Niet zo voorbarig, eejquote:Op zondag 5 juni 2016 02:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfttt eindelijk gewonnen qua slechte smaak![]()
Vind mooiquote:Op zondag 5 juni 2016 02:19 schreef Kim-Holland het volgende:
Heb je nog plaats voor een zuchtje AIDS?
Ik zal het idd niet van de daken schreeuwen..doch ben ik gevoelig voor dezelfde muzieksmaak. .....quote:Op zondag 5 juni 2016 02:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zul je van mijn geweldige smaak en muziekkennis niet zeggen he, tutje![]()
![]()
Yep I knowquote:Op zondag 5 juni 2016 02:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik zal het idd niet van de daken schreeuwen..doch ben ik gevoelig voor dezelfde muzieksmaak. .....
Katja is leuk en haar zus ookquote:
Tijdje geleden dart ik dat nummer gehoord heb.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Je bedoelde zeker floppy muziekquote:Op zondag 5 juni 2016 02:09 schreef UitStraling het volgende:
TT: MUZ / Wat luister je nu? #216 Ook voor fluppy muziek dus
Lets doe dis sjit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik schaam me een beetje ervoor maar eigenlijk heeft het echt wel iets joie de vivre en bourgondisch, toch?quote:
Zeker.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje ervoor maar eigenlijk heeft het echt wel iets joie de vivre en bourgondisch, toch?
Ja ik snap wel wat je bedoelt.. En ja heel stiekem schaam ik mij er ook voor dat ik het luister.. Net zoals Ramses Shaffy zo nu en danquote:Op zondag 5 juni 2016 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje ervoor maar eigenlijk heeft het echt wel iets joie de vivre en bourgondisch, toch?
Hooooooo, RS was bij vlagen gewoon goed vooral in combinatie met LLquote:Op zondag 5 juni 2016 19:42 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoelt.. En ja heel stiekem schaam ik mij er ook voor dat ik het luister.. Net zoals Ramses Shaffy zo nu en dan
O bij ons is het not-done om naar Nederlandstalige (behalve Ronnie flex, Monica geuze weet ik het) te luisterenquote:Op zondag 5 juni 2016 19:44 schreef Juup het volgende:
[..]
Hooooooo, RS was bij vlagen gewoon goed vooral in combinatie met LL
Ach elke gek zijn/haar gebrek. Ik hou in principe van diverse soorten muziek, van Nederlandstalig tot b.v. Death Metal of Bach, ik plaagde maar wat. Als jij de muziek leuk vindt dan is dat goed, wat een ander daar dan van vindt is niet jouw probleemquote:Op zondag 5 juni 2016 19:50 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
O bij ons is het not-done om naar Nederlandstalige (behalve Ronnie flex, Monica geuze weet ik het) te luisteren)
Ramses werd wel inderdaad veel meer gewaardeerd.. (Heeft natuurlijk wel andere muziek dan 3j's) Maar zo nu en dan Nick en Simon of 3j's kan toch ook geen kwaad.. En zo slecht zijn ze toch ook weer niet.
quote:
Ramses is een held. Punt.quote:
quote:
en dezequote:
Oooh wowquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:58 schreef Helsinki het volgende:
I'm a fool for that shake in your thighs
I'm a fool for that sound in your sighs
I'm a fool for your belly
I'm a fool for your love
quote:
Dat is je lotquote:Op woensdag 8 juni 2016 01:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom weet jij altijd een minuut van tevoren wat ik ga luisteren
The cult is altijd goedquote:
Jarenlang fan, echt zwaar fan van ze, stond ik naast hem te pissen in de Effenaar op die lullige plee's boven daar, ik hem aanspreken, krijg ik zo'n hautaine scanblik van hem, kwam net door de keuring heen en hij vroeg me where are the Dutch easy chicks....wist ik niet maar heb wel een half uur met hem zitten eten en ouwehoeren in de Dommelstraat, hij ketsdronken, ik ook daarna en daarna liep hij weg zonder te betalen de nacht in...maar goedquote:
Mooi tochquote:Op woensdag 8 juni 2016 02:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jarenlang fan, echt zwaar fan van ze, stond ik naast hem te pissen in de Effenaar op die lullige plee's boven daar, ik hem aanspreken, krijg ik zo'n hautaine scanblik van hem, kwam net door de keuring heen en hij vroeg me where are the Dutch easy chicks....wist ik niet maar heb wel een half uur met hem zitten eten en ouwehoeren in de Dommelstraat, hij ketsdronken, ik ook daarna en daarna liep hij weg zonder te betalen de nacht in...maar goed
Wtf dat meen je mijn kakheldenquote:Op woensdag 8 juni 2016 02:10 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mooi tochIk heb ook zoiets met Spandau Ballet, ja echt
![]()
Kakheldenquote:
Ok een van mijn lievelingsquote:
wel een tranentrekkerquote:
Heb net dit opstaanquote:
deze ken ik alleen van guitar heroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |