Euh volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:11 schreef Moira. het volgende:
Was dit niet dat ene spelletje dat lijkt op Curvefever waarvan je nog zei dat je er niet weer in zou trappen en verslaafd zou raken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwste:
Sjezus wat een kut spel maar wel verslavend
[ Bericht 31% gewijzigd door sirdanilot op 03-06-2016 23:22:46 ]Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:00 schreef Moira. het volgende:
Ja dankjewel he Fopje
Ik kom niet eens meer verder dan mijn eerste 800
Waarom heb je nou je nickname weg gehaald?quote:
Ik vul m nooit in.. Hoop dan dat ze minder achter me aangaanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom heb je nou je nickname weg gehaald?
Sorryquote:
Idd, als kleine rotwurm kan je een dikke soms makkelijk aan omdat je veel scherper kan sturen. En gewoon posten die score johquote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:38 schreef Jordy-B het volgende:
shit, ik ging net een highscore van 20.000nogwat posten.
Ik vind Slither.io geweldig verslavend. Agar.io heeft echt een opbouw dat je als ukkie op je tellen moet letten, omdat je erg kwetsbaar bent, maar bij slither.io ben je levensgevaarlijk vanaf het moment dat je kan sprinten (zeg lengte 30, ofzo). Het maakt dan niet uit of je tegenover een van 1000 of een van 10.000 staat.
Als je slither.io op social media via die game lijkt, kan je bepaalde skins kiezen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe krijg je van die beesten met dingen op hun kop?
Tnx. Speel net 1 potje en begint al verslavend te wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je slither.io op social media via die game lijkt, kan je bepaalde skins kiezen.
Iets van 20 minuten denk ik, heb het niet bijgehouden. De kunst is om rustig te blijven en niet als een dolle balletjes pakkenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Shit vriend
Hoe lang duurt het om die score te krijgen?
Aight aight. En hoe versnel je dan enzo? Ik ga soms wel ineens sneller maar geen idee hoe dat komtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Iets van 20 minuten denk ik, heb het niet bijgehouden. De kunst is om rustig te blijven en niet als een dolle balletjes pakken
Dubbelklikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight. En hoe versnel je dan enzo? Ik ga soms wel ineens sneller maar geen idee hoe dat komt
Heb t nu op m'n telefoon
Je linkermuis knopje indrukken, dan versnel jequote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight aight. En hoe versnel je dan enzo? Ik ga soms wel ineens sneller maar geen idee hoe dat komt
Heb t nu op m'n telefoon
Wow, dik!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |