Zover ik weet is dat er niet. Dan kom je echt uit op DIY projecten, op basis van een Fanatec stuurwiel of iets dergelijks maak je dan een echt stuur aanvast en dan zelf er nog een klik/aan schakelaar + originele richtingaanwijzer zou op moeten lijmen. Maar dat soort zelfbouwsels zie je meer bij die gasten die ETS of ATS spelen, die bouwen in hun schuur gewoon een hele scania cabine op Dan krijg je dit soort geintjes..quote:Op maandag 12 december 2016 22:59 schreef 0108daniel het volgende:
Ik zoek nog steeds een realsize wiel dus net als een autowiel en dan met de hendel om de richtingaanwijzer te gebruiken.
Is dat er uberhaubt wel?
Tof nieuws, eerst was ik bang dat ze hierdoor, door de recente samenwerking van Sector3 en SimBin dat RaceRoom einde verhaal zou worden, maar ik heb van een developer begrepen dat de twee titels naast elkaar blijven bestaan. Ze gaan ook van elkaar leren, lenen en samen maken. Kan erg gaaf worden dus, voor beide titels Geluid is in iedergeval dik oké, dus oordopjes voor de buren aanschaffenquote:
Zou dat met die koppeling niet gewoon ergens in je in-game settings zitten ? Misschien heb je autoclutch nog aanstaan ? Geen idee hoe het in RR zit maar lijkt me niet dat je straffeloos moet kunnen schakelen zonder koppeling.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:19 schreef Meike26 het volgende:
Vanavond weer even racen... O.a. met een soort van lmp2 wagen gereden.. Irritant gedrag bij het schakelen = 1 schakelfoutje en gelijk gaat die kont om. Een andere auto die vanavond wel beter beviel dan eerder, was de FR2 in RaceRoom.. Op Suzuka wat rondjes geknald en die was dan ook wel nerveus, maar beter nerveus..realistischer. Degner 1 en Degner 2 zijn dan echt enorm uitdagende bochten (als je de Senna S'sen goed bent doorgekomen) om vloeiend en vlot door te rijden. Die eerste sector is denk ik wel de heftigste 1e sector van vele circuits
Sinds een tijdje rijd ik ook met de G25 shifter. Hiervoor een kleine module gekocht om hem als stand-alone device te gebruiken en dat bevalt goed. Klein minpuntje is dat ik nog geen gevoel/verschil merk tussen het wel en niet gebruiken van het koppelingspedaal. Dus vaak schakel ik nog gewoon door H patroon zonder te clutchen. Sequentieel schakelen gaat in vele auto's lekkerder, voelt beter aan en is leuker dan de flippers achter het stuur.
Wel een updateje binnenkort daarvoor.. Pookje wiebelt nog wat te veel..
[ afbeelding ]
Tot zover de sim-sores van mijn kant
Ja dat moet ik dus nog eens goed na lopen dan. Zover ik weet stond autoclutch gewoon uit. Maar nu rijd ik voornamelijk wtcc en andere auto's waarmee sequentieel schakelen (pookje) wel de norm is. Enige vervelende/verschil is de wat oudere auto's zoals de NSU TT en Bmw M1 waarmee ik sequentieel schakel terwijl het echte handbakken zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:50 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zou dat met die koppeling niet gewoon ergens in je in-game settings zitten ? Misschien heb je autoclutch nog aanstaan ? Geen idee hoe het in RR zit maar lijkt me niet dat je straffeloos moet kunnen schakelen zonder koppeling.
De FR2.0 is zeker een fijne auto. Ik ben de laatste weken weer wat bezig met iracing in die klasse. De laatste weken op Zolder, Silverstone historic en Laguna Seca geraced. Deze week rijden ze op Montreal.
Ik heb ook de nieuwe Porsche 911 gt3 cup car gekocht maar weet nog niet of ik er veel in zal racen. Zo'n Porsche rijd toch een stuk logger en vereist een wat andere rijstijl dan in de openwheelers. Dat is opzich niet erg maar het gaat wel lastig worden om telkens om te schakelen als je die twee series gelijktijdig wilt racen.
Volgens mij is die AI makkelijk te foppen, reageert op bewegingen in de spiegels waardoor je makkelijk een Switchback kan maken. Tijdje geleden zat ik in een WTCC race op Zandvoort. Die gasten rijden dan echt zelf ook aanvallende lijnen etc en geen reacties op whatever ik doe in hun spiegel. Wel leuk om zo fel te vechten om de 13e en 12e plek.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:10 schreef maniack28 het volgende:
Dat was een lekkere jammer van de tik die ik daarna kreeg
Denk niet dat dit AI is.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Volgens mij is die AI makkelijk te foppen, reageert op bewegingen in de spiegels waardoor je makkelijk een Switchback kan maken. Tijdje geleden zat ik in een WTCC race op Zandvoort. Die gasten rijden dan echt zelf ook aanvallende lijnen etc en geen reacties op whatever ik doe in hun spiegel. Wel leuk om zo fel te vechten om de 13e en 12e plek.
Als het online was tegen echt persoon, was die echte persoon wel dom door zo'n move te maken. Je kan echt het beste zelf breed maken + eigen lijn behouden en verdedigen zonder gelijk bij eerste schijnbeweging zo van je lijn te gaan. Daar verlies je veel meer mee dan dat je er mee kan winnen.quote:
Aan de lijn waarop hij de bocht ingaat te zien is het niet zo'n serieuze racer. Zoals 90% van de mensen online in F1 2016 hebben ze geen flauw benul van wat ze aan het doen zijn. Dit lijkt me gewoon een poging om maniack te blokken waardoor die misschien zijn voorvleugel aan gort rijdt. Zodra maniack ernaast zit en hij zich realiseert dat die niet kan winnen beukt die hem er maar af. Dat is meer typisch gedrag van een willekeurig persoon in F1 2016 dan van de AI.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Als het online was tegen echt persoon, was die echte persoon wel dom door zo'n move te maken. Je kan echt het beste zelf breed maken + eigen lijn behouden en verdedigen zonder gelijk bij eerste schijnbeweging zo van je lijn te gaan. Daar verlies je veel meer mee dan dat je er mee kan winnen.
Dat is idd wel zo'n beetje hoe dat gaat in f1 2016quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:34 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Aan de lijn waarop hij de bocht ingaat te zien is het niet zo'n serieuze racer. Zoals 90% van de mensen online in F1 2016 hebben ze geen flauw benul van wat ze aan het doen zijn. Dit lijkt me gewoon een poging om maniack te blokken waardoor die misschien zijn voorvleugel aan gort rijdt. Zodra maniack ernaast zit en hij zich realiseert dat die niet kan winnen beukt die hem er maar af. Dat is meer typisch gedrag van een willekeurig persoon in F1 2016 dan van de AI.
Ja ach ja. Je haalt je voldoening uit de kleine dingenquote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo'n beetje hoe dat gaat in f1 2016
Dat is waar, en zo'n kampioenschap met 5 lap races is echt wel leuk om te doen ook al wordt je er wel eens afgetikt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja ach ja. Je haalt je voldoening uit de kleine dingen
rFactor2 is volgens mij ook nooit echt verder ontwikkelt, mistte een hoop geld/budget om verder te groeien, had echt wel een grotere titel kunnen worden.quote:Op zondag 12 maart 2017 00:13 schreef nils7 het volgende:
Vandaag een game laptop gekocht.
Althans een impuls aankoop (Omen met een GTX 1050) voor een leuk bedrag.
Kan nu alle games op High spelen dus heb net snel wat digitale kilometers gemaakt in Assetto en iRacing.
Helaas in rFactor 2 (nog nooit verder echt gespeeld omdat de demo niet soepel liep op mijn oude laptop) doet mijn stuur het niet.
Hij detecteert hem wel maar als ik een knop wil veranderen gebeurt er niks en in game hangt de gas maar verder doet ie niks met de input.
Iemand een idee? Met de demo op mijn oude laptop deed hij iets (maar was qua graphics niet echt speelbaar)
quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:19 schreef Meike26 het volgende:Even een kickje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een week geleden ontving ik de geprinte plaatjes voor mijn g25 pookje. Was even pielen, maar uiteindelijk wel gelukt om hem geinstalleerd te krijgen en het is wel een goede upgrade.. Meer gevoel in het op en terugschakelen (sequentieel en in manual mode zijn de slagen naar de versnellingen trefzekerder en voelt de pook zelf niet aan alsof het uit een Franse deukendoos komt. Geen geroer meer. Wat dat betreft dus wel een aanrader !
Gisteravond even wat wezen rijden, voornamelijk sequentieel in wtcc wagens van 2015.. op Spa. Wat een werk om in de eerste divisie te komen qua rondetijden.. Zit nu in 3e divisie en zo'n 7 seconden van de snelste tijd af. ( > 104%) Doordat pedalen nu onder bureau niet in ideale hoek staan krijg ik nogal vrij snel last van spierpijn in de voeten zelf, hopelijk later dit jaar een vervanging van het bureau en hoop ik ook snel over te gaan op de pedalenset ondersteboven te kunnen monteren.
Goede tip weer Sjemmertquote:Op woensdag 12 april 2017 11:56 schreef Sjemmert het volgende:
Je kan je nu inschrijven voor de gesloten beta van Gran Turismo Sport. Geen idee hoe hoog de kans is dat je toegelaten wordt maar toch maar even gedaan.
http://www.gran-turismo.com/us/news/00_4079128.html
Dat kon al veel langer, heb me een paar maanden geleden ingeschreven en gister een mail gehad dat ik ben toegelatenquote:Op woensdag 12 april 2017 11:56 schreef Sjemmert het volgende:
Je kan je nu inschrijven voor de gesloten beta van Gran Turismo Sport. Geen idee hoe hoog de kans is dat je toegelaten wordt maar toch maar even gedaan.
http://www.gran-turismo.com/us/news/00_4079128.html
Top, houdt ons op de hoogte (zover dat mag ?)quote:Op donderdag 13 april 2017 07:07 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat kon al veel langer, heb me een paar maanden geleden ingeschreven en gister een mail gehad dat ik ben toegelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |