Z`n laatste film nog in de bioscoop mogen bekijken laatstquote:
Hij wil het sky laboratorium niet al zn cijfertjes 3 weken voor de tour met een strik erom cadeau gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Na volgende week nog drie weken tot de Tour. Heeft ook zn vaste brigade mee.
Alice in de Looking Glass had ook wel een paar grappige momentenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n laatste film nog in de bioscoop mogen bekijken laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alice in de Looking Glass had ook wel een paar grappige momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent voor jou doen al vaak geweest dan afgelopen tijd“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen vind het leuker om 6 uur op een fiets te zitten ja
dat zeg ik toch ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen vind het leuker om 6 uur op een fiets te zitten ja
twee keer in twee dagen jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent voor jou doen al vaak geweest dan afgelopen tijd
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
twee keer in twee dagen ja
maarja mijn date vroeg mij erheen, dus ging er maar in mee hè. Maar als er cliché momenten in films komen raak ik extreem zenuwachtig en heb ik meteen zin om Game of Thrones te kijken waar goodguys dan gewoon DOOD gaan
ach genoeg te bespreken na afloop hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Volgende keer naar een goeie PAC-film gaan met dr zodat je wat te bespreken hebt na afloop
denk niet dat mijn lichaam zoveel doping aankan hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor
Jij had de Tour kunnen winnen
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ach genoeg te bespreken na afloop hoor
al haar exen
Gewoon motortje in je fiets tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
denk niet dat mijn lichaam zoveel doping aankan hoor
En af en toe sexquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou het bij vriendschappelijk
en dan gaan we nog wel vaker meeten ja
beetje racist man faka ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar eens opnieuw een IQ test doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |