Vorig jaar wel smerig goed.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zei hetSchotten helemaal geen team, geen vuistjes niks. Meer verplichte kost.
Jij had gelijk.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zei hetSchotten helemaal geen team, geen vuistjes niks. Meer verplichte kost.
Maar dan moet Ronnie de legs in de dubbel beginnen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
Als Belgjes slim zijn zetten ze Kim tegen Febo
Anderson wilde dat. Bewijst weer wat voor een klapvee het is. Hij vind Wright RAAR met zn act en haar etc.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toen met Wrightgod
Hadden ze nooit moeten inruilen voor thornton
Thornton is volledig labiel, al hele jaar. Wright zijn act mag dan vervelend zijn maar daar mag je best overheen zetten. Is maar 5 potjes die je moet doen en met geluk speel je maar 1x dubbelquote:Op zondag 5 juni 2016 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anderson wilde dat. Bewijst weer wat voor een klapvee het is. Hij vind Wright RAAR met zn act en haar etc.
Tja dat is Anderson. Die vent stoort zich aan alles.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Thornton is volledig labiel, al hele jaar. Wright zijn act mag dan vervelend zijn maar daar mag je best overheen zetten. Is maar 4 potjes die je moet doen en met geluk speel je maar 1x dubbel
Serieus? Hoezo gaat Wright daar mee akkoordquote:Op zondag 5 juni 2016 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anderson wilde dat. Bewijst weer wat voor een klapvee het is. Hij vind Wright RAAR met zn act en haar etc.
Klaasen is ook onder druk gezet om zich af te melden voor World Cupquote:Op zondag 5 juni 2016 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Serieus? Hoezo gaat Wright daar mee akkoord.
Kampioenen bepalen gewoon. Zoals Taylor veel bij de PDC regelt en MvG ervoor gezorgd heeft dat hij met Febo speelt ipv Klaassen.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen zin in gedoe. Dat zal ook wel de reden zijn waarom Jelle niet meedoet.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen hij won, amper enthousiasme. Je bent godverdomme WERELDKAMPIOEN. Nare vent bahquote:Op zondag 5 juni 2016 17:02 schreef hafcfan het volgende:
Dat maakt Ando een nog grotere mongool dan het al was. Ik snap de fan hype niet zo goed. Sinds hij het WK won werd die steeds vervelender
Dat is natuurlijk een heel ander verhaalquote:Op zondag 5 juni 2016 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klaasen is ook onder druk gezet om zich af te melden voor World Cup
Misschien wel, maar geeft gewoon aan hoeveel invloed de topspelers hebben (bij PDC). Iedereen wil hun zien dus wordt eerder geluisterd naar hun wensen.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een heel ander verhaal
Nee is geen ander verhaal. Ik ken Jelle heel goed en MvG ook. Wat Jelle gedaan heeft is niet goed te praten maar is ervoor gestraft right? Hij staat hoger dus HIJ moet spelen. Daarbij is het ook een betere darter dan Febo, zeker nu.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ach als Klaassen echt had gewild, dan zou hij hier nu met Van der Voort ofzo staan.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat klopt wel helaas.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar geeft gewoon aan hoeveel invloed de topspelers hebben (bij PDC). Iedereen wil hun zien dus wordt eerder geluisterd naar hun wensen.
Ando kan verder ook gewoon vies goed darten
quote:Op zondag 5 juni 2016 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee is geen ander verhaal. Ik ken Jelle heel goed en MvG ook. Wat Jelle gedaan heeft is niet goed te praten maar is ervoor gestraft right? Hij staat hoger dus HIJ moet spelen. Daarbij is het ook een betere darter dan Febo, zeker nu.
Overigens zijn er alleen foto's heen en weer gestuurd meer niet en dat meisje (die ik persoonlijk ken) begon. Daarbij is ze autistisch en geen mongool ofzo of downer.
Nope. Top heeft teveel invloed helaas.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach als Klaassen echt had gewild, dan zou hij hier nu met Van der Voort ofzo staan.
Hoezo. Je mag van een volwassen vent van 26 of 27 toch wel verwachten dat ie zich professioneel kan opstellen met een collega, ipv die eeuwige fete van 10 jaar terug , hoe erg het ook was, erbij te halen.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pedo gespotquote:Op zondag 5 juni 2016 17:05 schreef bechirti het volgende:
[..]
Hoezo. Je mag van een volwassen vent van 26 of 27 toch wel verwachten dat ie zich professioneel kan opstellen met een collega, ipv die eeuwige fete van 10 jaar terug , hoe erg het ook was, erbij te halen.
Het ligt nogal gevoelig omdat dat meisje ook familie van MVG is.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee is geen ander verhaal. Ik ken Jelle heel goed en MvG ook. Wat Jelle gedaan heeft is niet goed te praten maar is ervoor gestraft right? Hij staat hoger dus HIJ moet spelen. Daarbij is het ook een betere darter dan Febo, zeker nu.
Overigens zijn er alleen foto's heen en weer gestuurd meer niet en dat meisje (die ik persoonlijk ken) begon. Daarbij is ze autistisch en geen mongool ofzo of downer.
Nee het is geen familie van MvG. Het is familie van Daphnequote:Op zondag 5 juni 2016 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het ligt nogal gevoelig omdat dat meisje ook familie van MVG is.
Joh ze was minderjarig en autistisch.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee het is geen familie van MvG. Het is familie van DaphneOok al ligt het gevoelig. Er is niets voorgevallen qua fysiek contact etc en dat meisje komt er ZEER makkelijk vanaf
Als je ze zou zien zou je zeggen dat ze 19-20 jaar isquote:
Schoonfamilie is ook soort van familiequote:Op zondag 5 juni 2016 17:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee het is geen familie van MvG. Het is familie van DaphneOok al ligt het gevoelig. Er is niets voorgevallen qua fysiek contact etc en dat meisje komt er ZEER makkelijk vanaf
Man die mvg loopt engelse hoertjes te bellen in een hotel en behandeld ze als een zak stront. Whats the differencequote:Op zondag 5 juni 2016 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het ligt nogal gevoelig omdat dat meisje ook familie van MVG is.
Ik begrijp dat niet aangezien MvG zelf ook niet geheel schoon is. Remember Engels hoertje?quote:Op zondag 5 juni 2016 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schoonfamilie is ook soort van familieBegrijp MVG heel goed dat hij niet met die griezel het podium op wil.
Idd slaat helemaal nergens op en overtrokken etc.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu is Jelle opeens een griezel? Ja goed, wellicht niet goed te praten wat hij doet. Maar er is niets fysieks voorgevallen en hij heeft zijn straf uitgezeten.
Ken jij die Engelse hoertjes ook persoonlijk?quote:Op zondag 5 juni 2016 17:08 schreef bechirti het volgende:
[..]
Man die mvg loopt engelse hoertjes te bellen in een hotel en behandeld ze als een zak stront. Whats the difference
Griezel is misschien overtrokken, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er niet goed bij voelt om met hem op het podium te staan.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu is Jelle opeens een griezel? Ja goed, wellicht niet goed te praten wat hij doet. Maar er is niets fysieks voorgevallen en hij heeft zijn straf uitgezeten.
Nee maar als je zo praatquote:Op zondag 5 juni 2016 17:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ken jij die Engelse hoertjes ook persoonlijk?
Make you scream. Lekker rapesexquote:Op zondag 5 juni 2016 17:15 schreef bechirti het volgende:
[..]
Nee maar als je zo praat
In one text he said: “We need a room, and you know what’s going to happen.”
He also bragged: “I’m gonna make you scream.
En je hebt zon kale varkenskop en 0 verstandelijke vermogens dan spoor je ook niet.
Het zit in de familie . Heeft stiekem ook downquote:Op zondag 5 juni 2016 17:15 schreef bechirti het volgende:
[..]
Nee maar als je zo praat
En je hebt zon kale varkenskop en 0 verstandelijke vermogens dan spoor je ook niet.
Goed verhaalquote:Op zondag 5 juni 2016 17:15 schreef bechirti het volgende:
[..]
Nee maar als je zo praat
Down met Michaelquote:Op zondag 5 juni 2016 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zit in de familie . Heeft stiekem ook down
jup haha het is dat het een nederlander is maar het lijkt me een mongool van een vent in de omgang.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het zit in de familie . Heeft stiekem ook down
Goeie conclusiequote:Op zondag 5 juni 2016 17:18 schreef bechirti het volgende:
[..]
jup haha het is dat het een nederlander is maar het lijkt me een mongool van een vent in de omgang.
Vooral simpel maar wel aardig hoorquote:Op zondag 5 juni 2016 17:18 schreef bechirti het volgende:
[..]
jup haha het is dat het een nederlander is maar het lijkt me een mongool van een vent in de omgang.
Weekendje geen Frank de Boer he, PL en ik vinden dat erg jammerquote:Op zondag 5 juni 2016 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aan je PI te zien heb je een vrij droevig weekend gehad
Ja ik sta nu ook op een hele hoge brug met een pistool in m'n klauwenquote:Op zondag 5 juni 2016 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aan je PI te zien heb je een vrij droevig weekend gehad
Scheelt wel weer een paar tv'squote:Op zondag 5 juni 2016 17:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weekendje geen Frank de Boer he, PL en ik vinden dat erg jammer
Koeman naar Evertonquote:Op zondag 5 juni 2016 17:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weekendje geen Frank de Boer he, PL en ik vinden dat erg jammer
Goede vraag. Heeft Ajax natuurlijk als een patatje laten spelen, logisch dat niemand hem wil.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koeman naar Everton
Waar moet Frank heen?
Die wacht tot Barcelona zich meldt ofzoquote:Op zondag 5 juni 2016 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Koeman naar Everton
Waar moet Frank heen?
Wellicht dat er plekkie over is bij Barcelona U8quote:Op zondag 5 juni 2016 17:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die wacht tot Barcelona zich meldt ofzo
Das meer wat voor PedoMarcquote:Op zondag 5 juni 2016 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht dat er plekkie over is bij Barcelona U8
Mag ik nog even op jouw kennerpost terugkomen door te melden dat ik Anderson-Kim goed voorspelde?quote:
Ik had ook niet anders verwacht van jequote:Op zondag 5 juni 2016 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mag ik nog even op jouw kennerpost terugkomen door te melden dat ik Anderson-Kim goed voorspelde?
Lekker 87 gooien, niks mis meequote:Op zondag 5 juni 2016 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd nogal matig.
RAYMOND VAN BARNEVELDquote:Op zondag 5 juni 2016 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd nogal matig.
90 is toch wel de ondergrens op dit nivo.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RAYMOND VAN BARNEVELD
Match Average
87.33
Check Out Percentage
25% 1/4
KYLE ANDERSON
Match Average
98.56
Check Out Percentage
50% 2/4
Vanuit de beweging, aanvallend dartsenquote:Op zondag 5 juni 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoge finishes kan Raybar dan wel weer goed
Zwembad eerder.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Gooien ze op een middelbare school? Jelle had erbij willen zijn
Echt genant als ze dat benoemen. Aanvallend of verdedigend dartenquote:Op zondag 5 juni 2016 17:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vanuit de beweging, aanvallend dartsen
Ik ga het straks even proberen denk ikquote:Op zondag 5 juni 2016 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt genant als ze dat benoemen. Aanvallend of verdedigend darten
Nederland wint dus, bedanktquote:Op zondag 5 juni 2016 17:42 schreef GwaiLow het volgende:
Damnnn in de koppel heb ik niet zoveel vertrouwen. Al kon Anderson ook niet veel van dat koppelen vorige keer
Voorgaande keren waren ze goed in dubbelenquote:Op zondag 5 juni 2016 17:42 schreef GwaiLow het volgende:
Damnnn in de koppel heb ik niet zoveel vertrouwen. Al kon Anderson ook niet veel van dat koppelen vorige keer
Liefst zou Mike gewoon met VDV spelen. Denk dat dat ook wel een konings koppel zou kunnen zijnquote:Op zondag 5 juni 2016 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien dat MVG nu zoiets heeft van.... 'hmz...'
Denk dat MVG's veto gewoon blijft staan.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien dat MVG nu zoiets heeft van.... 'hmz...'
91quote:Op zondag 5 juni 2016 17:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Gemiddelde van Barney zal nu wel op 82/85 ofzo liggen.
Wat een tempo zou dat zijnquote:Op zondag 5 juni 2016 17:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Liefst zou Mike gewoon met VDV spelen. Denk dat dat ook wel een konings koppel zou kunnen zijn
Man wat een luxequote:Op zondag 5 juni 2016 17:45 schreef Szura het volgende:
Als ze verliezen, krijgt 1 tegen 100 vanavond wel prioriteit
Kan hard gaan in zo'n kort format qua gemiddelde natuurlijkquote:Op zondag 5 juni 2016 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok...nog steeds niet heel best natuurlijk.
Komt door die 10 gemiste dubbels
Niet kiezen voor Rob- Koos- en HoogmaGodquote:Op zondag 5 juni 2016 17:45 schreef Szura het volgende:
Als ze verliezen, krijgt 1 tegen 100 vanavond wel prioriteit
Jij trekt een conclusie die niet kloptquote:Op zondag 5 juni 2016 17:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet kiezen voor Rob- Koos- en HoogmaGod_!
Ik zie je straks in het topicquote:Op zondag 5 juni 2016 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sorry voor mijn voorbarige conclusie.
Naar de RTL7Shop voor nieuw materiaal.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Barney gaat hierna weer maand bij psych
Die beginnen gewoon met Canadaquote:Op zondag 5 juni 2016 17:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zullen wel semi live de kwartfinale uitzenden...
Zeer jammer dat het niet gesplitst isquote:Op zondag 5 juni 2016 18:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
NETHERLANDS
Match Average
107.77
Check Out Percentage
57.14% 4/7
Player Image
Highest Finish 76
100 x8 140 x5 180 x5
FMDquote:Op zondag 5 juni 2016 18:02 schreef hafcfan het volgende:
Wie zei dat mvg dit niet boeideHij is fanatieker dan op het WK
aah okequote:Op zondag 5 juni 2016 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanmiddag werden de kwartfinales gespeeld.
Misschien moeten we ze eens een linkje sturen zodat ze hier vanzelf wat feedback kunnen krijgen. Winwinsituatiequote:Op zondag 5 juni 2016 19:54 schreef Szura het volgende:
Vraag me af of er weleens iemand van RTL7 meeleest in de topics hier trouwens. Hoop het niet voor ze.
Het Walk on nummer is inderdaad het enige positieve aan Dolan.quote:
niet over 40/45 jaar?quote:
Ik zie ze nog wel een rolstoel tegen die plint zetten met hem erinquote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 20:19 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel een rolstoel tegen die plint zetten met hem erin
Wat zou Dolan doen?quote:Op zondag 5 juni 2016 20:20 schreef Szura het volgende:
Phil gaat geregeld naar de shoarmatent volgens mij
quote:Op zondag 5 juni 2016 20:19 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ik zie ze nog wel een rolstoel tegen die plint zetten met hem erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |