Bless u bro.quote:
Is de beste tactiek , maar wanneer je heel de dag niks hebt gegeten ben je geneigd alles naar binnen te proppen .quote:Op maandag 6 juni 2016 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, rustig eten duurt het langst. We zijn met het personeel een keer naar zo'n wok-restaurant eten zoveel je wilt geweest. Collega had een hele theorie opgesteld om er zoveel mogelijk uit te halen. Veel pauzes nemen, oplopend in tijd, niet veel drinken tussendoor, was zijn theorie, geloof ik.
Akkoord maar volgens die theorie vult water wel, maar vult ook niet, als je begrijp wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is de beste tactiek , maar wanneer je heel de dag niks hebt gegeten ben je geneigd alles naar binnen te proppen .
Minimaal 2 liter water gaat er sowieso wel in tussen 22:00 en 3:30
quote:
Ik denk dat vasten oorspronkelijk meer bedoeld is voor de spirituele introspectie en het tegengaan van overmatige hechting aan wereldse zaken. Alleen leg dat maar eens uit aan je kinderen.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:27 schreef Logic91 het volgende:
Het nut van de ramadan is om de moslims te laten voelen hoe het zou zijn als men leefde in een derdewereldland. Op deze manier kan men solidariteit creëren binnen de moslimgemeenschap met de mensen die minder goed af zijn dan ons. Daarnaast helpt het de moslims eraan te herinneren dat God barmhartig is door ons voedsel te geven.
Wie, wat, waar?quote:Op maandag 6 juni 2016 23:59 schreef Nerdslayer het volgende:
Ik heb meer respect voor de moslims die zich het hele jaar inzetten voor de samenleving
Ik wil niet cynisch doen eigenlijk hoor. Maar minderbedeelden in het M-O?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:07 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die door het hele jaar geld inzamelen voor minder bedeelden
Nederland, en ook niet-moslimsquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik wil niet cynisch doen eigenlijk hoor. Maar minderbedeelden in het M-O?
Het zal velen verbazen maar niet elke moslim stemt Erdogan, wil zwarte piet verbieden, aanbidt ISof wil homo's van flata gooienquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, sta ik wel van te kijken als het waar is.
Je post is klein maar overvol met aannames en vooroordelen.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:59 schreef Nerdslayer het volgende:
Het hele jaar niet begaan zijn met anderen maar jezelf helemaal geweldig vinden omdat je een hele maand lang een paar uur niet eet
Ik heb meer respect voor de moslims die zich het hele jaar inzetten voor de samenleving
Waar in de Koran staat dat? Niet met een hadith komen aanzetten die 2 a 300 jaar na de dood van Mohammed zijn geschreven. De halal en haram staan in de Koran en niet in de hadith.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is dus haram.
(Ik ben een echte moslim).
Hadith, hadith, zuig aan een tiet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:39 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Waar in de Koran staat dat? Niet met een hadith komen aanzetten die 2 a 300 jaar na de dood van Mohammed zijn geschreven. De halal en haram staan in de Koran en niet in de hadith.