quote:Op maandag 6 juni 2016 01:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Romy gestuurd door de FEBO ?? Domme snol ......
Ik had dezelfde, dus ik laat hem maar achterwegequote:
Koeien pies proberen te vangen?quote:Op maandag 6 juni 2016 01:06 schreef snetje het volgende:
Bas uit bed ..wat gaat hij doen...
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 6 juni 2016 01:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik had dezelfde, dus ik laat hem maar achterwege
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 6 juni 2016 01:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Romy is zelf ook iemand die heel vaak op bed ligt.
Oude garde en nieuwe garde ...en dat ze moe wordt van werken...quote:
Wat een gemaakt praatjequote:Op maandag 6 juni 2016 01:14 schreef Zeyina het volgende:
Cemal vertelt van een standhouder die heeft afgebeld en duidelijk heeft gezegd dat het ligt aan dat iedereen daar voortdurend op bed ligt.
Dat mensen niet meer willen komen daarom
Gratisch neukon...quote:Op maandag 6 juni 2016 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Romy: Jullie kijken alleen maar geld. Geld geld geld, werken werken werken.
Ze wordt er helemaal gestresst van, ze werkt op haar manier.
Echt hoor, die gast ... Man man.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:16 schreef mootie het volgende:
Als ik het zo een beetje hoor ben ik bang dat Cemal met Romy mee gaat.
Ze houdt helemaal niet van neuken.quote:
Het brengt wel 'onenigheid' tussen hen in ieder gevalquote:Op maandag 6 juni 2016 01:16 schreef mootie het volgende:
Nee ....zo dom is hij schijnbaar ook weer niet ...quote:Op maandag 6 juni 2016 01:16 schreef mootie het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2016 01:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik meende dat ze gevraagd hadden aan Cemal om hier niet met Romy over te praten ?
Het zal er om spannen wie hem het laatst spreekt voor de stemmingquote:Op maandag 6 juni 2016 01:17 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee ....zo dom is hij schijnbaar ook weer niet ...
Ik typ toch ook NEUKON!!quote:Op maandag 6 juni 2016 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze houdt helemaal niet van neuken.
HOE VAAK MOET IK DAT NOG TYPEN?
Neequote:Op maandag 6 juni 2016 01:19 schreef Zeyina het volgende:
Heeft Ramona zich al uitgelaten over op wie ze gaat stemmen?
Ik snap hem echt niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook
hij laat zich zo makkelijk ompraten
best eng
Hij heeft het al aan Room verteld ,dus iedereen weet het morgen vastquote:Op maandag 6 juni 2016 01:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik snap hem echt niet.
Hebben ze hem nog zo gewaarschuwd dit niet te doen.
Zul je zien dat straks dat hele plan van hun straks doorgelekt word aan de vide.
Yep, hij heeft stiekem de handboeien losgemaakt.......quote:Op maandag 6 juni 2016 01:20 schreef Zeyina het volgende:
Dus Bas blijft bij Do liggen tot ze slaapt om daarna dus op de pc te kunnen/ mogen?
quote:Op maandag 6 juni 2016 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze houdt helemaal niet van neuken.
HOE VAAK MOET IK DAT NOG TYPEN?
Wat een sukkel hè.......quote:Op maandag 6 juni 2016 01:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook
hij laat zich zo makkelijk ompraten
best eng
Febo.Dit komt echt niet van die Romyquote:Op maandag 6 juni 2016 01:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik snap hem echt niet.
Hebben ze hem nog zo gewaarschuwd dit niet te doen.
Zul je zien dat straks dat hele plan van hun straks doorgelekt word aan de vide.
quote:Op maandag 6 juni 2016 01:21 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Yep, hij heeft stiekem de handboeien losgemaakt.......
Wat wil je nog meer ?quote:Op maandag 6 juni 2016 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, ik heb een blote Ruud op mijn opnames .....
Mazzelkont......quote:Op maandag 6 juni 2016 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goed bestuderen en vooral NIET plaatsenquote:Op maandag 6 juni 2016 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij heeft toch niet alles verteld? ..Nou ja van wat wij gezien hebben dan.. maar het wordt dus wel touwtrekkerij met die 2 .. Cemal gaat voor Jessie, Ruud en Bas .. Romy wordt beïnvloedt door de vide..quote:Op maandag 6 juni 2016 01:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft het al aan Room verteld ,dus iedereen weet het morgen vast
Nog niet ... komt nog wel ... door al dat gestook van de vide...quote:
Denk dat het ook aan de bui van Cemal zal liggen.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet alles verteld? ..Nou ja van wat wij gezien hebben dan.. maar het wordt dus wel touwtrekkerij met die 2 .. Cemal gaat voor Jessie, Ruud en Bas .. Romy wordt beïnvloedt door de vide..
heb ik 2 seitenquote:Op maandag 6 juni 2016 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Mario, je kan ook even de pagina teruglezen.
Cemal is gewoon een knaap die bezig moet zijn ... en zich niet moet laten beïnvloeden door zon hersenloos barbiepopnageltrutje Romy..quote:Op maandag 6 juni 2016 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk dat het ook aan de bui van Cemal zal liggen.
De eerste tijd heeft hij keihard gewerkt. Tot iedereen begon te mekkeren dat hij rustig aan moest doen en genieten. Vorige week was hij helemaal down, en deed niks meer.
De laatste dagen is hij weer bezig en lijkt zich daar wel goed bij te voelen.
Inderdaad hij moet gewoon stoppen met Romy, die is helemaal gebrainewast door de vide.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Cemal is gewoon een knaap die bezig moet zijn ... en zich niet moet laten beïnvloeden door zon hersenloos barbiepopnageltrutje Romy..
Ah ja! Moeder had Rob slagroom in zijn mond gespoten hoorde ik haar vertellen ... Rob gelijk opgenomen in de familie volgens haar dus...quote:Op maandag 6 juni 2016 01:37 schreef WSA het volgende:
[..]
Inderdaad hij moet gewoon stoppen met Romy, die is helemaal gebrainewast door de vide.
Romy ziet Rob als grote vader, nou lekker dan vies ventje vanmorgen bij het zwembad de bikine lostrekken bij Romy.
Heel voorzichtig eruit knijpen ...quote:Op maandag 6 juni 2016 01:46 schreef Peace99 het volgende:
Mag hopen dat Bas kippenstront verzameld .... opvangen van hun pies zal ietwat moeilijker zijn
quote:Op maandag 6 juni 2016 01:45 schreef snetje het volgende:
Bas op zoek naar eieren...
[ afbeelding ]
Ik hoor trouwens nog maar 1 kwartel...
Er is nog hoopquote:Op maandag 6 juni 2016 01:49 schreef snetje het volgende:
Voor een mega stinkbom heb je eigenlijk maar een klein stukje hard gekookt ei voor nodig .. zet dit in water en verstop het ergens.. laat het staan en je gaat over je nek van de stank .. 1 gram is al genoeg ...
Hij maakt een mega stinkbom... als die op de vide terecht komt en dan ook nog eens in de vloerbedekking daar is de vide leeg!! ... 2 jaar langquote:Op maandag 6 juni 2016 01:49 schreef klabbakus het volgende:
Wat heeft ie nou gedaan?
4 eieren geraapt, er een gaatje in geprikt en in een bakje gedaan, bakje in het hok gezet
Onze Basquote:Op maandag 6 juni 2016 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij maakt een mega stinkbom... als die op de vide terecht komt en dan ook nog eens in de vloerbedekking daar is de vide leeg!! ... 2 jaar lang
quote:Op maandag 6 juni 2016 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij maakt een mega stinkbom... als die op de vide terecht komt en dan ook nog eens in de vloerbedekking daar is de vide leeg!! ... 2 jaar lang
Dat is nu net het mooie ..Bas heeft geduld ..tegen de tijd dat Rob zijn stinkbommetjes grap alweer vergeten is zijn die van Bas rijp ... tsjakka!!quote:Op maandag 6 juni 2016 01:53 schreef klabbakus het volgende:
[..]![]()
duurt alleen wel paar daagjes voor die goed rot zijn
quote:Op maandag 6 juni 2016 01:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is nu net het mooie ..Bas heeft geduld ..tegen de tijd dat Rob zijn stinkbommetjes grap alweer vergeten is zijn die van Bas rijp ... tsjakka!!
Wel jammer dat wij een paar dagen moeten wachten op het resultaat.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is nu net het mooie ..Bas heeft geduld ..tegen de tijd dat Rob zijn stinkbommetjes grap alweer vergeten is zijn die van Bas rijp ... tsjakka!!
Kijken wij niet al 2,5 jr. naar rotte eieren?quote:Op maandag 6 juni 2016 01:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel jammer dat wij een paar dagen moeten wachten op het resultaat.
Ja, dat is ook weer waar.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:59 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Kijken wij niet al 2,5 jr. naar rotte eieren?
ja, kon Bas daar maar gaatjes inprikkenquote:Op maandag 6 juni 2016 01:59 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Kijken wij niet al 2,5 jr. naar rotte eieren?
Ik geloof dat ik iets heb gemist....hoe kom Rob zijn matras nat dan(er is nog geen wraakactie geweest toch)quote:Op maandag 6 juni 2016 01:57 schreef snetje het volgende:
Rob in zijn oh zo stoere omgedraaide natte matras bed ... die gaat paddenstoelen kweken daar ..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2016 02:00 schreef klabbakus het volgende:
[..]
ja, kon Bas daar maar gaatjes inprikken
quote:Op maandag 6 juni 2016 02:02 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik iets heb gemist....hoe kom Rob zijn matras nat dan(er is nog geen wraakactie geweest toch)
Ging dat niet over t kussen van Do en Bas omdat Rob stinkbommen in de caravan had gegooid?quote:Op maandag 6 juni 2016 02:11 schreef Peace99 het volgende:
[..]srry ... las hier ergens dat er iets met zijn kussen was maar omdraaien was blijkbaar afdoende
Zou ook nog kunnenquote:Op maandag 6 juni 2016 02:20 schreef pecla het volgende:
[..]
Ging dat niet over t kussen van Do en Bas omdat Rob stinkbommen in de caravan had gegooid?
Nee, Cemal heeft vanmiddag het water van de bloemen in Robs bed gegooid.quote:Op maandag 6 juni 2016 02:20 schreef pecla het volgende:
[..]
Ging dat niet over t kussen van Do en Bas omdat Rob stinkbommen in de caravan had gegooid?
Haal maar even weg als je wil. Jammerlijke spoiler.quote:Op maandag 6 juni 2016 02:22 schreef Peace99 het volgende:
Arya: waif gaat dood
Woeps ... verkeerde topic![]()
Is GEEN spoiler!!quote:Op maandag 6 juni 2016 02:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Haal maar even weg als je wil. Jammerlijke spoiler.
En Rob slaapt wel weer droog?quote:Op maandag 6 juni 2016 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Cemal heeft vanmiddag het water van de bloemen in Robs bed gegooid.
Rob denkt dat het Bas was en heeft als wraak die stinkbommen in de caravan gegooid.
Dat was ie trouwens sowieso al van plan.. niets te maken met Cemals actie. mogelijk de trigger...quote:Op maandag 6 juni 2016 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, Cemal heeft vanmiddag het water van de bloemen in Robs bed gegooid.
Rob denkt dat het Bas was en heeft als wraak die stinkbommen in de caravan gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |