Ik kan dat soort dingen nooit bedenken op het moment dat ik een nieuw deel open.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik had een Og3ne/Androgien/Odzjien TT verwacht
Zetten we Oant'Gien playbackend voor en Niels achter een scherm zingend, kennelijk mag datquote:
Hij mag het wel schrijven dan, niet zingen. Hij heeft zo een zeurstem, het is me nog nooit gelukt een nummer uit te luisteren....quote:Op zondag 5 juni 2016 21:49 schreef Peter het volgende:
Zetten we Oant'Gien playbackend voor en Niels achter een scherm zingend, kennelijk mag dat.
Moet hij misschien nog wel even oefenen op het in zijn eentje driestemmig harmonie zingen.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:49 schreef Peter het volgende:
[..]
Zetten we Oant'Gien playbackend voor en Niels achter een scherm zingend, kennelijk mag dat.
haha dat vind ik dus wel weer grappig .. iedereen braaf die filmpjes gemaakt natuurlijk, worden ze gewoon niet uitgezondenquote:Op zondag 5 juni 2016 21:44 schreef Fascination het volgende:
Ik was trouwens laatst met m'n zusje de editie van 2012 aan het terugkijken. We waren echt verbaasd hoe laag het niveau toen was. In m'n herinnering was dat juist een goed jaar, maar ik zal Euphoria wel te veel als ijkpunt hebben genomen. En ipv een postcard van het land dat optreedt, werd voor elk optreden een promotiefilmpje van Azerbeidzjan getoond.Wat een lachertje.
Dat onderste is wel (veel) vaker gedaan in de historie hoorquote:Op zondag 5 juni 2016 21:44 schreef Fascination het volgende:
Ik was trouwens laatst met m'n zusje de editie van 2012 aan het terugkijken. We waren echt verbaasd hoe laag het niveau toen was. In m'n herinnering was dat juist een goed jaar, maar ik zal Euphoria wel te veel als ijkpunt hebben genomen. En ipv een postcard van het land dat optreedt, werd voor elk optreden een promotiefilmpje van Azerbeidzjan getoond.Wat een lachertje.
Zolang Victoria Koblenko er maar niet vandaan komt, dan huurt ze zichzelf weer in als expert....quote:Op zondag 5 juni 2016 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is het erg als ik hoop dat het volgend jaar in Dnipropetrovsk gehouden wordt, gewoon omdat ik me rot wil lachen om Jan en Cornald die dat 17x per show moeten zien uit te spreken?
Ja, was het wel met Fred_B eens.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:32 schreef Wup2 het volgende:
hey een nieuwe OP....
leuk dat Potugal weer terug wil
Zal ze toch wel doen, maar zij komt uit Vinnytsja. Een van de andere deelnemende steden.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:33 schreef Wup2 het volgende:
[..]
Zolang Victoria Koblenko er maar niet vandaan komt, dan huurt ze zichzelf weer in als expert....
Kazachstan is dacht ik pas sinds 1 jan 2016 lid.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Roemenie ligt er uit totdat er terugbetaald wordt, die verwacht ik volgend jaar nog niet terug. Wellicht maakt Kazakhstan hun debuut, zijn al een paar jaar lid van de EBU en nu het om de hoek in Kiev wordt gehouden zie ik dat wel gebeuren.
Je hebt gelijkquote:Op zondag 5 juni 2016 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kazachstan is dacht ik pas sinds 1 jan 2016 lid.
Zijn ook Associate Member en geen Active Member, dus ze kunnen alleen meedoen als ze worden uitgenodigd. Net als Australië.
Ik bedacht me net dat als Og3ne volgend jaar gaat, de kans groot is dat in 2018 er wel weer een artiest gaat die ik tof vind wanneer ik er hopelijk wel weer live bij ben.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Is het erg als ik hoop dat het volgend jaar in Dnipropetrovsk gehouden wordt, gewoon omdat ik me rot wil lachen om Jan en Cornald die dat 17x per show moeten zien uit te spreken?
Andorra en Luxemburg hebben al bevestigd dat ze niet mee doen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik hoop dat Andorra, Slowakije, Turkije en Luxemburg ook weer mee gaan doen.![]()
En Kosovo mag niet mee doen toch?
Is Roemenië daarnaast uitgesloten voor deelname in de toekomst?
Ik zat me vannacht meer af te vragen hoe groot de kans zou zijn dat ze allerlei Oekraïense verslaggevers en presentatoren beledigen elke keer dat ze zich voorstellen.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat als Og3ne volgend jaar gaat, de kans groot is dat in 2018 er wel weer een artiest gaat die ik tof vind wanneer ik er hopelijk wel weer live bij ben.
Nu maar hopen dat Rusland niet wint volgend jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |