quote:
Nee, Deezwr gaat straks gewoon gezellig met dat meiske kletsen en wat nog meer. En na de tijd horen we wel hoe het ging.quote:
Misschien kan hij tussendoor even naar de wc gaan om ons op de hoogte te houden. Dat zou wel tof zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Deezwr gaat straks gewoon gezellig met dat meiske kletsen en wat nog meer. En na de tijd horen we wel hoe het ging.
Of gewoon niet en we horen t vanavond welquote:Op maandag 6 juni 2016 14:22 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Misschien kan hij tussendoor even naar de wc gaan om ons op de hoogte te houden. Dat zou wel tof zijn.
Aloeen voor anderen.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Out of your League, of geloven jullie daar niet in?
Ons Deezertje wordt een manquote:Op maandag 6 juni 2016 17:23 schreef Deezertje het volgende:
Zo ook in stap 3:
Ja, het was awesome!Really nice girl, petite
Wel heel heel heel extravert, maar dat was wel goed voor mij, we hebben ruim 2,5 uur gelachen en Nederlandse woorden geleerd, in de zon gelegen, bij het water, door de stad gewandeld en foto's gemaakt (ze stuurde een snapchat naar haar contacten rond van ons samen met de Nederlandse tekst 'ik ben heel gelukkig!'. Ook nog bij de HEMA geweest en dat daar ook alles in het Frans op staat vond ze erg cool haha. Ze is heel impulsief, toen ik vertelde dat het slechts 20 minuten fietsen is naar Duitsland zei ze: daar ga ik vanavond meteen heen (en ik zie d'r nog wel voor aan ook). Ontmoeting eindigde voor haar voordeur (mooie locatie) en ik mocht appen als ik zin had om nog af te spreken. Oh, en ze kwam aan met een ijsje, daarna bij het water gezeten heb ik mijn water uitgeleend en verder nergens op een terrasje gezeten. Ik mocht niks betalen bij de winkels lol.
Geen idee wat ik er van moet verwachten. Ze is op een soort roadtrip, gaat nog naar Amsterdam en de Veluwe en is volgens mij nog 10 dagen hier, al heeft ze elke dag wel iets gepland op de Veluwe na. Die tekst in haar profiel moet je gewoon letterlijk nemen en het overmatig gebruik van smileys past wel bij haar impulsiviteit.
Ohja die lookalike van hierboven zag ik ook nog in de stad en die keek een beetje jaloers, sowieso had ik nu ineens veel meer bekijks van de damesWas ook gewoon echt een leuke meid, helemaal mijn type.
Meer een bevestiging dat je gewoon impulsief moet zijn, geen verwachtingen en het mooie weer speelde ook mee. Dit was geen standaard op een terrasje/kroeg ziten avond. Soort van actieve date. Het geeft iig een boost energie en zelfvertrouwen (en dat zonder alcohol). Ik durf wellicht meiden ook aan te spreken vanaf nu, want zo eng is het helemaal niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ons Deezertje wordt een manwat gaat de tijd toch snel...
Ik weet niet wat ik lees hier. hopelijk maak je deze uitspraken waar.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meer een bevestiging dat je gewoon impulsief moet zijn, geen verwachtingen en het mooie weer speelde ook mee. Dit was geen standaard op een terrasje/kroeg ziten avond. Soort van actieve date. Het geeft iig een boost energie en zelfvertrouwen (en dat zonder alcohol). Ik durf wellicht meiden ook aan te spreken vanaf nu, want zo eng is het helemaal niet.
Dat hoop ik ook. Weet niet wat ik van deze kan verwachten, behalve inderdaad een leuke tijd. Ze was gewoon heel lief, down to earthquote:Op maandag 6 juni 2016 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik lees hier. hopelijk maak je deze uitspraken waar.
Staren lost sowieso niets op. Gewoon aanspreken die handel. Zo eng is het niet zoals je zelf al zegt.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Weet niet wat ik van deze kan verwachten, behalve inderdaad een leuke tijd. Ze was gewoon heel lief, down to earthMijn vorige 'date' had wel gelijk: meisje meisje type. Heb ook altijd een zwak voor Duitse meisjes
Ergens merk ik dat het gewoon veel chiller is om eigenlijk zonder iets van elkaar te weten af te spreken ipv elkaar maandenlang aanstaren en niks durven zeggen.
De tijd vloog om, dus dat is een goed teken. Maar ik zie er verder niks in helaasquote:Op maandag 6 juni 2016 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Jezus christus als deezer het zelfs kan he
Gewoon contact houden en misschien eens langs gaan bij haar in Frankrijk als het kanquote:Op maandag 6 juni 2016 17:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De tijd vloog om, dus dat is een goed teken. Maar ik zie er verder niks in helaasZe is echt zo'n type dat graag mensen ontmoet, maar mocht ze dus wat 'bereikbaarder' zijn dan zag ik er wel potentie in. Eerst nog eens kijken of er een volgende keer komt en wanneer.
Is Lyon een beetje mooi dan?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon contact houden en misschien eens langs gaan bij haar in Frankrijk als het kan
Een happy end na 10000 posts. Ik kan mijn tranen niet houdenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Jezus christus als deezer het zelfs kan he
Ja, als er dan nog contact is sta ik daar wel voor open. Sowieso is samen bijna alles leuker. Ze houdt ook erg van mensen kijkenquote:Op maandag 6 juni 2016 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit geweest.
Maar kan zij je wel laten zien als je het goed aanpakt
Briljante inzage!quote:Op maandag 6 juni 2016 17:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Weet niet wat ik van deze kan verwachten, behalve inderdaad een leuke tijd. Ze was gewoon heel lief, down to earthMijn vorige 'date' had wel gelijk: meisje meisje type. Heb ook altijd een zwak voor Duitse meisjes
Ergens merk ik dat het gewoon veel chiller is om eigenlijk zonder iets van elkaar te weten af te spreken ipv elkaar maandenlang aanstaren en niks durven zeggen.
Hoeveel meer bereikbaar wil je ze hebben als de tijd zo om vloog?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De tijd vloog om, dus dat is een goed teken. Maar ik zie er verder niks in helaasZe is echt zo'n type dat graag mensen ontmoet, maar mocht ze dus wat 'bereikbaarder' zijn dan zag ik er wel potentie in. Eerst nog eens kijken of er een volgende keer komt en wanneer.
Er is anders ook niks mis met introvert zijn hoorquote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, als er dan nog contact is sta ik daar wel voor open. Sowieso is samen bijna alles leuker. Ze houdt ook erg van mensen kijkenZij is zeg maar zo spontaan en extravert als ik wil zijn maar niet uitstraal of durf..
Je zou idd nog met haar een keer moeten afspreken als t kan; ze lijkt het beste in je naar boven te halen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, als er dan nog contact is sta ik daar wel voor open. Sowieso is samen bijna alles leuker. Ze houdt ook erg van mensen kijkenZij is zeg maar zo spontaan en extravert als ik wil zijn maar niet uitstraal of durf..
Dat is wel mijn plan ja.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:02 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Je zou idd nog met haar een keer moeten afspreken als t kan; ze lijkt het beste in je naar boven te halen.
En op zijn minst een vakantieadresjequote:Op maandag 6 juni 2016 18:19 schreef Flylib het volgende:
Wauw Deezer, mooi man! Fijn dat het zo gezellig was, en props voor het 'licht' dat je hebt gezien![]()
Ik hoop dat dit je aanspoort om wat actiever te worden, het is in ieder geval een goede stimulans. En ook al is de dame in kwestie niet lang hier en zie je meer niet gebeuren, als je je actief blijft opstellen kun je er sowieso een leuke vriendschap aan overhouden
Dit! Een tour in Amsterdam is gewoon leuk!quote:Op maandag 6 juni 2016 17:52 schreef Koral het volgende:
[..]
Hoeveel meer bereikbaar wil je ze hebben als de tijd zo om vloog?
Pluk de dag, geef haar een tour in Amsterdam ofzo? Voordat ze weer verder weg is.![]()
Endat je het naar je zin hebt gehad
![]()
P.S. Lyon weet ik niet maar Annecy ligt voor Franse begrippen redelijk in de buurt van Lyon. Google de foto's zelf maar. Schitterend daar.
Top!quote:
Dit was alleen zo onverwacht en ook nog zo leuk dat andere dates misschien tegenvallen? Normaal als er een lading aan vast zit valt het of tegen qua uiterlijk of er is geen klik, en zij was na 2,5 nog steeds stuiterendquote:Op maandag 6 juni 2016 17:52 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Briljante inzage!![]()
Leuk dat je zo'n goede dag hebt gehad, hopelijk volgen er snel meer!
Ik heb wel vaker geroepen dat dates geen probleem voor mij zijn (meeste duren ook 2-3 uur) maar als dit een Nederlands meisje zou zijn en we het allebei leuk hadden, zou ik nu al een volgende date willen plannen. Wat dat betreft: contact warm houden zolang 't kanquote:Op maandag 6 juni 2016 18:54 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Top!
Dat verhaal ook van die jaloerse lookalikeNu weet ze hopelijk beter dan zomaar dr vooroordelen gelijk klaar te hebben.
Maar je hebt gelijk in wat je opviel: een man kan voor andere vrouwen interessanter worden als hij al met een meid aan t lopen is.
Iig, nu je t zeker weet van je spontaniteit en dat t werkt kun je hopelijk ook je skills bijslijpen de volgende date en ben je klaar voor de (liefdes)wereld
Die "lading" hang je er zelf aan op en dat zorgt er ook voor dat je uitwegen in je hoofd gaat bedenken (tegenvallend uiterlijk of geen klik) om jezelf in bescherming te nemen tegen de teleurstelling, dat is dus iets waar je aan zou kunnen werken. Geniet van dit goede gevoel en probeer het vast te houden voor de volgende kans die je weet te creëren. Spontaniteit is dus niet zo eng als het lijkt en mensen zijn blijkbaar best leuk, als je ze niet zelf al inkleurt.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit was alleen zo onverwacht en ook nog zo leuk dat andere dates misschien tegenvallen? Normaal als er een lading aan vast zit valt het of tegen qua uiterlijk of er is geen klik, en zij was na 2,5 nog steeds stuiterend
Aan de ene kant wel fijn dat er geen verwachting is, behalve misschien nog een keer afspreken als het kan de komende tijd. Ik heb haar iig een bericht gestuurd dat ik 't leuk vond en misschien vraag ik die foto nog wel die gemaakt is, heb ik d'r nummer of email
Of je schiet niet meteen in een kramp in je 'stel dat' en 'mitsen en maren' en geniet gewoon van het feit dat je een leuke middag met een leuke meid hebt doorgebracht?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit was alleen zo onverwacht en ook nog zo leuk dat andere dates misschien tegenvallen? Normaal als er een lading aan vast zit valt het of tegen qua uiterlijk of er is geen klik, en zij was na 2,5 nog steeds stuiterend
Aan de ene kant wel fijn dat er geen verwachting is, behalve misschien nog een keer afspreken als het kan de komende tijd. Ik heb haar iig een bericht gestuurd dat ik 't leuk vond en misschien vraag ik die foto nog wel die gemaakt is, heb ik d'r nummer of email
we zijn nog steeds een matchquote:Op maandag 6 juni 2016 19:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Die "lading" hang je er zelf aan op en dat zorgt er ook voor dat je uitwegen in je hoofd gaat bedenken (tegenvallend uiterlijk of geen klik) om jezelf in bescherming te nemen tegen de teleurstelling, dat is dus iets waar je aan zou kunnen werken. Geniet van dit goede gevoel en probeer het vast te houden voor de volgende kans die je weet te creëren. Spontaniteit is dus niet zo eng als het lijkt en mensen zijn blijkbaar best leuk, als je ze niet zelf al inkleurt.![]()
Laat die verwachtingen nou eens gaan, joh. Je ziet nu hoe leuk contact kan zijn, zelfs zonder "nut". Zo leuk kan een vriendschap ook zijn, als er geen verwachtingen zijn. Probeer haar iets te "geven" in plaats van dat je iets komt "halen", dan kan het overal eindigen.
Edit: beeldspraakeliminatie: je hebt niets aan haar nummer of email, als ze niet wil communiceren. Richt je dus niet op het krijgen van haar details, maar zorg ervoor dat ze contact wil blijven houden.![]()
Good job!
Daar geniet ik ook van! Weer een ervaring rijker die niemand van me kan afpakken.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of je schiet niet meteen in een kramp in je 'stel dat' en 'mitsen en maren' en geniet gewoon van het feit dat je een leuke middag met een leuke meid hebt doorgebracht?
Wachten is verspilling (van tijd). Als ze je zoeken, weten ze je wel te vinden. Ga leven!quote:Op maandag 6 juni 2016 19:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
we zijn nog steeds een matchMaar ik ga vanavond gewoon wat anders doen en morgen sowieso naar de UB om voorbereiding te doen voor eindgesprek studie (morgen kan ze sowieso niet). (af)wachten is altijd slecht. Vandaag weer niks gehoord van school, dus blij dat ik er gewoon tussenuit ben gegaan!
jinxquote:Op maandag 6 juni 2016 19:16 schreef Samzz het volgende:
Fijn dat je ook de moeite neemt op iedereen te reageren. Houd die positieve vibe erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |