pessimisme komt van het Latijnse woord pessimum en betekent het slechtste
Eng hé van je zolderkamer afkomenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee ik ben niet pessimistich maar wel realistisch en het valt mij gewoon op dat je werkelijk overal druk is buiten als het ook maar een beetje goed weer is. doodziek word ik ervan.
Als het een hele week 20+ graden is en je zegt dat je de hele week binnen op de bank hebt gezeten, kijken de mensen je wel vreemd aan hoor. " niet van het zonnetje genoten? " "er was zoveel te doen buiten" etc etc.quote:
ja klopt. maar je hebt er nou eenmaal een paar vreemde mensen tussen zitten he. die denken meschien dat ze smelten van de zon ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het een hele week 20+ graden is en je zegt dat je de hele week binnen op de bank hebt gezeten, kijken de mensen je wel vreemd aan hoor. " niet van het zonnetje genoten? " "er was zoveel te doen buiten" etc etc.
De hele week binnen op de bank is ook wel betreurenswaardig, maar als je actief bent binnenshuis zie ik het probleem niet. Kijk als je hele dagen series gaat liggen kijken, wat sowieso al triest is, dan kan ik dat nog begrijpen. Maar of je nou binnen of buiten een boek leest of whatever..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het een hele week 20+ graden is en je zegt dat je de hele week binnen op de bank hebt gezeten, kijken de mensen je wel vreemd aan hoor. " niet van het zonnetje genoten? " "er was zoveel te doen buiten" etc etc.
dat kan..................niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet gewoon of je computer of je internet of je handen afnemen?
Dit herken ik wel. Ik hou van de zomer, word neerslachtiger in de winter. Heb ook eigenlijk niemand die meegaat naar leuke dingen en dat is jammer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb dat ook wel een beetje. Maar binnenkort Zomercarnaval hier, Wednesday Night Skate etc. Heb niemand om mee te slepen en in de winter heb ik inderdaad het 'excuus' om binnen te blijven.
Gewoon beetje drinken, dansen (en vrouwtjes kijken als je man bent). Dat is de gedachte achter het feest. Zou ook niet alleen gaan overigens.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:33 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Tis gwn dat er regelmatig een zekere gedachte wordt aangenomen dat je aanhang moet hebben als je ergens heen gaat, terwijl je ook van dingen kunt genieten in je eentje. Moet zeggen dat ik persoonlijk Zomercarnaval-optocht niets aan vind, of ik nou daar in mijn eentje sta of met vrienden :p
Jammer, hit me up als je down town bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:43 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd niet zo vaak in Rotterdam te vinden, dus zelf zal ik ook wel veel missen.
Heb je iemand van je groepje wel serieus overwogen?
[..]
In de zomer krijg je onweer dat verkoeling brengt; gelijk erna ruikt het ook altijd zo fris. Maar in al die andere seizoenen, zeker als ik moet gaan fietsen
Op sommige gedeeltes van de route staan mensen alleen te kijken en te fotograferen, that's it.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Gewoon beetje drinken, dansen (en vrouwtjes kijken als je man bent). Dat is de gedachte achter het feest. Zou ook niet alleen gaan overigens.
Jij hoeft toch niet professioneel te zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jammer, hit me up als je down town bent.Ja, het zijn echt hele lieve mensen! Alleen is het niet zo professioneel om buiten de therapie om met ze om te gaan. Niemand kan het verbieden of tegenhouden, maar de therapeuten raden het af.
Zal ik onthoudenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jammer, hit me up als je down town bent.Ja, het zijn echt hele lieve mensen! Alleen is het niet zo professioneel om buiten de therapie om met ze om te gaan. Niemand kan het verbieden of tegenhouden, maar de therapeuten raden het af.
Ik ben er nog nooit geweest, weet alleen wel wat de opzet is. Ik zou graag gaan voor de vrouwtjes, maar wel met vrienden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:07 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Op sommige gedeeltes van de route staan mensen alleen te kijken en te fotograferen, that's it.
Nieuwe Binnenweg is zeker het gezelligst wat betreft de toeschouwers?
Klopt, maar het kan de therapie in de weg zitten, snap je?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niet professioneel te zijn?
Als je ook maar 'normale' contacten onderhoudt.
Kan m'n huisgenote meevragen, maar die is alleen met d'r vriend.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:12 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Zal ik onthouden![]()
En nu je het zegt, je hebt gelijk. Ik heb er niet eens aan gedacht dat het afspreken met de mensen van je groep niet zo een goed idee kan zijn.
Is er verder nog iemand beschikbaar? Je buren?
ja is goed ik hou al op hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 10:57 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nog een kutopmerking of ik plaats een tr
In welke maten verkopen ze die alu-hoedjes?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 09:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nee ik ben niet pessimistich maar wel realistisch en het valt mij gewoon op dat het werkelijk overal druk is buiten als het ook maar een beetje goed weer is. doodziek word ik ervan.
ik volg je niet. sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:49 schreef K44S het volgende:
[..]
In welke maten verkopen ze die alu-hoedjes?
Ik snap je klacht neit.quote:
niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik snap je klacht neit.
Als het je niet bevalt...dan blijf je binnen zitten
Bedankt, ik vind het echt aardig van je dat je mij op deze fout wijst. Gelukkig zijn er dan ook nog aardige mensen op deze wereld.quote:
Geen dank, wellicht ben je nu wat vrolijker.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:57 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Bedankt, ik vind het echt aardig van je dat je mij op deze fout wijst. Gelukkig zijn er dan ook nog aardige mensen op deze wereld.
tsjonge nou zeg, ik ben nu toch wel zo ongelooflijk vrolijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Geen dank, wellicht ben je nu wat vrolijker.
Mijn taak is gedaan hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tsjonge nou zeg, ik ben nu toch wel zo ongelooflijk vrolijk.
Mannen komen nou eenmaal van marsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Mijn taak is gedaan hier.
Op naar een andere planeet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |