Iets van 20 minuten denk ik, heb het niet bijgehouden. De kunst is om rustig te blijven en niet als een dolle balletjes pakkenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Shit vriend
Hoe lang duurt het om die score te krijgen?
Aight aight. En hoe versnel je dan enzo? Ik ga soms wel ineens sneller maar geen idee hoe dat komtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Iets van 20 minuten denk ik, heb het niet bijgehouden. De kunst is om rustig te blijven en niet als een dolle balletjes pakken
Dubbelklikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight. En hoe versnel je dan enzo? Ik ga soms wel ineens sneller maar geen idee hoe dat komt
Heb t nu op m'n telefoon
Je linkermuis knopje indrukken, dan versnel jequote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight. En hoe versnel je dan enzo? Ik ga soms wel ineens sneller maar geen idee hoe dat komt
Heb t nu op m'n telefoon
Wow, dik!!quote:
Dat kan sowieso hoor. Ik kan op de telefoon elke willekeurige skin kiezen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je slither.io op social media via die game lijkt, kan je bepaalde skins kiezen.
quote:Op zondag 5 juni 2016 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, ben je in 20 seconden van 0 naar 5000 ofzo, word je genaaid door een mini slangetje.
Alsof je vriendin vreemd gaat met een ventje die een 20 keer kleinere lul heeft.
Ik heb dat ook, dan stop je voor een paar seconde en dan ineens schiet je rechtdoor. Zo frustrerendquote:Op zondag 5 juni 2016 21:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
Soms wel lag hier, zal wel aan mijn internet liggen
Je hebt ook superveel van die bots die maar rechtdoor gaan. Die blokkeer ik altijd ff om hun punten te pakken. Maar er zijn ook fakers die zich dezelfde website als username geven en rechtdoor gaan en dan op het laatste moment ineens bewegen en je onverwacht doden.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, dan stop je voor een paar seconde en dan ineens schiet je rechtdoor. Zo frustrerend
ja die knallen gewoon tegen je aan, ze hebben ook een bepaalde link als naam. Soort reclame ofzoquote:Op zondag 5 juni 2016 21:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt ook superveel van die bots die maar rechtdoor gaan. Die blokkeer ik altijd ff om hun punten te pakken. Maar er zijn ook fakers die zich dezelfde website als username geven en rechtdoor gaan en dan op het laatste moment ineens bewegen en je onverwacht doden.
Jouw highscore is wel netjes btw. Vond de mijne al aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |