augustus normaal gesprokenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:49 schreef Fokker101 het volgende:
Wanneer komt eigenlijk seizoen 2 van Narcos?
Yo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo mensen.
Zijn er leuke mensen aanwezig?
Daarom eten bestellen tokquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ay.
Heb je ook trek maar te lui om te koken?
Waarom blijf jij haar zo vaak bij dingen betrekken, serieus ik snap het echt niet en het is zó kinderachtigquote:Op woensdag 8 juni 2016 08:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik lok toto wel hier heen, dan zijn er meer mensen
moniek, osuchi, dearest
Toto komt er vast zo aan
Eh, doe ik niet zo vaak?quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom blijf jij haar zo vaak bij dingen betrekken, serieus ik snap het echt niet en het is zó kinderachtig.
quote:
Eh graag gedaan?quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
vaak is subjectief, het kan zijn dat ik iets vaak vind en jij niet.
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie.
Je hebt mijn post niet gelezen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh graag gedaan?
Ik heb echt geen idee wat voor een reactie je dan verwachtte, maar okay. Lekker frusti doen
Natuurlijk is dat duidelijk. Maar ik vind dat het niet zo is. Ik kan niet zeggen waarom iets zo is, als het niet zo is. Dat zou mijn mening tegenspreken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt mijn post niet gelezen?
Volgens mij staat er gewoon 'waarom doe je dat' en dan vraag je je af wat voor een reactie ik verwacht?
Oke dan, ja als dat dan niet duidelijk is dan weet ik het ook niet.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat duidelijk. Maar ik vind dat het niet zo is. Ik kan niet zeggen waarom iets zo is, als het niet zo is. Dat zou mijn mening tegenspreken.
Dat je je er druk om kan maken
Met je volle verstand zoiets illegaals doen en dan 'spijt' betuigen als je een aangifte aan je broek dreigt te krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
Wat een mongool die WillemVloggers beginnen echt de kanker van de samenleving te worden. Laatst ook al die idioot bij de NOS
Vloggen is nooit leuk geweestquote:Op woensdag 8 juni 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
Wat een mongool die WillemVloggers beginnen echt de kanker van de samenleving te worden. Laatst ook al die idioot bij de NOS
Hij was bang voor die 15 jaar natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Met je volle verstand zoiets illegaals doen en dan 'spijt' betuigen als je een aangifte aan je broek dreigt te krijgen
Maar wel als excuus aanvoeren dat het niet erg was geweest als een programma als Streetlab het had gedaan
Eens, maar ze lijken elkaar nu wel te willen overtreffen. Al kan dat ook nog weleens een leuk filmpje gaan opleveren als het fout gaatquote:
Zo'n jongen moeten ze gewoon vervolgen eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens, maar ze lijken elkaar nu wel te willen overtreffen. Al kan dat ook nog weleens een leuk filmpje gaan opleveren als het fout gaat
Doen ze toch niet. Zal wel schoffelen worden waar hij een succesvol filmpje over maaktquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo'n jongen moeten ze gewoon vervolgen eigenlijk
Ik ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 14:21 schreef Flippiee het volgende:
Vloggers. Ik ben blj dat ik geen flauw idee heb waar dit over gaat.
kipquote:
Enzo Knol is wel leukquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens, maar ze lijken elkaar nu wel te willen overtreffen. Al kan dat ook nog weleens een leuk filmpje gaan opleveren als het fout gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |