ibood refresht elke 5 seconden, 1dk wat sneller. Vorige hunts kon ik die tijd nog aanpassen, maar beide sites hebben nu hun code zo geschreven dat je niet meer kan valsspelenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Kan het kloppen dat ibood niet goed refresht? 1dk staat het allemaal al veel eerder.
Hmm, de vertraging zit hier eerder in minuten dan in secondenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ibood refresht elke 5 seconden, 1dk wat sneller. Vorige hunts kon ik die tijd nog aanpassen, maar beide sites hebben nu hun code zo geschreven dat je niet meer kan valsspelen
Geen last vanquote:Op maandag 6 juni 2016 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, de vertraging zit hier eerder in minuten dan in secondenAlleen een handmatige refresh helpt.
Deze tas is trouwens favoriet bij mensen die drank op een festival willen meesmokkelen
quote:
Ik heb wel eens van die belachelijk lange tentamens gehadquote:Op maandag 6 juni 2016 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flink tentamen
Ik krijg vier kantjes, en heb zelden een vijfde nodig gehad.
Zo zat ik ook te kijkenquote:
Ik moest ook drie keer kijken, dacht dat het een hoofdband was ofzoquote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 21:01 schreef LTVDK het volgende:
Kan iemand misschien anders even een plaatje posten
Alleen omdat ik nog netjes een zinnetje erbij had gezet.quote:
Tssk, ik had daarvoor al een hele uitleg getyptquote:Op maandag 6 juni 2016 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ik nog netjes een zinnetje erbij had gezet.
Ja het is maar 26 graden binnen, beetje frisjes welquote:Op maandag 6 juni 2016 21:04 schreef essnhills het volgende:
Kom op mensen, het is zomer, de mussen vallen van het dak, hier heb je een winterjas
Had het wel een keer in Singapore. Steeds ruim boven de 32 graden overal, maar toen ging het regenen, en niet zo'n beetje ook. Hevigste regenbuien in 30 jaar daar, koelde gelijk af naar een graad of 25/26quote:Op maandag 6 juni 2016 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is maar 26 graden binnen, beetje frisjes wel
quote:Op maandag 6 juni 2016 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Die tekst ook erbij
Hij liet op zich wachten, maar nu gaat de winterkou toch echt doorzetten. Dus hier een warmhoudertje voor jou vandaag. Een lekker warme, water- en winddichte jas voor hem en haar. Precies wat je nodig hebt!
owwww diewillikdiewillikdiewillik!quote:Op maandag 6 juni 2016 21:06 schreef LTVDK het volgende:
Die tekst ook erbij
Hij liet op zich wachten, maar nu gaat de winterkou toch echt doorzetten. Dus hier een warmhoudertje voor jou vandaag. Een lekker warme, water- en winddichte jas voor hem en haar. Precies wat je nodig hebt!
Te laat!quote:
dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 6 juni 2016 21:08 schreef essnhills het volgende:
Die had wel mooi bij je oormutsen gepast
Ik heb nog een ski-jas liggen uit m'n vorige box, kleine maat. Kopen?quote:
nee dank je. Dan is hij mij zeker te kleinquote:Op maandag 6 juni 2016 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een ski-jas liggen uit m'n vorige box, kleine maat. Kopen?
Ohquote:Op maandag 6 juni 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dank je. Dan is hij mij zeker te klein
Ja preciesquote:Op maandag 6 juni 2016 21:16 schreef Nizno het volgende:
Een mooie NAS om je handdoeken in te bewaren.
wij kregen 5 blaadjes en ik had er 10 nodigquote:Op maandag 6 juni 2016 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik heb wel eens van die belachelijk lange tentamens gehad
maar ook tentamens met open vragen en maar een paar regeltjes voor het antwoord
Dat laatste is veel moeilijker vind ik persoonlijk
Ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:18 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog steeds een NAS staan uit de box waarvan ik niet weet wat ik ermee moet
quote:Op maandag 6 juni 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wij kregen 5 blaadjes en ik had er 10 nodig
LDTVKquote:Op maandag 6 juni 2016 21:18 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog steeds een NAS staan uit de box waarvan ik niet weet wat ik ermee moet
Gewoon op van boven naar onderen naast de vragen verder schrijven bij te weinig ruimtequote:Op maandag 6 juni 2016 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Met de laatste tentamens die ik had was dat niet mogelijk. Het waren a4tjes met de vragen erop geprint, en specifieke lijntjes per vraag en daar moest je antwoord op passen.
Ja eentje had ik verkocht, was ook het enige dat ik heb verkochtquote:Op maandag 6 juni 2016 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook.
Moet hem nog ff op marktplaats zeggen
Wat een rare formule.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Met de laatste tentamens die ik had was dat niet mogelijk. Het waren a4tjes met de vragen erop geprint, en specifieke lijntjes per vraag en daar moest je antwoord op passen.
Verkopen, gebruiken. gebruiken als tafeltje, gebruiken als papierhouder, gebruiken als voetenbankje.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:18 schreef LTVDK het volgende:
om je handdoeken in te doen.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Verkopen, gebruiken. gebruiken als tafeltje, gebruiken als papierhouder, gebruiken als voetenbankje.
Meh, hij zette er specifiek bij dat hij punten aftrek zou geven voor onzin om de ruimte op te vullen, hij zocht echt naar korte goed verwoorde antwoordenquote:Op maandag 6 juni 2016 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Gewoon op van boven naar onderen naast de vragen verder schrijven bij te weinig ruimte
lmgtfy.com dusquote:Op maandag 6 juni 2016 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, hij zette er specifiek bij dat hij punten aftrek zou geven voor onzin om de ruimte op te vullen, hij zocht echt naar korte goed verwoorde antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |