Hoe oud is je telefoon?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ja ik ben al bezig, maar lijkt niet echt te lukken.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ja preciesquote:Op maandag 6 juni 2016 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En die messen lijken mij scherp en gemene snedes maken.
Februari/Maart 2013quote:Op maandag 6 juni 2016 16:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe oud is je telefoon?
Persoonlijk zou ik nu niet een nieuwe telefoon aanschaffen met een nu al compleet verouderd en vooral onveilig OS.
Ohnoesquote:Op maandag 6 juni 2016 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik was vanmiddag net te laat met die 50L tas
tja, dat hebben alle burgers allang door, maar ja het speeltje van de politiek he...quote:Op maandag 6 juni 2016 16:04 schreef ZetaOS het volgende:
JSF Topsnelheid: 1.930 km/h
F-16 Topsnelheid: 2414 km/u
Mikojan-Goerevitsj MiG-31 Topsnelheid 2900 km/u (uit 1970!)
JSF is ook het minst wendbaar
die helly hansen?quote:Op maandag 6 juni 2016 16:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik was vanmiddag net te laat met die 50L tas
Jaquote:
Om twaalf uur ging het alarm hier af in de wijk om je alvast te waarschuwen, echt waarquote:Op maandag 6 juni 2016 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week was het rondje van de jsf's?
nja, bij een echte actie kun je mensen natuurlijk niet vooraf inlichten, maar bij een oefening zou dat natuurlijk wel handig zijn
Nee dat was het huntalarmquote:Op maandag 6 juni 2016 16:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Om twaalf uur ging het alarm hier af in de wijk om je alvast te waarschuwen, echt waar
mijn telefoon ging zelfs 2x loeien. maar hier was geen knal te horenquote:Op maandag 6 juni 2016 16:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Om twaalf uur ging het alarm hier af in de wijk om je alvast te waarschuwen, echt waar
Het zal wel aan mij liggen, maar wat moeten we met die meuk?quote:Op maandag 6 juni 2016 16:04 schreef ZetaOS het volgende:
JSF Topsnelheid: 1.930 km/h
F-16 Topsnelheid: 2414 km/u
Mikojan-Goerevitsj MiG-31 Topsnelheid 2900 km/u (uit 1970!)
JSF is ook het minst wendbaar
ow was dat dat SMSding waar in stond dat ik niets hoefde te doen?quote:Op maandag 6 juni 2016 16:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op maandag 6 juni 2016 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow was dat dat SMSding waar in stond dat ik niets hoefde te doen?
Vond mn baas niet zo leuk dat ik niets meer deed
bij de vorige test van dat nl alert gebeuren zat ik in vergadering.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow was dat dat SMSding waar in stond dat ik niets hoefde te doen?
Vond mn baas niet zo leuk dat ik niets meer deed
ja t stond er echt!!quote:
Hmm. Ik heb eind 2013 een Moto G 16GB gekocht voor < 200 euro die ik nog naar Android 6 kan upgraden.quote:
heus wel optopic, had te maken met die telefoon een paar aanbiedingen geledenquote:Op maandag 6 juni 2016 16:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb eind 2013 een Moto G 16GB gekocht voor < 200 euro die ik nog naar Android 6 kan upgraden.
Edit: niet echt on topic, excuus.
Is dat de Banhammer van 1dk?quote:
Hontalarm i.p.v. huntalarm.quote:
is dat een banaan-vraag?quote:
En de meeste straaljagers van de vorige decennia zijn nog zuiniger ook als ik wikipedia goed interpreteer. Wat een zooi.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar wat moeten we met die meuk?
Als je we al ooit bv een energiecentrale in een ander land onbruikbaar willen maken doen we dat toch met zero-day exploits (Stux etc) en niet meer met een straaljager?
Afgezien daarvan heb ik de JSF even gemist in de Hunt.
[..]
Werkte die Hunt-alert om 12:00 bij jou nou ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:
Bananenquote:
quote:
Neequote:Op maandag 6 juni 2016 16:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Werkte die Hunt-alert om 12:00 bij jou nou ook?
quote:
Ik zie mezelf. JE SPEELT MET MIJN PRIVE!!quote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 16:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf. JE SPEELT MET MIJN PRIVE!!
Ahh!quote:Op maandag 6 juni 2016 16:17 schreef Nizno het volgende:
Oke er was dus een vliegtuig zonder radiocontact het luchtruim in gevlogen. Vandaar dat er 2 F16s op af gingen vanaf Volkel richting Noord Nederland.
Ik heb lekkere pastaquote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 16:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb lekkere pastaVan het lekkerste Winkeltje van Groningen.
Ariola
Tijd besparen.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:17 schreef essnhills het volgende:
Oh weer zo'n rare kokend water kraan.
Wat moet je ermee
handig voor thee. of bij het koken. denk ikquote:Op maandag 6 juni 2016 16:17 schreef essnhills het volgende:
Oh weer zo'n rare kokend water kraan.
Wat moet je ermee
absoluut. Ik kijk de klok nu al vooruit.....quote:
Daar heb ik een waterkoker voorquote:Op maandag 6 juni 2016 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig voor thee. of bij het koken. denk ik
Tijd gaat vanzelf vooruitquote:Op maandag 6 juni 2016 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut. Ik kijk de klok nu al vooruit.....
noueuh eerlijk gezegd vind ik het gezonder als het water langzaamaan kookt.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig voor thee. of bij het koken. denk ik
Duurt zo langggggggggggggggggggggggggggggquote:
gezonder?quote:Op maandag 6 juni 2016 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
noueuh eerlijk gezegd vind ik het gezonder als het water langzaamaan kookt.
veiligerder... natuurlijker... op die manier gezonder..quote:
Jouw vibrator?quote:
quote:
mijn vibrator heeft een eigen account hier?quote:
je zei hier. Dat kon ook bij jou in huis zijn schatquote:Op maandag 6 juni 2016 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
mijn vibrator heeft een eigen account hier?
oke...quote:De reis van het leven zit vol teleurstellingen en dit is er één van...
Druk op F5 of probeer het snel nog een keer!
Niet okequote:
omg omgquote:
ik ook netquote:
Jij kwam tenminste in het betaalschermquote:Op maandag 6 juni 2016 16:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Jezus, heel vaak bij het betaalscherm gekomen maar dan klapt hij er elke keer nog uit.
Samequote:
ik had in november nog een box, dus achquote:
Wat had je erin?quote:Op maandag 6 juni 2016 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik had in november nog een box, dus ach
Telefoon, media-playerdingesgeval, NAS, broodmes, oortjes, wat kleding en nog wat spulquote:Op maandag 6 juni 2016 16:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat had je erin?Ik heb hem helaas nooit gekregen
NAS, nice.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telefoon, media-playerdingesgeval, NAS, broodmes, oortjes, wat kleding en nog wat spul
Best mooie box
quote:
NAS met Android 2.3?quote:Op maandag 6 juni 2016 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telefoon, media-playerdingesgeval, NAS, broodmes, oortjes, wat kleding en nog wat spul
Best mooie box
nee dat was de telefoonquote:
nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |