quote:
Dat landelijke willen we ook al een beetje er in houden, waar mogelijk.

De woonkamer wordt straks al vrij modern en strak, en hoewel we dat allebei heel mooi vinden, willen we die stijl niet door het hele huis doortrekken.

En drukplaatjes heb ik er inderdaad een paar van liggen. Probleem is dat de keldervloer niet helemaal recht/waterpas is en ik bij die 2 linkse pilaren dus een gat van zo'n 2 centimeter had. Te groot voor de drukplaatjes die ik had liggen en te klein voor een baksteen.

Maar ik maak handig gebruik van alle 'restjes' die hier en daar liggen. Zo heb ik de kruipruimte betegeld met betonklinkers en stoeptegels die her en der in de tuin opgeslagen waren, en heb ik het tekort van de 2 pilaartjes opgevuld met stukken hardstenen-vensterbank die nog in de garage lagen; die kwamen precies uit.
quote:
In het najaar gaan we voor een tijdje op reis en dan willen we in ieder geval de keuken en woonkamer voor zover af (= leefbaar) hebben. Door de betonvloer die in de woonkamer gaat komen gaat de vloer een paar centimeter omhoog en ben ik eigenlijk genoodzaakt om de gang en de hobbykamer ook meteen daarna aan te pakken omdat we dan flink wat hoogteverschil krijgen. Streven is om dit jaar de hele benedenverdieping klaar te hebben.
[ Bericht 6% gewijzigd door StefDeStuntpiloot op 28-06-2016 10:38:46 ]