Da's lekker snel groeienquote:Op vrijdag 10 juni 2016 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was iets van 30 groot, sloopte ik eentje van 19k
Ik ging niet veel later zelf dood, ik sloopte er net 3 van 5 tot 10k ofzo tegelijkquote:
Ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op de gewone servers?
Ik kom niet in die van d4v1d, hoe de fuck moet dat?
Gister was er een potje, had je met 3500 nr. 5 kunnen staanquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:01 schreef Moira. het volgende:
Stond met nog geen 6000 punten in de top 10
[ afbeelding ]
Ik heb hem zojuist uitgezetquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op de gewone servers?
Ik kom niet in die van d4v1d, hoe de fuck moet dat?
Ik wist sowieso al niet hoe ik element moest inspecteren hoorquote:
Mocht je het ooit nodig hebben. f12 doen. bij chrome dan. IE f11 geloof ik oidquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wist sowieso al niet hoe ik element moest inspecteren hoorhehehe
fucking kutlag, soms ga ik echt lekker en dan word ik gewoon afgesneden omdat ik lag in mijn draaiOf dan draai je naar rechts, gaatie naar links
Je kon gewoon in de adresbalk zoals ik zei huppelkutquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wist sowieso al niet hoe ik element moest inspecteren hoorhehehe
fucking kutlag, soms ga ik echt lekker en dan word ik gewoon afgesneden omdat ik lag in mijn draaiOf dan draai je naar rechts, gaatie naar links
Ook f12 bij IEquote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mocht je het ooit nodig hebben. f12 doen. bij chrome dan. IE f11 geloof ik oid
ja dat deed ik en toen ging hij googlen wat ik invoerdequote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kon gewoon in de adresbalk zoals ik zei huppelkut
quote:Op vrijdag 10 juni 2016 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja dat deed ik en toen ging hij googlen wat ik invoerde
Kan, of gewoon even de pagina verversen.quote:
Ik heb nog geen enkele keer lag gehad.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan, of gewoon even de pagina verversen.
quote:
3k onder mijn recordquote:
Oh, ik dacht een nieuw record die net hoger was dan de mijne.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |