godverdomme gaan we nu ook mootie afzeiken in de sc?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:13 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je snapt er nog nog steeds geen zak van hè... dat internet....
(verwijzend naar een eerdere discussie die we hadden)....... mijn god
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt hulp in de huishouding? Zeker wel. En een grasmaairobot.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:18 schreef isax het volgende:
zeg maar scrut heeft je paps ook geen schoonmaak ofzo eigenlijk?
Mooie OP kerel.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt hulp in de huishouding? Zeker wel. En een grasmaairobot.
je hebt ook een stofzuigrobot he?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bedoelt hulp in de huishouding? Zeker wel. En een grasmaairobot.
Hij zit toch altijd op zijn dak?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is hoog water. Dan zit-ie op z'n dak.
Of vechtenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die ligt waarschijnlijk lam op z'n dak. Misschien komt hij zo nog wel even dansen.
Als zijn bier op is...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die ligt waarschijnlijk lam op z'n dak. Misschien komt hij zo nog wel even dansen.
Dansen isquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
jawelquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Toch niet Santiago de Compostella he?
quote:
als hij niet oppast 3 dagen in de cel zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:26 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Das verdorie een bedevaartsplaats,wat moet hij daar dan.
Yups... ik heb commentaar op Mootie (dat is toch haar online naam hier??) zo vaak ik wil en dat nodig is.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
godverdomme gaan we nu ook mootie afzeiken in de sc?
man man man hou dat commentaar voor je vooral als je hier nooit komt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Yups... ik heb commentaar op Mootie (dat is toch haar online naam hier??) zo vaak ik wil en dat nodig is.
zelfs in een SC nog lopen zeiken dat iets niet kan.. "onnodige smileys". Sodeflikkerstraal s ff heel snel op met je achterlijke commentaar...
En jij gaat hierop reageren???? Hhahahahahaha.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_
Laat Straatverlichting met rust, hij was hier eerder dan jouquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:17 schreef isax het volgende:
[..]
godverdomme gaan we nu ook mootie afzeiken in de sc?
man man man hou dat commentaar voor je vooral als je hier nooit komt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hallon. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hallonquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hallon. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
lieg nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat Straatverlichting met rust, hij was hier eerder dan jou
Dat klopt niet helemaal... maar je hebt wel een punt.. 1998 en zo..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alsof hij dat nodig heeft. Hij is ooit de Turkse grens overgestoken zonder paspoortquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:28 schreef isax het volgende:
[..]
als hij niet oppast 3 dagen in de cel zitten.
hopelijk heeft hij zijn paspoort bij.
Er zit iets op je schouder..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:31 schreef isax het volgende:
[..]
lieg niet![]()
BUIGEN VOOR MIJ ZAL DIE NEWBIE NOOB!
Jijquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij is druk met z'n vlog.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:32 schreef Gooddeal het volgende:
Wanneer komt B.D.S. eens met dat s.c. liedje van hem dan?
Zit maar in zo'n bedevaartsoord.
Ik ben zo weer weg hoor...quote:
Ik heb deze gevonden!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:38 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb weer even sentiment gevonden op you tube.
Wat ik mij afvraag: zou Ebinas eigenlijk Sabine heten en heeft ze een fout gemaakt bij het achterstevoren schrijven van haar naam?quote:
Niet vernaggelen, die van mij is echt tranentrekkend.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Niet vernaggelen, die van mij is echt tranentrekkend.
Gina heeft nu die haren...quote:
Vertel?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:45 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vond er nog 1, jullie friezen moeten die kennen.
denk hetquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag: zou Ebinas eigenlijk Sabine heten en heeft ze een fout gemaakt bij het achterstevoren schrijven van haar naam?
Het is ook wel een beetje dommige fout. Of mag je dat niet zeggen van een mod? Want dan heb ik niks gezegd natuurlijk.quote:
Nee, een handelaar dacht ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Die paarden waren voor de slacht, toch?
Beetje? Ik vind het behoorlijk domquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje dommige fout. Of mag je dat niet zeggen van een mod? Want dan heb ik niks gezegd natuurlijk.
Ja, dat zeker.maar die paarden eigenaar kon er in feite niets aan doen.En die kreeg toch een partij commentaar....quote:
nee gestopt met roken he?quote:
Ja nou ja. Ik ben altijd een beetje voorzichtig als het om Het Bewind gaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje? Ik vind het behoorlijk dom
jij snapt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zit je dan met je Northern Lights.
denken dat ik kaarsen hebquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is kut als je zit te blowen. Steek beter een kaarsje aan.
Fight the power!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja nou ja. Ik ben altijd een beetje voorzichtig als het om Het Bewind gaat.
noem je nu de mods sukkels?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:53 schreef Straatverlichting het volgende:
Ok, beiden waarschijnlijk behept met een acuut bronstige partner... have fun you guys![]()
Het was weer fijn!
_
![]()
@ Mods... alles gewist zie ik met F5-en... Wat een ongelooflijk trieste bende vertegenwoordig je dan.. slaap zacht.. sukkels
Gasfornuis aanklikken?quote:
yep.. dat is toch een vrij vriendelijke typering....quote:
Dat is altijd in dit soort zaken. Ik trek ook geen partij, misschien ligt het bij jullie gevoeliger omdat jullie iemand in deze zaak kennen, De reddingsaktie vond ik geweldig.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja, dat zeker.maar die paarden eigenaar kon er in feite niets aan doen.En die kreeg toch een partij commentaar....
eitoom is dan weer 3x niks. En er zit geen n in.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:55 schreef mootie het volgende:
Reziniturcs, die vind ik wel erg mooi. Het zou zomaar iets kunnen zijn.
Rezini Turcs, er is nog één kleine dorpje, ver weg van de bewoonde wereld, waar deze groep mensen, volledig zelfvoorzienend, leeft. Onaangetast door de vooruitgang, leven ze in harmonie met de natuur.
wel van die minis voor in de pyramide's en bogen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt 3,5 maand per jaar een Kerstboom staan maar je hebt geen kaarsen?
Van een Yzal kan ik ook niet veel maken. Yzla is dan wel weer mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
eitoom is dan weer 3x niks. En er zit geen n in.
Yzla Rizla. Neh.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Van een Yzal kan ik ook niet veel maken. Yzla is dan wel weer mooi.
Rezini Turcs zijn een motorbende in Turkije die de rozijnenhandel volledig in hun greep hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:55 schreef mootie het volgende:
Reziniturcs, die vind ik wel erg mooi. Het zou zomaar iets kunnen zijn.
Rezini Turcs, er is nog één kleine dorpje, ver weg van de bewoonde wereld, waar deze groep mensen, volledig zelfvoorzienend, leeft. Onaangetast door de vooruitgang, leven ze in harmonie met de natuur.
Het lijkt me een groepering waar BDS mooie avonturen mee kan belevenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rezini Turcs zijn een motorbende in Turkije die de rozijnenhandel volledig in hun greep hebben.
Noem je Lyza nu lazy?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Van een Yzal kan ik ook niet veel maken. Yzla is dan wel weer mooi.
I love pupkes....quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:02 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik maak een fout zie ik..!
Ik had geF5-ed en zag aantal berichten in dit topic niet meer terug en ging ervan uit dat ze gewist waren.... Met excuus naar de mods in m'n vorige bericht!
Excuus dus... alles staat er nog gewoon.. (inclusief pupkes.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Zal best. Ze vond me ook al saai. Dus.quote:
Vanwaar de 666 ,als ik mag vragen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zal best. Ze vond me ook al saai. Dus.
Number of the beast.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanwaar de 666 ,als ik mag vragen?
Jij vindt eitoom stom.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ga je weg ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:05 schreef Gooddeal het volgende:
Nou, ik vind het ongezellig hier vanavond. Snap er niks van , dus lieve mensen
Goh. versfruit. Wat een originele vraagquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanwaar de 666 ,als ik mag vragen?
soort nieuwe sushi zekerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij vindt eitoom stom.![]()
Als ik nou een eitol word, mag jij een o en een m. Myzoa, dat is heul hip in Japan.
Er zijn heel veel Syriërs naar jou op zoek.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Azyl klinkt te chemisch om een naam te zijn. Van een mens.
Ik vind jou Kawaii...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik nou een eitol word, mag jij een o en een m. Myzoa, dat is heul hip in Japan.
Ik vind Japan niezo leuk. Raar land, vreemde mensen. Eng.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jammer dat we niet aan jouw standaard voldoen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:05 schreef Gooddeal het volgende:
Nou, ik vind het ongezellig hier vanavond. Snap er niks van , dus lieve mensen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:53 schreef Straatverlichting het volgende:
Ok, beiden waarschijnlijk behept met een acuut bronstige partner... have fun you guys![]()
Het was weer fijn!
_
![]()
@ Mods... alles gewist zie ik met F5-en... Wat een ongelooflijk trieste bende vertegenwoordig je dan.. slaap zacht.. sukkels
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:07 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
Nou, tot een volgende keer dan maar.
Jaja, ben net Heintje Davids, i know.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat zegt ze wel vaker, maar na een minuut is ze dan weer terug. Vandaar.
Lol. welterusten GD.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[..]
Jaja, ben net Heintje Davids, i know.
Dat is het niet hoor, niet zo boos doen gelijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer dat we niet aan jouw standaard voldoen.
Je mag ook een nieuwe wetenschappelijke doorbraak zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vind Japan niezo leuk. Raar land, vreemde mensen. Eng.
Dat vind ik wel stoer. En ik houd van isolatie.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Je mag ook een nieuwe wetenschappelijke doorbraak zijn.
Eindelijk hebben ze de myzoa weten te isoleren. Dit zal enorm veel doorbraken gaan opleveren in (vul in) onderzoek.
Soul wil niet...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hebben we genoeg mensen om te weerwolven ?![]()
Genezen lijkt me sterk maar het kan helpen met de pijn...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:15 schreef isax het volgende:
iemand post net op mijn fb tijdlijn dat wiet kanker geneest
Is echt waar. Vraag maar aan Bob Marley. Oh wacht ...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:15 schreef isax het volgende:
iemand post net op mijn fb tijdlijn dat wiet kanker geneest
ik wilde dat schrijven als reactie zie ik dat het alleen over tieten gingquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is echt waar. Vraag maar aan Bob Marley. Oh wacht ...
Nou, dan klopt het toch want Bob had geen tieten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:20 schreef isax het volgende:
[..]
ik wilde dat schrijven als reactie zie ik dat het alleen over tieten ging
misschien welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dan klopt het toch want Bob had geen tieten.
Niet? Wat gek.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, dan klopt het toch want Bob had geen tieten.
De rechtse is natuurlijk de Mater Familias.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
Synchrone achtergrondzangeresjes. Right on
Jat je nu ook al mensen kinderen uit het nest?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:58 schreef mootie het volgende:
Ikke jarig, jij mijn nagels lakken?
Weet mama dat je hier bent?
Euh... Ja!
1 minuut later stormt mama binnen
Die komen vanzelf aanlopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:31 schreef isax het volgende:
[..]
Jat je nu ook al mensen kinderen uit het nest?
Ik gun onze mario ook wel goaltjes, hij moet nog naar het EKquote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:38 schreef isax het volgende:
[..]
Ik heb mijn brul shirt al aan.
We gaan winnen!!!!
Nagellak en tippentif, altijd een succes.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:25 schreef isax het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal! Wat voor snoep lok je ze mee?
Moet je deze keer halen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nagellak en tippentif, altijd een succes.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:45 schreef isax het volgende:
Er gaat zo 80 mm vallen. Hoor die bui al half uur aan denderen.
Hier rommelt het ook als een dolle.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:58 schreef isax het volgende:
Ik hoor constante donder maar nog geen flitsen of 80 mm
Toevallig ben ik ook in Arnhem. We hadden ergens een glas rosé kunnen gaan drinken maar ik begrijp best dat je nieuwe hobby nu even voorrang heeft.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:27 schreef Joezi het volgende:
Ben met een vergrootglas aan het kutten, beetje gaatjes branden in vanalles, probeer nu letters in leer
Anders kan je nog altijd voor de frikandel discodip gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Toevallig ben ik ook in Arnhem. We hadden ergens een glas rosé kunnen gaan drinken maar ik begrijp best dat je nieuwe hobby nu even voorrang heeft.
Is er nog een Arnhemse culinaire specialiteit die ik uit kan proberen? (Liefst iets wat Ik bij een frietkot kan kopen.)
Oh leuk wat heb je hier gedaan? Voor de beruchte handgemaakte bami/nasi ballen moet je eigenlijk naar Velp. Bij de Eusebiusparkeerplaats heb je een Frietrestaurantquote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Toevallig ben ik ook in Arnhem. We hadden ergens een glas rosé kunnen gaan drinken maar ik begrijp best dat je nieuwe hobby nu even voorrang heeft.
Is er nog een Arnhemse culinaire specialiteit die ik uit kan proberen? (Liefst iets wat Ik bij een frietkot kan kopen.)
Pave zou het hier mee eens zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oh leuk wat heb je hier gedaan? Voor de beruchte handgemaakte bami/nasi ballen moet je eigenlijk naar Velp
Theoretisch wel ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:39 schreef isax het volgende:
[..]
Anders kan je nog altijd voor de frikandel discodip gaan.
Bingo!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:51 schreef Joezi het volgende:
lol en ook nog de EO jongerendag in het Gelredome
Ben begonnen in Hendrik Groen, begon al goed met de appelflappenquote:
Ook in Arnhem? Ik zou frietje halen en aan op rijnkade zitten, heb je uitzicht op de technoheadsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Bingo!![]()
Neh ga filmpje pakken straks.
Frietrestaurant "De Mert"
Ik pak talen altijd snel op dus ik durf er een goeie gok op te wagen dat dit "de markt" betekent.
Mevrouw Voorthuizen kwam aanlopen en ging met haar enorme reet midden in de schaal met flappen zitten zonder het zelfs maar te merken.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben begonnen in Hendrik Groen, begon al goed met de appelflappen
Begin ik daar. Even losrukken van Oma Nijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ook in Arnhem? Ik zou frietje halen en aan op rijnkade zitten, heb je uitzicht op de technoheads
Dat het geen ivoor was wist ik, maar ik moest wel ff googlen waar 't dan wel van gemaakt was. Nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:54 schreef mootie het volgende:
Vrouwke van het WNF aan de deur.
Wist u dat van het ivoor van neushoorns....
Say what?
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mevrouw Voorthuizen kwam aanlopen en ging met haar enorme reet midden in de schaal met flappen zitten zonder het zelfs maar te merken.
Ik ook hoor. Aangekoekt haar o.a. Yummie, daar zal den penis wel van gaan steigeren.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat het geen ivoor was wist ik, maar ik moest wel ff googlen waar 't dan wel van gemaakt was. Nooit te oud om te leren![]()
Voor zo'n mevrouw van het WNF is het wel ernstig.
Oh ja, ze zei dat het een kwakzalvermiddeltje was tegen kanker. Waarop ik zei dat ik dacht dat het juist veel als afrodisiac werd gebruikt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat het geen ivoor was wist ik, maar ik moest wel ff googlen waar 't dan wel van gemaakt was. Nooit te oud om te leren![]()
Voor zo'n mevrouw van het WNF is het wel ernstig.
Sjesus,ik zou geld vragenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja, ze zei dat het een kwakzalvermiddeltje was tegen kanker. Waarop ik zei dat ik dacht dat het juist veel als afrodisiac werd gebruikt.
Letterlijk: Wat is dat? Wel een moeilijk woord!
Ik zou denken aan oplichtingquote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan daar zo slecht tegen. Kom je om geld leuren, en dan zo slecht op de hoogte zijn.
En die vissenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben begonnen in Hendrik Groen, begon al goed met de appelflappen
Ja ik zit nog maar half januari dus niet spoileren.quote:
Wooo, wij hadden gewoon druppels.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:25 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ijs nodig? Ligt er nog steeds.
Is het een beetje te harden in die hal?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik kan hier meegenieten hoor hier die teringherrie van Ahoy.
Het wordt buiten Ahoy gehouden. Ik liep er toevallig gisteren langs.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is het een beetje te harden in die hal?
Ze hadden anders net een aardig regen en hagelbuitje te verduren.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:37 schreef Joezi het volgende:
Hakkuh in de brandende zon is ook een hel, trainingspak is ook best warm in dit weer
Ow is daar grote parkingplatze ofzo?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het wordt buiten Ahoy gehouden. Ik liep er toevallig gisteren langs.
En dan hebben ze nog geeneens de grootste: MC Miker G & DJ Sven.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:45 schreef Joezi het volgende:
Zo triest dat mensen op namen van DJ's afkomen
werken?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
70 euro per kaartje hoorde ik. Een tonnetje voor een dagje werken?
Nou ja, ze moeten wel naar hun eigen herrie luisteren. Dat doet een normaal mens ook niet voor zijn plezier.quote:
BZZY, loopt wel goed die nieuwe stationsboulvardquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:57 schreef Gert het volgende:
Aan de oever van de Rijn is het ook van hakkestein.
Heb maar weer even de kalmte van de stationsomgeving opgezocht en een "healthy fastmeal" besteld. De "andijvie blend"' kwam neer op stampot met kaasblokjes, spek en jus. Lijkt me niet "gezonder dan het Mac-voer wat hiernaast wordt verkocht. Maar het was wel lekker.
Misschien is dit wat voor je in Bangkok. Zag ik gisteren op CNN. Het beste restaurant van Azie.quote:
mmmmm lekker, hebben jullie ook shaslick?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:01 schreef Ygritte het volgende:
Hier nog gewoon bbq in tuin. Lekker warm, geen hagel/onweer/regen
3500 bahtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je in Bangkok. Zag ik gisteren op CNN. Het beste restaurant van Azie.
http://eatatgaggan.com/menu.php
Duur, maar wel het beste restaurant van Azie. Hoeveel staat de Bath? In 2013 was 1000 Bath 27 euro.quote:
24quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Duur, maar wel het beste restaurant van Azie. Hoeveel staat de Bath? In 2013 was 1000 Bath 27 euro.
Neequote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
mmmmm lekker, hebben jullie ook shaslick?
owjaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Beter toch. 1000 Bath kost 24 euro.
En dan...quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:17 schreef Joezi het volgende:
Lekker zo met mijn handen langs die kippendijen, langzaam afdalend naar je angus
Correct, het is hier behoorllijk opgeknapt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
BZZY, loopt wel goed die nieuwe stationsboulvard
moet je keer schijten voor de deur. maak je in amsterdam ook veel vrienden mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
nietes hoor! Ik bespuug de ruiten wel eens als ik er snachts langsloop
Ben niet zon goede schijter, vooral niet in den vreemdequote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:21 schreef isax het volgende:
[..]
moet je keer schijten voor de deur. maak je in amsterdam ook veel vrienden mee.
opvangen, in een krant wikkelen, krant voor de deur leggen en in de fik steken is dan misschien een beter alternatief.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben niet zon goede schijter, vooral niet in den vreemde
Dagelijks te vinden op rij 8 stoel 12. Iedereen schijnt hem te kennen. Er zijn zelfs geheime opnames van.quote:
overdag is hij een nette FOK!ker maar savonds komt het beest naar buitenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:32 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dagelijks te vinden op rij 8 stoel 12. Iedereen schijnt hem te kennen. Er zijn zelfs geheime opnames van.
Ik schaam me dood. UTO heeft toch een naam hoog te houden.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:33 schreef isax het volgende:
[..]
overdag is hij een nette FOK!ker maar savonds komt het beest naar buiten
precies. straks gaat de rest van FOK! nog neer kijken op ons en verhuist iedereen naar de koffie sc.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik schaam me dood. UTO heeft toch een naam hoog te houden.
Dan doe ik als UTO'er zo mijn best om in POL en NWS een goede indruk achter te laten. Alles weg, foetsie, omdat meneer zich niet kan bedwingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:35 schreef isax het volgende:
[..]
precies. straks gaat de rest van FOK! nog neer kijken op ons en verhuist iedereen naar de koffie sc.
Hoeveel dagen heb je er over gedaan?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Al die vluchteling stromen zin ook mischien wel pelgrims tochten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |