augustus normaal gesprokenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:49 schreef Fokker101 het volgende:
Wanneer komt eigenlijk seizoen 2 van Narcos?
Yo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo mensen.
Zijn er leuke mensen aanwezig?
Daarom eten bestellen tokquote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ay.
Heb je ook trek maar te lui om te koken?
Waarom blijf jij haar zo vaak bij dingen betrekken, serieus ik snap het echt niet en het is zó kinderachtigquote:Op woensdag 8 juni 2016 08:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik lok toto wel hier heen, dan zijn er meer mensen
moniek, osuchi, dearest
Toto komt er vast zo aan
Eh, doe ik niet zo vaak?quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom blijf jij haar zo vaak bij dingen betrekken, serieus ik snap het echt niet en het is zó kinderachtig.
quote:
Eh graag gedaan?quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
vaak is subjectief, het kan zijn dat ik iets vaak vind en jij niet.
Bedankt voor deze inhoudelijke reactie.
Je hebt mijn post niet gelezen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eh graag gedaan?
Ik heb echt geen idee wat voor een reactie je dan verwachtte, maar okay. Lekker frusti doen
Natuurlijk is dat duidelijk. Maar ik vind dat het niet zo is. Ik kan niet zeggen waarom iets zo is, als het niet zo is. Dat zou mijn mening tegenspreken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt mijn post niet gelezen?
Volgens mij staat er gewoon 'waarom doe je dat' en dan vraag je je af wat voor een reactie ik verwacht?
Oke dan, ja als dat dan niet duidelijk is dan weet ik het ook niet.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat duidelijk. Maar ik vind dat het niet zo is. Ik kan niet zeggen waarom iets zo is, als het niet zo is. Dat zou mijn mening tegenspreken.
Dat je je er druk om kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |