Fok-it zullen we een keer met Deezertje gaan meeten?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Ik zou me als vrouw toch wel beetje ongemakkelijk voelen bij hem in de buurt denk ik
Als man overigens ook
Er is echt wel iemand te vinden die ook niet altijd iets van je verwacht maar ook redelijk op zichzelf is tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wil het wel uiteindelijk
maar weet niet of ik er de persoon voor ben
Ik ga gewoon weg mocht ik die mogelijk missen. Gewoon afkappen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke en daarna gaan wij over alles en niets kwebbelen terwijl jij stresst of je je bus wel kan pakken
ja dat lijkt mij ook vermoeiendquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik vind scharrelen echt helemaal niks
ik word gek van die kanker spelletjes dus ik ga er deze week maar een eind aan maken
Eerste stap zetten hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
Maar hosselen is helemaal niet zo moeilijk jongens. Gewoon met zo'n chick praten, interesse tonen, beetje aanraken, grapjes maken ??? Profit
Hij vroeg het al een keer aan mij maar ik weet nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fok-it zullen we een keer met Deezertje gaan meeten?
de kennerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
Maar hosselen is helemaal niet zo moeilijk jongens. Gewoon met zo'n chick praten, interesse tonen, beetje aanraken, grapjes maken ??? Profit
Je bedoelt met Oceans dus gewoon je slaapkamerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens kom gewoon naar Oceans, zaadvragende ogen everywhere
Weet niet of dat zo is in een relatiequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is echt wel iemand te vinden die ook niet altijd iets van je verwacht maar ook redelijk op zichzelf is toch
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij vroeg het al een keer aan mij maar ik weet niet![]()
Met jou wil ik nog wel keertje stappen ofzo in Amsterdam
Dat bepaal je uiteindelijk zelf, samen met haarquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet of dat zo is in een relatie
Ha nee, mijn slaapkamer is de blauwe engelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt met Oceans dus gewoon je slaapkamer
Het aanraakgedeelte is waar het bij mij mis gaat.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
scharrelen heeft juist niet met spelletjes te makenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
op de trein richting heerenveen lijk je al verdwaalt
[..]
ik vind scharrelen echt helemaal niks
ik word gek van die kanker spelletjes dus ik ga er deze week maar een eind aan maken
Als ik een vrouw aanspreek, rent ze gelijk weg.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ja da's ook al geen succesquote:
Hiktruc toepassen duhquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het aanraakgedeelte is waar het bij mij mis gaat.
Daar heb ik totaal geen gevoel voor.
Ja lijkt me wel grappig met hem erbijquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij vroeg het al een keer aan mij maar ik weet niet![]()
Met jou wil ik nog wel keertje stappen ofzo in Amsterdam
ja welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
scharrelen heeft juist niet met spelletjes te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |