Wil wel in je wangen knijpen jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mijn babyface kunnen vrouwen nooit boos op mij worden
Is dat toch nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja daar kan ik echt niet warm van worden, van dat soort machogedoequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja
Beetje kijken naar volwassen mannen die met elkaar vechten
Nee het slaat nergens opquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leuk om te zien toch, mekaar KO proberen te slaan voor btje roem
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot je een keer in de billen knijpt van een chick die bezet isquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was knepen meiden juist in mijn kont ipv andersomquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Van die sneaky enge billenknijpers en dan met zo'n ranzig lachje ieuwg.
Gvd heeft kwai al aan je wangen gezeten ja, wat een sletquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag maar aan kwai hoe leuk dat is
[..]
Verdere voordelen kan ik niet bedenken nee
Mannen kunnen dat al helemaal niet als ze mij zienquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Tot je een keer in de billen knijpt van een chick die bezet is
Dat soort verhalen van slachtoffers van JR en co zijn altijd wel genietenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Van geknepen worden in de billen naar geen enkel meisje dat meer willenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was knepen meiden juist in mijn kont ipv andersom
Vergane glorie
Lijkt me heel raar als ze dat bij mij doenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was knepen meiden juist in mijn kont ipv andersom
Vergane glorie
stiekem vind je dit wel fijnquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij mij had het grootste deel van de meisjes het niet eens doorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat soort verhalen van slachtoffers van JR en co zijn altijd wel genieten
Challenge acceptedquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me heel raar als ze dat bij mij doen
Ik zou ze dan echt heel verbaasd aankijken
Kan je het haar kwalijk nemen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft kwai al aan je wangen gezeten ja, wat een slet
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij had het grootste deel van de meisjes het niet eens door
Ik kan subtiel zijn
Wat is ditquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want ik wilde dat doen. Hierbij claim ik Richolio
Wowquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van geknepen worden in de billen naar geen enkel meisje dat meer willen
gelijk screenshot geapptquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft kwai al aan je wangen gezeten ja, wat een slet
Gvd dat ga ik echt doenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik schiet sowieso twee meter weg als iemand ineens aan mij zit
het is niet alsof ik nu een white walker mark heb op mijn wangquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want ik wilde dat doen. Hierbij claim ik Richolio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |